Oude Brikken Landmark Rally 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hm, dubbele landmarks. Zolang landmarks te combineren zijn in een rit, of met een andere bestemming gaat het nog wel. Ik was niet van plan er vrij voor te nemen.

:]
 
\ik ga voor de spek en de bonen hoor ik al. _O-
Welnee....als jij nou even een touringcar regelt en achtekantje openmaakt en daar een treeplankje aan maakt.
Alle stoelen eruit gooien en twee bedjes erin plus keuken...
Busje gebruiken we dan als mobiel huisje _O-
Rijden we de motoren in de bus...en knorren naar die LM's... motor bij ding planten pic maken en dan weer verder....
ALs we zo een weekje rond toeren hebben we die dingen wel allemaal gevonden hoor O-) :9 :P
 
Laatst bewerkt:
Wat een drukte over het aantal landmarks.........12, 24, 48, 160.................wat maakt het uit.
Het gaat toch om de lol van, het uitzoeken, de route plannen, er heen rijden, fototje maken, bakkie doen weer terug rijden, computert aanzetten, foto omhoog laden enzo.


Gewoon lachen en lol hebben. Doe niet zo moeilijk. Je hoeft niet mee te doen.
Ik doe mee en m'n brommer is uit 77 dus dat zijn al 5 bonus punten per landmark.

Ik heb er zin in. Hallee
 
Laatst bewerkt:
Welnee....als jij nou even een touringcar regelt en achtekantje openmaakt en daar een treeplankje aan maakt.
Alle stoelen eruit gooien en twee bedjes erin plus keuken...
Busje gebruiken we dan als mobiel huisje _O-
Rijden we de motoren in de bus...en knorren naar die LM's... motor bij ding planten pic maken en dan weer verder....
ALs we zo een weekje rond toeren hebben we die dingen wel allemaal gevonden hoor O-) :9 :P
O ja, en dan het journaal halen..... _O-

Bus rijdt door NL met allerlei ongure types erin, die met onduidelijke bedoelingen en zwaar millieu vervuilende vervoersdingesen, bij niet logisch met elkaar in verband staande plaatsen steeds een soort ritueel opvoeren.......
Er zijn er zelfs enkele met een baard en ze dragen allemaal van die enge helmen.

En tot overmaat van ramp : er zijn elders ook enkele van dergelijke indivuen gespot tijdens solo acties......
 
O ja, en dan het journaal halen..... _O-

Bus rijdt door NL met allerlei ongure types erin, die met onduidelijke bedoelingen en zwaar millieu vervuilende vervoersdingesen, bij niet logisch met elkaar in verband staande plaatsen steeds een soort ritueel opvoeren.......
Ssssstttt....hoe denk je anders die marks af te gaan met een motor uit 1913... B|
Ga die dingen echt niet solo opzoeken hoor |( |(

:9 :P
 
Laatst bewerkt:
Wat een drukte over het aantal landmarks.........12, 24, 48, 160.................wat maakt het uit.
Het gaat toch om de lol van, het uitzoeken, de route plannen, er heen rijden, fototje maken, bakkie doen weer terug rijden, computert aanzetten, foto omhoog laden enzo.


Gewoon lachen en lol hebben. Doe niet zo moeilijk. Je hoeft niet mee te doen.
Ik doe mee en m'n brommer is uit 77 dus dat zijn al 5 bonus punten per landmark.

Ik heb er zin in. Hallee


:^
 
Welnee....als jij nou even een touringcar regelt en achtekantje openmaakt en daar een treeplankje aan maakt.
Alle stoelen eruit gooien en twee bedjes erin plus keuken...
Busje gebruiken we dan als mobiel huisje _O-
Rijden we de motoren in de bus...en knorren naar die LM's... motor bij ding planten pic maken en dan weer verder....
ALs we zo een weekje rond toeren hebben we die dingen wel allemaal gevonden hoor O-) :9 :P

:( da's niet eerlijk hoor :N jullie met een premie A woning en wij maar het weer trotseren B|
Tweewiel fiets is tweewiel fiets en geen vierwiel fiets met dubbelluchtbanden en 380 pk :( luiwammes :+
 
Nou ik wilde anders de landmarks opzoeken met een motor uit '06........
niet uit '13 :N
:N .....niet HP gaan tegenspreken....is ongezond O-) :9
Maak busje nu maar....als het ding lang genoeg is kan je meerdere bouwjaren erin meenemen :Y
Alleen geen HD's of zijspannen is buurt van busje he....dan gaat er dynamiet bij in 8-) :X B|

:W :+
 
Laatst bewerkt:
Busje moet kunnen.

Moeten wel minimaal 9 personen meegaan, anders mag ik niet rijden.
De motoren kunnen in het gelede deel door de deur naar binnen.
Doordat de motor achterin zit is een achteringang niet mogelijk.

Dit houdt helaas ook in dat het geen spannende rit zal worden.
 
Busje moet kunnen.

Moeten wel minimaal 9 personen meegaan, anders mag ik niet rijden.
De motoren kunnen in het gelede deel door de deur naar binnen.
Doordat de motor achterin zit is een achteringang niet mogelijk.
Okee mot dus even 7 etalage poppen regelen begrijp ik... B|

Als ik 7 dames erbij regel voor wat extra warmte zal je het wel weer niet goed vinden :(

Geen gezellige gasten he die spangasten in busjes |(

BSA is niet zo groot 8-) :+

Ksst ga jij je gele MaxJap herstellen :P
 
Laatst bewerkt:
Er staat een mooi exemplaar in het Guzzimuseum in Mandello!
Daar heb ik weleens een ploatie van gezien. was voor het Italo-leger, als ik het wel heb.

Je hebt ook motoren met rupsbanden gehad. Onze oosterburen zoiets, een motorfietshalftrack, zeg maar.
Wel handig in de sneeuw :9 :Y
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan