Oude advertentie's

vonketrekker

MF veteraan
6 dec 2006
5.055
1
Zuid-Holland
Het valt me op dat er ook een groot aantal oude advertenties staan, sommige waarvan ik via MF zie dat ze al verkocht zijn.

Is het een idee dat een advertentie die geplaatst wordt na (bijvoorbeeld) een maand herbevestigt moet worden door de plaatser? (Door bijvoorbeeld een mailtje met een linkje erin.) En dat na 3 herinneringen de advertentie verwijderd wordt?

Bananeman

Admin
Crew
Het valt me op dat er ook een groot aantal oude advertenties staan, sommige waarvan ik via MF zie dat ze al verkocht zijn.

Is het een idee dat een advertentie die geplaatst wordt na (bijvoorbeeld) een maand herbevestigt moet worden door de plaatser? (Door bijvoorbeeld een mailtje met een linkje erin.) En dat na 3 herinneringen de advertentie verwijderd wordt?
Klopt idd, en dit gaan we ook op heel korte termijn toevoegen. Waarschijnlijk gaat het zo werken: na een bepaalde periode krijgt de adverteerder een mail dat zijn advertentie over een week verwijderd gaat worden, tenzij hij/zij op een link in die mail klikt. Doet hij dat, dan wordt de plaatsingsduur van de advertentie verlengd; doet hij dat niet, dan verdwijnt de advertentie automatisch een week later.

Op die manier hopen we de advertenties automatisch actueel te houden.

Als je dan net op vakantie bent en geen toegang hebt tot je mail, tja, dat is dan ff lastig ;)

vonketrekker

MF veteraan
6 dec 2006
5.055
1
Zuid-Holland
Top!

en over vakantie's: Dan zet je dat maar in je advertentie, want je kan dan ook niet reageren op kopers. En dan kan een modje hem eventueel later weer heropenen :)

Bananeman

Admin
Crew
Top!

en over vakantie's: Dan zet je dat maar in je advertentie, want je kan dan ook niet reageren op kopers. En dan kan een modje hem eventueel later weer heropenen :)
Klopt, maar de advertentie opnieuw plaatsen is waarschijnlijk nog makkelijker :)

We gaan dit iig snel toevoegen, ik zal hier even laten weten als dat is gebeurd. Dan krijgen overigens ook een hele hoop mensen zo'n mail ;)

de-poelier

MF'er
27 feb 2012
224
80
Dag OMA,

Zijn hier nog vorderingen op geweest? Ik ben nu ook aan het zoeken naar een motor en merk dat er een heel aantal al verkocht zijn.
Zonde van mijn tijd en die van de verkoper :)

Bananeman

Admin
Crew
Helaas nog geen vorderingen. Er blijft momenteel helaas e.e.a. liggen qua werk door andere zaken die om aandacht vragen (en de vakantieperiode cq. hittegolf ;)) maar onze doelstelling is om binnenkort verschillende openstaande puntjes aan te pakken.

Bananeman

Admin
Crew
Hoe is het dan nu geïmplementeerd? Want ik zie nog steeds advertenties uit 2011...
Dat kan, dan heeft de plaatser van de advertentie aangegeven deze te willen verlengen. Na een aantal weken op de site krijgt de plaatser een mail met daarin een link om de advertentie te verlengen. Wordt daar niet op geklikt, dan wordt de advertentie automatisch verwijderd.