Originele uitlaat Yamaha R1 2003

Bikerbennie

Die hard MF'er
20 mrt 2007
860
7
Capelle ad IJssel
Te koop

Originele uitlaat voor een Yamaha R1 2003

En dat voor de prijs van 1 kratje Hertog Jan! Waarom (bijna) gratis vraagt u zich af? Door de gebruikssporen (paar krasjes) en een deuk in de linkpijp. Waarom die er zit is mij een raadsel, maar de pijp is NIET verbogen. Alleen dat deukje dus (zie foto). Ik kreeg hem van de vorige eigenaar van mijn huidige R1.
Ophalen in Rotterdam of Oud-Beijerland.

full
 
Dus je bedoelt niet het uiteinde wat over het spruitstuk gaat maar juist het stuk dat de demper met de linkpijp verbindt?

Dat zou ik niet weten. Zal vanmiddag even de omtrek meten en dan wiskundig de formule erop loslaten.

Maar de demper zit wel vast aan linkpijp, dus als je ze van elkaar wilt halen wordt dat zaagwerk...??
 
Dus je bedoelt niet het uiteinde wat over het spruitstuk gaat maar juist het stuk dat de demper met de linkpijp verbindt?

Dat zou ik niet weten. Zal vanmiddag even de omtrek meten en dan wiskundig de formule erop loslaten.

Maar de demper zit wel vast aan linkpijp, dus als je ze van elkaar wilt halen wordt dat zaagwerk...??


Jeetje wat een mooi spul man! :P

Het wilde zeker niet lukken met je wiskunde? Schuifmaat lenen?
 
Volgens mij kan hier een slotje op. De uitlaat ligt inmiddels in mijn schuur en ik wil hem niet door verkopen!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan