originele stickers namaken

vr6piloot

MF veteraan
13 mrt 2005
11.318
12
saen
heeft iemand een tip waar ik dit kan laten maken, de originele stickers zijn ontzettend duur.......175 euro voor drie kuipstickers!
 
of probeer de zoekfunctie eens van deze site :)

Dan vind je talloze topics over stickers maken.

Voor de rest...succes met je zoektocht.
 
Ik heb voor mijne stickers gevonden bij http://www.styleworks.at (www.styleworks.at)
Wel in het buitenland. Maar had voor < 2 tientjes alle stickers die ik nodig heb.
 
gewoon zelf iets maken ?? 8-)

heb ik ook gedaan O-)

full
 
Hey ik heb m gevonden hoor. :)

Reus
Veenhuizerweg 6
1704 DM Heerhugowaard
072-5614739

T is echt een toffe peer, hij heeft een schuur helemaal ingericht voor t bestickeren en t zit bij een boerderij.
Hij heeft vaker te maken gehad met motoren en daarom raad ik hem ook aan.
Hij is btw voor een deel sponsor van mijn Lucifer. *D

Dat andere adresje kan ik niet vinden, ik zou toch lekker naar hem toe gaan. :)

@Baka klote van je bike -O-
 
hmmm... waarom is mijn reactie weg(gehaald)???

Ik had `n linkje naar Pelders.nl, die ook ik m`n sig staat... als ze het daar niet hebben maken ze het wel voor je, en allemaal hele schappelijke prijzen.

Goeie zaak. is `n oom van me, hij is gepensioneerd en doet nu niet anders dat wat ie leuk vind, met motoren meuken 8-) de stickers zijn een ernstog uit de hand gelopen hobby... komt ervan als je kwaliteit voor leuke prijzen aanbied ;)

Dus nogmaals (poging 2 dan maar), stuur eens `n mailtje naar info@pelders.nl ... in principe doen ze in klassiekers maar tegenwoordig ook steeds meet moderne motoren hoorde `k... vragen kan nooit kwaad he

Mzzl JMG!
 
geen flauw idee wrom jouw reaktie is verwijderd.....maar iig bedankt....jij ook cat!!!!!!!!
 
dan ga je naar brands of the world .com kan je op alfabet zoeken, krijg je als het mee zit een eps bestandje waarmee je naar een beletteringsbedrijf gaat en klaar is.......
 
sraddraaier.....bedankt maar ik heb dus de stickers nodig van de middelste kuip, ik heb al iemand gevonden die er een foto van kan maken en dan uitsnijden oid.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan