"oude brikken" een mannending? :)

Zo te horen valt dat mannending dus wel mee :) Leuk dat er zoveel andere meiden mee bezig zijn :D
En een motor schattig noemen doe ik ook sowiezo :P

Maar goed, plaatjes dus!
Dit was hem ongeveer toen ik hem kocht, het zware werk mag t vriendje doen ;):
IMG_1042.jpg




en dit is heel zielig hoe hij er nu bijstaat...
Schermafbeelding2011-12-28om001547.png


en dit is ongeveer wat ik wil dat het wordt, snel fotoshopje om een idee te geven:
Schermafbeelding2011-12-27om234854.png
 
Laatst bewerkt:
Dat kleine "schattige" Suzuki motortje ken ik :+ (weet niet of het dezelfde is :? maar visueel is het mijn eerste motor).
Ben namelijk na het halen van mijn rijbewijs begonnen op zo'n fiets. Was goed op te rijden en was niks mis mee.

't Is natuurlijk geen echte klassieker, maar kan zeker goed doorgaan voor een goed brik.

Veel plezier met deze fiets.
 
Hier ook iemand met een oudje, ik vind de nieuwe motoren ook niet mooi, ik ga ook liever voor de oudjes (geld ook voor de man hahaha)
ik heb zelf een kawasaki z650 uit 1977 (ik uit 81 en mijn van is van 72 _O- )

kawaz650

helaas kan ik door ziekte er zelf niet meer aan sleutelen, voorheen deed in het onder begeleiding van mijn man. maar ik ben er wel bij en help zoveel mogelijk nog.

oja en dan heb ik nog een suzuki gsx 400F sinds vorig jaar ook een oltimer.
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een dame met vier oude motoren waarvan de jongste motor dit jaar 20 wordt. Drie jappannerkes en één duitser. De oudste motor is 32. Eén allroad, twee offroads waarvan één trial en sinds vorig jaar ook nog een zijspan.

En deze is de mooiste, Yamaha TY 175 trial:

full


@bons, jij bent goed bezig, veel succes met mooi en rijklaar maken van de cb!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan