Oude berichten bewerken

Omdat ik wil voorkomen dat men alle berichten gaat verwijderen om wat voor reden dan ook. Als er een goede reden is dan zie ik graag een topicreport verschijnen.
 
Dus ik kan ook geen wijzigingen meer doen in een door mij geopend topic in brikken. Geen foto’s in de openingspost kunnen bijvoegen is wel een gemis.
 
Denk dat het middel net even wat zwaarder is dan het probleem in dit geval.

Wil graag bewerken, soms heb ik net even iets te hard of te lomp neergezet of zit er een tikfout in. Soms post ik zelfs met het idee het later te bewerken, bijvoorbeeld eerst de tekst en dan plak ik er later wel de foto bij of een relevant linkje.

Geen idee of je kan zien hoeveel berichten worden bewerkt maar verhoudingsgewijs...Dat "men alle berichten gaat verwijderen om wat voor reden dan ook." is in verhouding niets toch? ;)

Het zou me ook veel te veel tijd kosten al m'n berichten te verwijderen. :')
 
Dus nu moeten we wel twee keer nadenken voor we iets posten , misschien zelfs wel tot 10 tellen ?????????


oh bewerken gaat nog wel .......beperkte tijd dan ?

dan is spelfouten herstellen dus geen punt meer

38 minuten verder bewerken gaat nog steeds .............

54 minuten ook nog te bewerken
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik wil voorkomen dat men alle berichten gaat verwijderen om wat voor reden dan ook. Als er een goede reden is dan zie ik graag een topicreport verschijnen.
Wat een onzin?
Nu kan ik dus de openingspost van het SV topic niet meer bewerken, mijn 2 lopende topics in het verkooptopic kan ik ook niet meer bewerken.. ik vind de maatregel een beetje fors voor een zover bij mij een niet bekend probleem?

Ik zou het graag ongedaan gemaakt zien..
 
Het probleem van verwijderde topics of posts is ook meer een probleem van beheerders ...........

als mensen hun woorden ineens terug gaan nemen middels verwijdering of wijziging is de hele samenhang weg uit diverse discussies en kunnen anderen daardoor in een kwaad daglicht komen te staan .

als je echt iets wilt wijzigen lees ik dat het gewoon kan middels rapportage ...........

Ik begrijp de keuze wel .
 
Ja maar niet na ??? minuten al blokkeren.. ik wou in een verse post een komma invoegen waardoor een zin ineens de juiste betekenis krijgt. Gaat niet, bagger...
Zet het dan op een dag ozo.
 
??? = dus 60 minuten. Daarna geen schrijffouten meer corrigeren, geen intonaties veranderen, geen foto's toevoegen... middel is echt erger dan de kwaal. Echt een héél slecht idee geweest... :W
 
Laatst bewerkt:
bewerken.jpg
 
Het probleem van verwijderde topics of posts is ook meer een probleem van beheerders ...........

als mensen hun woorden ineens terug gaan nemen middels verwijdering of wijziging is de hele samenhang weg uit diverse discussies en kunnen anderen daardoor in een kwaad daglicht komen te staan .

als je echt iets wilt wijzigen lees ik dat het gewoon kan middels rapportage ...........

Ik begrijp de keuze wel .
Ik moet zeggen dat wanneer ik eerst een verzoek tot wijziging moet indienen dat het mij dan niet motiveert.
Het gaat natuurlijk gewoon om een bepaalde groep eikels die het weer verstieren, de trollen en kwallen. Die met hun kwallerige antwoorden leuk of beidehand proberen te zijn.
Zou wel eens goed zijn om die lui die alleen maar zitten te kwallen eraf te flikkeren.

Het is maar een aanname, het gevoel dat me bekruipt.
 
Ik moet zeggen dat wanneer ik eerst een verzoek tot wijziging moet indienen dat het mij dan niet motiveert.
Het gaat natuurlijk gewoon om een bepaalde groep eikels die het weer verstieren, de trollen en kwallen. Die met hun kwallerige antwoorden leuk of beidehand proberen te zijn.
Zou wel eens goed zijn om die lui die alleen maar zitten te kwallen eraf te flikkeren.

Het is maar een aanname, het gevoel dat me bekruipt.
Daar val ik ook onder... pleur me er dan maar vanaf. trouwens verkeerd zitten kijken, kan wel editen.. effe
 
Ik ben de eertste statusrapporten maar aan het versturen -O-

:(

En dat klote fotografische geheugen van mij leidde me naar een eerder akkefietje waar het ook al in slechte aarde viel

 
Laatst bewerkt:
Ok dus op 19 augustus was het ook zo en is het hersteld en nu in december wederom maar is de wind de andere kant op gaan waaien?

Ik verander zo nu en dan kleine dingetjes aan het SV topic.. en zodra ik in mn verkoop topic iets heb verpatst gaat er een streepje door.

Moet ik dat dan steeds door een moderator laten doen? Van joh hee pas even aan? En dat duurt dan hoe lang? En hoe vaak krijgt die mod dan van jan en alleman verzoeken? Alsof hij/zij daar tijd voor heeft om het halve forum te bewerken als er ergens een komma of streepje door/bij moet.

Ik vind het echt onzinnig..
 
Omdat ik wil voorkomen dat men alle berichten gaat verwijderen om wat voor reden dan ook. Als er een goede reden is dan zie ik graag een topicreport verschijnen.


En dit is in goed overleg met alle moderators gegaan?
Of een eenmans aktie?

Begrijp het totale nut er niet van en het beperkt je in je vrijheid.
Iets waar het hele internet nu net niet voor opgezet is geworden.

En je zit idd met alle topics waar een op bij zit die bijgewerkt moet kunnen worden of zoals in het nachttopic.

En zo worden de posts ineens ook eigendom van mf ipv de gebruiker.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan