Oude berichten bewerken

@Duderuud, ik houd al enkele jaren de punten e.d. bij voor The Riding Game De ene keer doe ik dat elke dag, de andere keer eens in de twee weken en ook nooit op hetzelfde tijdstip. Het bijwerken van de OP en de posts daaronder is essentieel onderdeel van het spel en nu dus onmogelijk '(
 
En dat zodat trollen hun zooi alleen tot vorige week kunnen weg halen. :o

Even laten bezinken en andere oplossing bedenken? Hoe zit het met edits? Worden de vorige stappen van edits niet gewoon opgeslagen? En kun je niet met een van-tot selectie alle edits van iemand terugdraaien? Dat zou het meest ideale zijn.
 
Het lijkt mij het beste om terug te gaan naar de oude situatie, omdat hier veel topics lopen waar regelmatig aan wordt veranderd, meer dan op andere forums.

En dan de leden vragen om vooral te rapporteren als er iemand loopt te kutten.
 
Als ik zou willen trollen dan zou ik het bericht bewerken met heel veel spaties of lange bijbelteksten. Punt is, daar valt omheen te werken als je kwaadwillend bent. Denk dat de vraag eerst moet zijn of het probleem zo groot is dat het dit middel waard is.

Het bewerken van berichten is een waardevolle functionaliteit voor spelletjes en OP's. Voor verkoop-topics om aan te geven dat bepaalde onderdelen verkocht zijn of om je vraagprijs aan te passen. Voor berichten omdat ze soms iets te ver gaan of niet goed vallen. Dat werk bij de moderators neerleggen als je iets wil aanpassen gaat zometeen (veel) meer tijd van de moderators vragen.

Het probleem van berichten verwijderen kan ik begrijpen maar komt IMHO niet zo vaak voor. Het kan discussies een beetje verstoren als er halverwege alleen nog maar staat "bericht verwijderend/bewerkt, whatever", maar als het echt controversieel is dan heb je nog een goede kans dat iemand het al gequote heeft.

En helemaal van het internet verdwijnen....nou, dan zou ik bijna 29k berichten moeten verwijderen.
 
Lieve Ruud.................................................etc.
 
@Duderuud Was de timeout voor een edit van 60 naar 86400 gezet? ;)

Ik krijg deze melding als ik dit wil bewereken, zag daarna ook dat de bewerk knop weg is.

De termijn waarin dit bericht bewerkt kan worden (86400 minuten) is afgelopen.

Blijkbaar heb ik nu de timeout bereikt, maar zou het erg jammer vinden als ik deze niet meer kan updaten. Kan nu zelfs niet een nieuw bericht maken en dan in de oude daar naar linken.

Ook een ander bericht Ninja 250R 小さなカエル pas ik regelmatig aan, maar ook dat is nu niet meer mogelijk en een nieuw topic starten lijkt me gezien het aantal bladzijde zinloos.
 
Laatst bewerkt:
@Duderuud Was de timeout voor een edit van 60 naar 86400 gezet? ;)

Ik krijg deze melding als ik dit wil bewereken, zag daarna ook dat de bewerk knop weg is.

De termijn waarin dit bericht bewerkt kan worden (86400 minuten) is afgelopen.

Blijkbaar heb ik nu de timeout bereikt, maar zou het erg jammer vinden als ik deze niet meer kan updaten. Kan nu zelfs niet een nieuw bericht maken en dan in de oude daar naar linken.

Ook een ander bericht Ninja 250R 小さなカエル pas ik regelmatig aan, maar ook dat is nu niet meer mogelijk en een nieuw topic starten lijkt me gezien het aantal bladzijde zinloos.
sneaky
 
De aanpassing is teruggedraaid, je kan weer al je oude berichten bewerken.

Het leverde meer na- dan voordelen op.
En was in strijd met de forum-regels / voorwaarden en nu heb je het toch weer veranderd. Waarom?
 

Vergelijkbare onderwerpen

A
Reacties
4
Weergaven
559
A
Reacties
1
Weergaven
616
Anoniempje991
A
Terug
Bovenaan Onderaan