Oschersleben met Art Motor 9 juli

Bruut

Die hard MF'er
9 jan 2003
477
0
Eerbeek
Ik rijd volgende week vrijdag 9 juli met Art Motor op het circuit van Oschersleben. Zijn er nog meer mensen die daar rijden? Lijkt me een erg leuk, maar vooral ook erg technisch circuit. :]
 
En hoe was het Bruut en Brul :?

Zijn donderdag middag naar Oschersleben toe gereden, om een uur of 7 waren we daar. Was vanaf donderdag een soort Ducatiweekend met in het weekeinde allemaal races. Maar wat een machtig circuit is dat zeg,... Lastig om te leren, de eerste paar ronden reed ik rond als een oud wijf. Zijn een paar lastige combinaties waar het heel moeilijk is om in de juiste versnelling uit te komen. Violgende keer moet ik echt iets met de tandwiel verhouding doen. In de tweede sessie stopte de motor na een ronde of 5 ermee, was niet meer aan te krijgen. Na een minuut of 10 starte hij weer maar ik was te laat om nog wat te kunnen doen. In de derde sesiie stopte de motor na een halve ronde en was nooit weer aan te krijgen. Nadat ik terug was op de paddock, bleek de benzine pomp niet te draaien. Alles nagekeken, zekeringen, benzineleidingen steckers. Uiteindelijk liep er een drietal draden van de pomp naar de computer via een stekker en die stekker was rot. Draadje door geknipt en doorverbonden en klaar was klara. Moet zeggen dat ik wel ff de zeikerd in had, want voor het zelfde geval was de pomp kaduuk. Ben smiddags nog aardig rond gegaan, heb geen tijden,... Reden een aantal snelle duitsers uit de Sound of Thunder mee met dikke Ducati's. Die mannen kon ik met het uitaccelereren in geen velden of wegen bijhouden, waren geen standaard fietsen in ieder geval. Die mannen reden echt hard. Is echt een aanrader, ga er volgend jaar zeker weer heen. Is wel iets voor de ZAC om daar een wedstrijdje te organiseren. Volgend jaar ga ik ook CUP rijden en die gaan er volgens mij ook heen. Die duitsers waren onder de indruk van de Mille's "Soeper affel geile masjiene" mijn dag kon niet meer stuk, spreek je,...


Bruut 8-)
 
mijn ouders zijn ook geweest na festival italia met hun caravan omdat ze er nog nooit geweest waren hadden ze hun motor niet mee genomen maar mijn vader vond het een geweldig mooi circuit en wil er graag ook een keer rijden dus voor herhaling vatbaar mary

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/105269/f6777a1f548f8174995f0fb97e9fcef9 (monster meeting3.jpg)​
 
mijn ouders zijn ook geweest na festival italia met hun caravan omdat ze er nog nooit geweest waren hadden ze hun motor niet mee genomen maar mijn vader vond het een geweldig mooi circuit en wil er graag ook een keer rijden dus voor herhaling vatbaar mary


HEHE, ik heb nog met je vader en moeder bier gedronken. Je pa heeft toch een Laverda ? Leuke luitjes :} Hij heeft nog naar ons staan kijken, hij had er wel een beetje buikpijn van dat hij de brommert niet mee had.

ps heb je altijd een helm op als je naast je pa staat :+
 
Ik rijd volgende week vrijdag 9 juli met Art Motor op het circuit van Oschersleben. Zijn er nog meer mensen die daar rijden? Lijkt me een erg leuk, maar vooral ook erg technisch circuit. :]
Ga 18 Aug met Art op Assen rijden :)
 
Ga 18 Aug met Art op Assen rijden :)

Wij rijden ook de 18e volgens mij, of de 16e,... Moet ff kijken, we rijden in ieder geval wel in de week met Art op Assen.

Correctie, is de 17e op Assen.
 
Laatst bewerkt:
hoi bruut ja dat zijn mijn ouders mijn vader rijd circuit met een laverda 650 op de weg heeft hij een ducati monster zo als je misschien wel op de foto hebt gezien nog de groetjes van mijn ouders en tot ziens en ps ik draag geen helm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
he bruut heb jij nog foto's gemaakt

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/105490/4be679c6f9f904d623051e7b063cdc05 (pirelli dag zolder1.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan