Oud: Motor-Forum how-to's.... ze staan HIER!

Er moet wel even rekening mee worden gehouden dat de plaatjes als ze via mf worden gehost, niet uit het profiel worden verwijderd, deze kunnen dus beter bij pooh of evt bij mij worden gehost, zodat de foto's er over een tijd nog staan, kijk mar bij de olie topic.
 
Er moet wel even rekening mee worden gehouden dat de plaatjes als ze via mf worden gehost, niet uit het profiel worden verwijderd, deze kunnen dus beter bij pooh of evt bij mij worden gehost, zodat de foto's er over een tijd nog staan, kijk mar bij de olie topic.

Ja idd.. mijn excuses daarvoor maar ik had wat ruimte nodig..
 
ik was al verbaasd dat de sticky's ineens weg waren :P

maar ik heb ze op me eigen webspace gehost.
Bikepics.com is mischien ook een optie
alhoewel die wel ontzettend traag zijn :(
mischien voor de forumadmins een taakje om de howto foto's op een apart stukkie forumspace te zetten en de img tags zelf aan te passen ? dan blijven die howtos in zijn algehele vorm ook over zeg 2 jaar nog toepasselijk en worden ze ook gebackuped met het topic zelf ?
 
Ok... kstuurze wel naar je toe...

btw... Kben ook nog bezig met de koppeling nu (uitlaat inmiddels ook al weer bijgevuld) is daar nog interesse voor??
gewoon doen zelfs voor mijn racegaas ( niets technisch aan ) is intresse dus.
zo krijgen we een mooie bibliotheek met how to's

Als ik ga beginnen met mijn undertray ga ik ook foto's maken. wordt ook een how to
 
Iedereen die piccies voor how-to's betrouwbaar wil hosten mag ze mij mailen!

revolution@motor-forum.nl, dan zet ik ze op Motor-Forum webspace. Lijkt me de beste oplossing. :)
 
Op woensdag 06 november 2002 15:50 schreef Revolution het volgende:
<center>Iedereen die piccies voor how-to's betrouwbaar wil hosten mag ze mij mailen!</center>

revolution@motor-forum.nl, dan zet ik ze op Motor-Forum webspace. Lijkt me de beste oplossing. :)

Ideeën jatter !!! ;) :P :+

Op woensdag 06 november 2002 15:50 schreef Rage het volgende:Zal ik mijn "gaas"-pics ook nog ff in jouw topic zetten??

Ik vind het prima niet iedereen zal hetzelfde gaas als mij gebruiken. Tenminste dat hoop ik :+
 
Ja Rage, best wel eigenlijk. Ik zit namelijk nog steeds met die slippende koppeling. Vind die mod van motor2000 toch best duur in vergelijking met nieuwe platen.

Nou... kheb de koppeling dus nu uit elkaar liggen... en ik heb ws 1 nieuwe (stalen) plaat nodig... Volledig blauw met alle kleurtjes van de regenboog...
Heel vreemd omdat het maar 1tje is (de achterste) en ze ook allemaal (inc. die blauwe) nog binnen spec. liggen.
 
Nou... kheb de koppeling dus nu uit elkaar liggen... en ik heb ws 1 nieuwe (stalen) plaat nodig... Volledig blauw met alle kleurtjes van de regenboog...
Heel vreemd omdat het maar 1tje is (de achterste) en ze ook allemaal (inc. die blauwe) nog binnen spec. liggen.
Jij nog geen last gehad van slippen dan? Blijf het raar vinden dat met de mod van motor2000 je in 90% van de gevallen je oude platen er weer terug in schijnt te kunnen zetten en die gewoon goed werken. Mijn kleurtjes weet ik (nog) niet al heb ik wel het idee dat het de laatste tijd wat minder is. Hoe dat komt :?
 
Jij nog geen last gehad van slippen dan? Blijf het raar vinden dat met de mod van motor2000 je in 90% van de gevallen je oude platen er weer terug in schijnt te kunnen zetten en die gewoon goed werken. Mijn kleurtjes weet ik (nog) niet al heb ik wel het idee dat het de laatste tijd wat minder is. Hoe dat komt :?

Nee.. geen last van slippen... Alleen wel 1x gehad dat ik iets te vroeg terugschakelde van 2 naar 1. Toen slipte de achterband dus (012), dus ik weet niet of die slipperclutch wel optimaal werkt. Iig is ie niet te zacht.
 
Rev, ik wilde eig nog wel een topic maken om de koppeling te vervangen.
Pics heb ik al.
Mag ik ze naar jou mailen?


Shit.. dat stond er dus al...
kstuur ze naar je...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan