OT: Banned from GoT ?

Op Donderdag 27 september 2001 00:46 schreef Revolution het volgende:
(....), dus nu kom ik jullie vervelen met mijn nutteloze posts hier! :P ;)
[me]Muis weet wel zeker dat Rev ons met veel nutteloze, maar hoogst amusante posts zal gaan vervelen... 8-) [/me]
 
hahaha lol :


Hoi BertV_de_tweede,

Ik zou graag weten waarom je hebt geprobeert mij uit te loggen op GoT en/of mijn password te verkrijgen. Ik heb een mailtje ontvangen of ik een andere pass wilde van de GoT-server, en het verzoek daarvoor kwam van het IP waarvan alleen jij op GoT post. De kans dat jij dit dus was is >99%.

Groeten,

HlpDsK
Global Moderator @ GoT


(verklaring: ik liep gewoon een beetje te zieken)
 
Laatst bewerkt:
hahaha lol :


Hoi BertV_de_tweede,

Ik zou graag weten waarom je hebt geprobeert mij uit te loggen op GoT en/of mijn password te verkrijgen. Ik heb een mailtje ontvangen of ik een andere pass wilde van de GoT-server, en het verzoek daarvoor kwam van het IP waarvan alleen jij op GoT post. De kans dat jij dit dus was is >99%.

Groeten,

HlpDsK
Global Moderator @ GoT


(verklaring: ik liep gewoon een beetje te zieken)

antwoorden dat een collega op werk (jullie zitten achter een proxy) ;) een dom geintje aan\'t uithalen was en dat je hem er voor op ze kop zal geven. })

Zegt ie dan dat je \'s avonds ook van dat ip postte dan heb je op het werk een callback systeem om jouw telefoonkosten laag te houden.
 
Laatst bewerkt:
foei poohbeer! ;)

ik heb gewoon eerlijk verteld dat ik liep te zieken en dat ik het NOOOOOOOIt meer zal doen...

*D
 
foei poohbeer! ;)

ik heb gewoon eerlijk verteld dat ik liep te zieken en dat ik het NOOOOOOOIt meer zal doen...

*D


Tss, als je gaat zieken doe\'t dan goed :P
btw, was dat de reden waarom je tijdelijk (?) geen access had?
 
ze hebben m\'n wachtwoord veranderd... (al dan niet expres)

ik heb nu al drie opper-GoTers gemailed ( nu ook hlpdsk) maar nog nix gehoord
 
oke storm in een glas water...

rechten waren gewist dood (weer een) foutje bij GoT

EN! ik heet voortaan weer BertV ipv BertV_de_tweede (vanwege een andere crash stapte ik over op die tweede nick)
 
goh, is het toch nog goedgekomen met BertV! :)

Ik ben alle crashes goed doorgekomen trouwens op GoT...alleen een keer icoontjes weg die ik ge-upload had...
 
Ach ja ik ben alle crashes op GoT ook goed doorgekomen. Ik kan nog steeds inloggen en berichtjes plaatsen. Da\'s alles wat er benodigd is voor GoT. Al die (L)users die lopen te zeiken van \"ik ben 1000 posts kwijt\" enzo, die moeten eens gaan bedenken waarvoor zo\'n forum daadwerkelijk is. Niet om zoveel mogelijk posts te doen (ok slechts mijn mening, maar toch...). Hoop gezeur daar.
 
stupid2.gif
Hier zijn er ook een stel bezig om zoveel mogelijk posts te halen hoor :P

Hint kijk maar eens bij Poohbeer of Revolution naar het aantal posts :P
 
Ik vermaak me hier best, en zit veel online (overdag/\'s avonds), da\'s ook de reden dat ik veel post hier. :)
 
Haal hier gemiddeld meer posts dan op GoT. Komt omdat je hier tenminste niet gelijk word afgezeken of UTFS, RTFM of weet ik wat om je oren geslingerd krijgt. GoT is going down... fast!!!

Hier is het tenminste nog gezellig. Net als in de old-days op GoT. GoT is gewoon te groot geworden en word nu door allerlei wannabees en kleine kids onderuit getrapt.
 
Juist Skoezie, de spijker op de kop!!

Hier ouwehoeren met mensen met dezelfde interesse is gewoon erg gezellig en leuk, beter dan GoT met zijn dictatoriale admins en puberale users. :r

Ik hoop alleen niet (de poll van Auke bewijst dat er meer zo over denken) dat dit forum al te massaal wordt, 5000 users hoeft van mij echt niet, iets meer dan nu en je hebt gewoon een perfect forum!
 
Plaats nu gewoon zo nu en dan ff een link naar dit forum. Kijken hoe lang het duurt voordat ik m\'n 1e waarschuwing krijg.

Vieze spammer... ;)
 
Plaats nu gewoon zo nu en dan ff een link naar dit forum. Kijken hoe lang het duurt voordat ik m\'n 1e waarschuwing krijg.

Vieze spammer... ;)

Als je het maar niet op GoT doet...
De meeste GoT bezoekers hebben we hier niet nodig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan