oud beestje kawa z750 '85

dopey85

MF veteraan
15 aug 2007
55.833
799
Eindhoven (Noord Brabant)
hoi mensen

ik krijg zeer weinig gevonden over deze motor hier en buiten deze stie, het volgende zoek ik eigenlijk als ik meer dan 6 d toeren ga rijden dan slipt mijn koppelling dus zoek ik nieuwe maar krijg nergens een verzoenlijke site gevonden of dealer rond om eindhoven die die spullen nog verkoopt

het gaat over een kawasaki z750 uit 1986
 
Laatst bewerkt:
oke mensen harstikke bedankt ik heb hem gekocht super maar plobleem ook gevonden zit in dat hij een tijd stil heeft gestaan wel warmpjes binnen maar dus de olie niet goed meer ligt in het meganisme vandaag meteen 100 km gereden en probleem weg harstikee bedankt en zit binnenkort de foto's vanm mijn pracht ding wel hier ergens neer
 
heys ivo,

heppie eindelijk een eigen gebakje?

slippende koppeling kan idd een teken zijn van slechte platen, hou ff rekening dat je moet controlren of de tussenplaten(die kale metalen schijven) niet blauwverbrandt zijn door de extra wrijving... dan willen ze soms krom worden enzo.... en dan kan je koppeling starks niet meer helmaal ontkoppelen etc etc...

ga je zelf sleutelen? de dealer? of nico?
dealer en nico hebben dr zeker genoeg verstand van dus dan kom t wel goed..

;)
 
ivo, waarschijnlijk heb je halfsyntheet te pakken, staat ergens op de verpakking...

volsyntetisch moet je er niet in gooien iig, dan heb je idd kans dat je koppeling kuren krijgt, en die rommel krijg je ook niet zomaar meer uit je blok... flink veel spoelen dan :(

volsyntheet is prima spul hoor, maar niet voor onze motoren ;)

laat anders maar ff weten wanneer je gaat klussen, kom ik wel ff langs en zet ik wel een bakkie koffie voor jullie ;).

ohja, de moertjes van de drukgroep moeten aangdraaid worden op moment volgens het handboek, en daar heb je een momentsleutel voor nodig... maar wel eentje die zo rond de 8Nm kan doen enzo... weetnie of maarten een momentsleutel heeft.
maar zoniet:
ik heb hier een heel lief klein (simpel) momentsleuteltje liggen die 0 tot 10 Nm doet...
word gebruikt normaal voor ct scanners, dus zal wel redelijk kloppen...

is alweer ff geleden dat ik je gesproken heb, is wel eens gezellig bijkletsen dan :D
 
Laatst bewerkt:
ja koppelling is vervangen olie was door de dealer ook al vervangen door minerale olie en quark we zien wel wanner ik een keer langs kom morgen ga ik rijden met wie weet ik nog nie rijd nu al super stukie gerden en slipt apsolut nie meer. primma motor en deze is het
foto is in het donker gemaakt morgen ietsjes betere foto
full
 
Laatst bewerkt:
hey ivo, misschien wel leuk voor je. aankomende maand, of deze maand, hangt er vanaf wanneer je dit leest ;)

de 14e is er een klein toertochtje georganiseerd door mij ex-instructeur.
ik rijdt daar mee.. maar ik mag iedereen meenemen die ik wil. kosten 15 euries, inclusief lunch en avondeten..
als je intresse hebt mail me maar of bel ff.. ;)

http://www.mariosmulders.nl/Tour.pdf

verders vindt ik je keuze voor de motor helemaal top..
ik had maarten al gesproken vandaag, en had al gehoord dat jullie fijn hebben lopen sleutelen...

rijdt zeker heel wat beter als die lichte een-pitter van kees onfie? ;)
 
Laatst bewerkt:
interpunctie was da


Dat wisten we al dat JIJ dat niet wist.......

Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma's enz.) in een tekst. De benaming interpunctie stamt uit de zestiende eeuw en is afgeleid uit het Latijn (inter = tussen; punctus = punt). Aanvankelijk gaf ze de manier aan, waarop in het Hebreeuws de klinkers werden aangeduid. In het Hebreeuws worden alleen de medeklinkers geschreven, de waarde van de klinkers wordt aangegeven door puntjes onder de medeklinkers. Pas tussen 1650 en 1750 evolueert de betekenis van het woord 'interpunctie' naar zijn huidige waarde.

Interpunctie is van belang voor het interpreteren van de tekst.



hoest nu met de koppeling ?
 
oke mensen harstikke bedankt ik heb hem gekocht super maar plobleem ook gevonden zit in dat hij een tijd stil heeft gestaan wel warmpjes binnen maar dus de olie niet goed meer ligt in het meganisme vandaag meteen 100 km gereden en probleem weg harstikee bedankt en zit binnenkort de foto's vanm mijn pracht ding wel hier ergens neer

:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan