Oud: Motor-Forum how-to's.... ze staan HIER!

Stel...ik heb een presentatie gemaakt over motor-onderhoud en algemene motorverzorging. Dit in het kader van mijn opleiding Business Engineering aan de hogeschool Inholland Haarlem. Stel..het betreft een vrij uitgebreide presentatie met veel uitleg en duidelijke illustraties. Zou er behoefte zijn om die bij de howto's te zetten? En hoe krijg ik dat voor elkaar? Tis immers een powerpoint bestand!

vriendelijke groet,
Justien
 
full
 
zou iemand een een keer kunnen laten zien aan hand van foto's hoe je de carbs moet syncroniseren???

of hoe je de kleppen moet stellen??

mijn dank is groot.

ik heb een R1 dus als het daar op lijkt is het helemaal mooi!! :} :} :} :} :} :}
 
Stel...ik heb een presentatie gemaakt over motor-onderhoud en algemene motorverzorging. Dit in het kader van mijn opleiding Business Engineering aan de hogeschool Inholland Haarlem. Stel..het betreft een vrij uitgebreide presentatie met veel uitleg en duidelijke illustraties. Zou er behoefte zijn om die bij de howto's te zetten? En hoe krijg ik dat voor elkaar? Tis immers een powerpoint bestand!

vriendelijke groet,
Justien

@Justien: kan je die ppt al op MF plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
Aan diegene die een ppt bestand had gemaakt.

Wat ik zou doen is camtasia installeren. De powerpoint presentatie afspelen (muisklikken) Dit capturen met camtasia en de resulterende film.....

plaatsen op video.google.com


Hier een link plaatsen.


Het is maar een idee wellicht heeft iemand een beter idee?
 
Laatst bewerkt:
Aan diegene die een ppt bestand had gemaakt.

Wat ik zou doen is camtasia installeren. De powerpoint presentatie afspelen (muisklikken) Dit capturen met camtasia en de resulterende film.....

plaatsen op video.google.com


Hier een link plaatsen.


Het is maar een idee wellicht heeft iemand een beter idee?
Beetje late reactie maar ik lees dit topic nu pas ;)

Je kan elke dia als plaatje opslaan. Is misschien makkelijker dan een filmpje :)

Open je powerpoint presentatie, kies vervolgens 'bestand'->'opslaan als' In het verkregen schermpje kies je in het onderste scrolldown menu (achter 'opslaan als') 'JPEG-indeling'. Vervolgens klik je op opslaan. Je krijgt dan een melding of je alleen de huidige dia of alle dia's wilt opslaan als jpeg bestand. Je kiest hier dus voor 'alle dia's'. Even wachten en je krijgt de melding dat alles is opgeslagen.

Nu heb je dus van elke dia een plaatje, deze upload je ergens naartoe en plaats je hier zodat iedereen ze kan zien en klaar is Kees. :)
 
Ik heb een Yamaha XV 535 Virago uit 1996 en ik deze klinkt wel redelijk maar ik zou hem wel iets zwaarder willen laten klinken.
Nu ben ik gelukkig niet met twee linkerhanden geboren maar ik heb geen idee waar ik wat uit moet halen. Of ergens een gaatje ingeboord moet worden lukt me dat ook wel maar ik wil niet in het verkeerde een gat boren.

Heeft iemand een idee voor een iets zwaardere sound / gepruttel?

Tips en ideeen graag op de mail.

Alvast bedankt en ben benieuwd naar de ideen.

Sander.
 
Ik heb van een andere site nog een how to over spuiten van kappen. Deze man is zelf professioneel spuiter en heeft een simpel stappenplannetje opgesteld hoe je het beste kan spuiten.

Is er interesse in deze how to??? :? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan