Originele R6 uitlaat, kentekenplaathouder en ..

Type1

Rookie
11 aug 2006
4
0
Breda
Gezocht:

Heb een R6 aangeschaft die vanuit Belgie naar NL kenteken moeten worden gekeurd.
Daarvoor zoek ik nog (model R6 is 2000):

- Een originele uitlaat,
- Een originele kentekenplaathouder,
- Originele knipperlichten achter.

Wie o wie kan mij blij maken ? Het liefste leen/huur ik ze van je en krijg je een passend geschenkje. Als het te koop aangeboden is, wil ik er altijd over nadenken.

Regio Brabant/Zuid Holland mogelijk? :}
 
Een originele kentekenplaathouder zal niet meevallen, dat is gelijk de gehele undertray bij een R6 van 2000.
En als je die gehele undertray niet wilt vervangen, dan heb je ook niets aan de orginele knippers.
Markplaats afspeuren voor 50/60 euro is er wel een orginele uitlaat te vinden voor een R6 van 2000. Als je andere uitlaat geen e-keur heeft, dan is tie altijd nog makkelijk voor als je een keer bv naar duitsland gaat.
Als je eigen uitlaat wel een e-keur heeft zie ik het nut niet in om een orginele aan te schaffen.
 
De uitlaat is idd niet zo'n probleem om op te snorren op marktplaats. Dank!
Mijn uitlaat nu is een Leovince en die maakt voor een keuring teveel lawaai.

Mbt de kentekenplaathouder: ik kan een plaat uit 2003 aanschaffen, met knipperlichten erop. Het lijkt me dat dit dus kan voor een keuring?
Heb alles van de undertray, achterlichten, kleine knippers, en bevestiging voor plaathouder. Hoef deze dus niet geheel te vervangen.

Iemand ervaring met het plaatsen van een onderdeel dat jonger is (2003) en dan door de keuring?
 
Gezocht:

Heb een R6 aangeschaft die vanuit Belgie naar NL kenteken moeten worden gekeurd.
Daarvoor zoek ik nog (model R6 is 2000):

- Een originele uitlaat,
- Een originele kentekenplaathouder,
- Originele knipperlichten achter.

Wie o wie kan mij blij maken ? Het liefste leen/huur ik ze van je en krijg je een passend geschenkje. Als het te koop aangeboden is, wil ik er altijd over nadenken.

Regio Brabant/Zuid Holland mogelijk? :}
Heb nog een hele mooie R6 voor je,incl.alle orginele onderdelen *D
 
Laatst bewerkt:
weer de daywalker, jij weet ook niet van ophouden he :W :W :W

Gezocht:

Heb een R6 aangeschaft die vanuit Belgie naar NL kenteken moeten worden gekeurd.
Daarvoor zoek ik nog (model R6 is 2000):

- Een originele uitlaat,
- Een originele kentekenplaathouder,
- Originele knipperlichten achter.

Wie o wie kan mij blij maken ? Het liefste leen/huur ik ze van je en krijg je een passend geschenkje. Als het te koop aangeboden is, wil ik er altijd over nadenken.

Regio Brabant/Zuid Holland mogelijk? :}


regel alleen een reflector met nl on het glas voor op je achterspatbordje, deze moet boven je kenteken zitten en onder je licht. knipperlichten met e keur erin is altijd oke mits ze 35 cm uit elkaar zitten en oranje branden doormiddel van oranje glas of oranje lichtje.
nu alleen nog een orginele uitlaat regelen en klaar is kees
 
Terug
Bovenaan Onderaan