Oud, ouder, oudste

Status
Niet open voor verdere reacties.

BandY

MF veteraan
17 apr 2008
39.838
12.319
Hoorn/Lelystad
Ik ben zelf ruim 57 jaar, rij 39 jaar ook motor en ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel oude rotten nog op de fiets zitten.

Ik ben ook wel benieuwd hoe oud de forumleden zijn en wie de oudste motor rijder is

Geef op:

1 leeftijd
2 aantal jaren motorrijder

:Y
 
Ik ben zelf ruim 57 jaar, rij 39 jaar ook motor en ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel oude rotten nog op de fiets zitten.

Ik ben ook wel benieuwd hoe oud de forumleden zijn en wie de oudste motor rijder is

Geef op:

1 leeftijd
2 aantal jaren motorrijder

:Y

Oeps, dit hoort niet thuis bij techniek, ik ga hem nog een x stellen op de juiste forum, solly |(
 
Ik ben onderhand 64 lentes, rij nu een Yam BT1100 Bulldog.
Ik heb deze motor gekozen vanwege cardan en sturen. Snelheid is voor mij niet (meer) zo belangrijk, desondanks toch al eens een prent gekregen.
Ik kocht mijn 1e motor (DKW RT250/2) toen ik 18 was, geen rijbewijs en met oefenvergunning op pad. Zwaarste motor: HD FLH 1300, gekocht voor 650 Antilliaanse guldens van de politie op Curacao in 1980.
Pigion
 
Ik ben onderhand 64 lentes, rij nu een Yam BT1100 Bulldog.
Ik heb deze motor gekozen vanwege cardan en sturen. Snelheid is voor mij niet (meer) zo belangrijk, desondanks toch al eens een prent gekregen.
Ik kocht mijn 1e motor (DKW RT250/2) toen ik 18 was, geen rijbewijs en met oefenvergunning op pad. Zwaarste motor: HD FLH 1300, gekocht voor 650 Antilliaanse guldens van de politie op Curacao in 1980.
Pigion

Leuk, ik ben eens bij mijn vader achterop op een DKW (125?) van amsterdam naar Nieuweschams gereden, ik was 12 of zo. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan