OSCO op een CBR600 monteren

Terminator

Die hard MF'er
1 jun 2001
524
0
Nieuwegein
Waar o waar kan ik het reservoir op mijn CBR600 monteren? Ik moet tijdens het rijden bij het knoppie kunnen, het resevoir mag in het zicht zitten, maar ik wil liever niet boren in de motorfiets zelf.

OSCO heeft een tekening staan waar 2 gaten in de bevestiging van de passasierssteun gemaakt worden maar dat doe ik liever niet.
 
Op me blade hem ik hem zo gemonteerd...

osco.jpg


Niks geboord, een montagestripje haaks gebogen en aan de onderste bevestiging van de
beschermplaat geschroeft. Hier zit normaal een afstandsbusje van 5 mm tussen. Die laat je weg stripje van de osco ertussen tezamen met een extra plaatje, en klaaro!
 
www.osco.nl :+

@dutchblade: hoe bevalt dit systeem tov de verschillende spray's
zit ook over aanschaf te dubben 8-)

Ik ben Dutchblade wel niet maar heb wel al 30.000km met een OSCO op m'n TDM gereden, bevalt prima. Het voordeel bij mij is dat ik nu nooit te lui ben om de ketting te smeren als die (bijna) droog staat omdat het zo rottig gaat zonder middenbok, spettert wel wat meer als S100 kettingspray wat ik op de Katana gebruik maar niet meer als andere sprays die ik gebruikt heb.
 
Nou, daar past ie dus mooi niet... :(

Ik heb onder het zadel gekeken en denk dat ik 'm wel boven de accu krijg, maar dan kan ik weer slecht bij het knopje...

Shit, zometeen moet ik 'm weer gaan smeren en ik heb net de hele bende schoongemaakt |(
 
OSCO heeft een tekening staan waar 2 gaten in de bevestiging van de passasierssteun gemaakt worden maar dat doe ik liever niet.

Gaten boren moet je zeker niet doen.

Ik heb de mijnes (R1) op de stang van het subframe, zie foto van Fireblade, gemonteerd. Middels dubbelzijdigtape ne 2 tyraps zit het echt perfect vast.

Ik zal er een picie van maken en next time ffuploaden.
 
www.osco.nl :+

@dutchblade: hoe bevalt dit systeem tov de verschillende spray's
zit ook over aanschaf te dubben 8-)


Mjaaa, ik heb me nog niet zo lang, maar de vorige eigenaar was er helemaal weg van. VOlgens hem was het grootste voordeel ten opzichte van een scott oiler dat er niet constant olie uit stroomt. Ik gebruikte eerst altijd een spuitbus met wit vet, maar dit ziet er veel 'schoner'uit..
 
Gaten boren moet je zeker niet doen.

Ik heb de mijnes (R1) op de stang van het subframe, zie foto van Fireblade, gemonteerd. Middels dubbelzijdigtape ne 2 tyraps zit het echt perfect vast.

Ik zal er een picie van maken en next time ffuploaden.

Doe es picie! Ik heb vanmiddag na het rijden weer eens zitten kijken maar kan echt geen mooie plek vinden. Gasten van Osco krijg ik per mail en telefonisch ook niet te pakken. :(
 
ik kan op de foto van DutchBlade niet zien hoe het slangetje naar de ketting loopt. Bij de fotos die ik op verschillende plaatsen heb gezien van een scott-oiler loopt deze aan de zijkant van de schakels. Als ik met een spuitbus smeer spuit ik hier normaal ook. De handleiding van de OSCO schrijft echter voor om bovenop de ketting te smeren :?
Wat is de beste plaats om dit slangetje uit te laten komen???
 
ik heb vorige week een e-mail via de site van osco gestuurd en daarin stond dat het systeem via techline in barneveld is te bestellen. Via mijn dealer heb ik het afgelopen dinsdag in barneveld laten bestellen en het was donderdag al geleverd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan