ouch..

ijdod

MF'er
3 jun 2001
220
0
Lomp remmen en flitspalen...

datwasdom.jpg
 
en nog DOM ook!!
vooraan hangt nog altijd geen kenteken!!
dat is pas echt lomp zijn

sjonge jonge!!
van een soepkieken gesproken
 
:) Dat was een mobiele controle in Duitsland, was geen flitspaal hoor.
Die motorrijder moest remmen voor een auto geloof ik die diep in de ankers ging en toen gleed de motorrijder onderuit en schoof ie met 106km/u langs de controle :) Wel lullig.. je krijgt niets uitgekeerd omdat die lul die voorbij reed natuurlijk door was gereden.
 
Het probleem is dat je nooit de waarheid zult achterhalen, over dergelijke foto\'s doen altijd meerdere verhalen de ronde.

Overigens, zelfs als het door een remmende voorganger was, en die voorganger zou wel bekend zijn, is het maar zeer de vraag of je iets kan verhalen. Immers, je dient A. afstand te houden en B. je voertuig onder controle te hebben. Slechts als je kan aantonen(!) dat de andere partij onterecht in de ankers ging, maak je een kansje.
 
het is in duitland zo dat als je bv een een noodstop moet maken door de schuld van een ander en je bv platte banden hebt die persoon dit moet betalen!
er wordt daar als de veroorzaker doorijd politie werk van gemaakt.
waarna je een boete voor doorrijden krijgt en alsnog de schade moet betalen
 
het is in duitland zo dat als je bv een een noodstop moet maken door de schuld van een ander en je bv platte banden hebt die persoon dit moet betalen!

Nou, helaas is dit niet waar of wisten zij het niet, maar een maat van mij ging op zijn plaat door een Duitser die was gaan liggen met zijn motor en hij kreeg bijna nog de schuld van die Duitse agenten, kan natuurlijk ook zo zijn geweest dat een Duitser een Duitser niet afvalt tegenover een Nederlander.
 
het is in duitland zo dat als je bv een een noodstop moet maken door de schuld van een ander en je bv platte banden hebt die persoon dit moet betalen!
er wordt daar als de veroorzaker doorijd politie werk van gemaakt.
waarna je een boete voor doorrijden krijgt en alsnog de schade moet betalen

Dan moet je nog wel het kenteken hebben onthouden van de veroorzaker. Anders heb je er nog niets aan :)
 
Da\'s nou echt een foto om in te lijsten en op de schoorsteenmantel te zetten. Kan je later ook nog een stoer verhaal over vertellen aan je kleinkinderen :)
 
Ik heb die foto ook gezien op tuftufclub.nl.
Daar stond ook bij dat die motorijder zich had onderuit geremd omdat een auto voorhem oppeens vol in de ankers ging omdat die op het laatste moment die controle pas zag.
Conclusie: Flitsers zijn levensgevaarlijk!
 
Da\'s nou echt een foto om in te lijsten en op de schoorsteenmantel te zetten. Kan je later ook nog een stoer verhaal over vertellen aan je kleinkinderen :)


Ik vind het meer een foto die ik HEEEEEEEELLL diep in het archief zou plaatsen...
 
Hij hoeft zich niet te schamen, zie snelheid.
Als er nu 30 stond of zo.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan