Oude Brikken in Italie

Toegegeven, je heb zeker smaak qua motoren.
Beter een echte harley idd dan een namaak sjopper, het ligt bij mij ook niet zozeer aan het merk maar meer aan de "wannabeabadmotherf*cker-checkmyfranjesaanmestuurenjas" type harley-klanten........ :Z
De klappen uit een hd zijn niet te evenaren........ net als een duc, guzzi, laverda norton een eigen herkenbaar geluid en style.
Een yamaha TRX is vast een fijne fiets, maar blijft in mijn ogen ook een namaak duc..... (schop ik nu wéér tegen iemands schenen?...... alvast sorry)

Op mijn verlanglijstje staan : Le mans 1, SFC750, speed triple ('94 model) maar ook originele z900 of cbx1000.
Ben bang dat die voorlopig nog wel op dit lijstje blijven staan, in me schuur staan brikkies voor weinig........ hebt ik ook genoeg plezier van.

ALS ME PA NU EENS OPSCHIET MET Z'N MV 350/125 en 175 _O- Hi Pa :W

Zo nu zijn we weer back on topic met deze 3 klassieke toppers.....
 
en niet zo-1 :N
full
 
dat wannabe-enz .....is ook voor grootste deel stygma.
Hoe ga je gekleed op een HD ?.....met race-overall en integraal-helm ,.....of in een leren bomber-jack met jet-helm'/ motor-bril /spijkerbr of veter-broekkie ?
De verkeerde combi is wel veilig , maar echt geen pan :N
 
zet die 2 gele duc's 'ns naast elkaar......
...hebben we 't niet over verfijnde techniek en dat soort dingen ,....
maar ....qua vormgeving , puurheid , motorblok...
Dat blijft mooi , dat oudje...
Die Laverda 750SF ( Laffie z'n brommer ) , daar was ik vroeger helemaal gek mee ,
die reden en klonken fantastisch
 
Héééé KwaSuz,....

Op marktplaats staat zo'n re-issue Guzzi Falcone 500cc uit 1972
Vraagprijs 2950 euro ,.....staat onder de rubriek oldtimers ,...'t is een opknapper maar wel een hele nette ,....prijssie lijkt me ook eigenlijk wel heel redelijk .
Misschien kun je nog een beetje "judo-en" voor de vraagprijs ..... :)
 
Hèhè..... ben niet op zoek hoor, maar houdt altijd mijn oren en ogen open........
Buiten het feit dat ik 2950 te veel geld vind, ook al issie het misschien wel waard voor de liefhebber.
 
goedkoper heb je ze ook ,.....

zijn ze van papier ,....en moet je ze zelf uitknippen ... :) :)
 
gekkigheidje maar ,....
Zelf vind ik 't niet zo'n heel mooi ontwerp , ....zijn leukere 1-cilinders .......duc 450 bijv.
 
ducF1 ,.....prachtig vind ik 't !!!!!!!

nummerbordjes uit begin '70 ,......leuk filmpje ook !
Die ducati's van toen hadden veel meer "elan".......,....tjonge !! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan