Orion motoren

Ik heb totaal geen zin om te vergelijken want Orion motoren boeien mij niet.
Wel jammer dat je gewoon niet even een keer serieus kan doen.

Is er eindelijk een veel belovend nieuw merk, waar over enkele jaren er vele van zouden rijden in de cross en dan doe je zo :N
 
Wel jammer dat je gewoon niet even een keer serieus kan doen.

Is er eindelijk een veel belovend nieuw merk, waar over enkele jaren er vele van zouden rijden in de cross en dan doe je zo :N

Ik ben bloedserieus.

Orion motoren kunnen mij 100% aan mn reet roesten. In de ervaring die ik ermee heb is het gewoon meuk.

Er wordt hier gevraagd welke 250F die pk's levert, en dan antwoord ik daarop.
Ik maak geen vergelijkingen of niks, maar ik denk dat je orion dingen beste kunt vergelijken met een urinior ofzo qua bouw-kwaliteit.
 
Ja maar als je vergelijkt met bijv. een wr250x/crf250L wat in dit straatje past scheelt het niet zoveel.

_O- De yamaha en de honda schelen inderdaad niet veel. Orion kan in de verste verte niet mee qua afwerking, levensduur en prestaties. Voor wat je krijgt is een Orion zelfs te duur.
 
Ik heb totaal geen zin om te vergelijken want Orion motoren boeien mij niet.
Wat doe je dan in dit topic? Je botheid tentoonspreiden? Een beetje lopen trollen?

Wat jij nou doet doen pubers ook, met een biertje in de hand, lekker stoer doen. Kijk mij toch eens de expert zijn. Log even lekker uit of ga normaal in gesprek ajb.
 
je moet ze natuurlijk ook niet als competitie motor gaan zien, maar waar de meeste hem voor zullen kopen zal waarschijnlijk stadsmotor en af en toe een zandpad zijn
en dan zullen ze het best wel een tijdje goed blijven doen
 
Wat doe je dan in dit topic? Je botheid tentoonspreiden? Een beetje lopen trollen?

Wat jij nou doet doen pubers ook, met een biertje in de hand, lekker stoer doen. Kijk mij toch eens de expert zijn. Log even lekker uit of ga normaal in gesprek ajb.

Lees je ook even mijn andere posts dan aub??

Ik geef alleen antwoord op een vraag in dit topic. En deel mijn ervaringen over Orion motoren. Ik heb namelijk wat aan die pitbikes van hun gesleuteld en kwam tot de concllusie dat het meuk was.
Ik pretendeer niet dat ik expert ben, dat is ook nergens uit mijn posts op te maken wel?

Verder meng ik mij niet in de discussie want deze motoren en dit merk kan mij inderdaad niet boeien.

En om als moderators je gebruikers aan te moedigen uit te loggen vind ik ook nogal kort door de bocht, maar dat is mijn mening.
 
Ken jij dit model?

Ja, ik heb er in Keulen zelfs even op gereden. Aan alles voel en zie je dat er steeds de goedkoopste optie is gekozen ipv iets met een redelijke prijs kwaliteit verhouding.
Het is echt zonde van je geld zo'n Orion. Goedkoop = duurkoop gaat hier helemaal op.
 
het is chinees dus het is troep.
enigste wat goed is uit china zijn die loempia's en die olifanten oren.

mijn advies is blijf er van af.
 
er kan trouwens een slot op dit topic, want het is dubbel en volgens de mf richtlijnen is dat niet de bedoeling. hier graag verder praten over die rijdende bamischijven.
nieuwe mx merken topic deel 1

alvast bedankt.
het MF team.

SLOTJE
African-American-man-chained-and-gagged-9434477-0.jpg
 
waarom een slotje, dit gaat speciaal over dit merk
dan kun je alles wel op slot gooien en een groot topic maken
 
waarom een slotje, dit gaat speciaal over dit merk
dan kun je alles wel op slot gooien en een groot topic maken
ja zo kun je ook wel overal een topic over maken.
maar daar word je beter geholpen dan hier
 
Laatst bewerkt:
is goed dat andere topic is ouder dus dan zou deze op slot moeten :P

zit een beetje rare logica in je theorie
Kijk nog eens heel goed, en dan hoor ik je wel weer.
_O- _O- _O- _O-

Er zit een rare theorie in je logica.
 
Laatst bewerkt:
zon ding koop je als je bv in Den Haag woont om een booschapje te doen verder moeten we er nog niet te veel van verwachten denk ik...

Beta en GasGas waren een paar jaar terug ook troep in iedereen zijn ogen maar beginnen ook steeds meer mee te doen in de off-road/cross


zal best een x goed komen met die gasten alleen heeft dat wel zijn tijd nodig

zolang die dingen in China en omringende landen goed verkocht worden (weet niet of dat ook zo is) zullen ze zich niet zo druk maken over wat wij hier in Europa er van denken..


Mijn idee kan iedereen anders over denken..
 
Zelf 3 jaar Orion met plezier gereden! (Als 2e motor). Niks mis mee. Had persoonlijk veel meer pech met mijn NX250 (Honda)..
 
Terug
Bovenaan Onderaan