Oude Brikken Toer 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga er zeker proberen bij te zijn met m'n brik, weet wel goed de weg in het Zeeuwse maar de Zuid Hollandse eilanden is weer ff wat anders. neem aan dat de data nog wel in een Pol worden gezet?
 
Ik ga er zeker proberen bij te zijn met m'n brik, weet wel goed de weg in het Zeeuwse maar de Zuid Hollandse eilanden is weer ff wat anders. neem aan dat de data nog wel in een Pol worden gezet?

Hoi CB Renee, half januari het echte topic openen met polletje! Plezier en see you!
Suc6 met de bike! By the way, mooie Avatar! ;)
 
Hoi CB Renee, half januari het echte topic openen met polletje! Plezier en see you!
Suc6 met de bike! By the way, mooie Avatar! ;)

Ok zie het topic wel verschijnen. Die jij eens gemaakt heb tijdens een OBT is mooier. Moet die ook nog hebben, zal em opzoeken en die gebruiken. Heeft heel lang als desktop op m'n laptop gestaan. :Y
full

deze dus, is 1 van mooiste plaatjes ooit van m'n brik gemaakt. :} :}
 
Nou Tingeling,dat werd eens tijd: een Zeeland-OBT ;)
Sorry,ik kan je niet helpen met de organisatie,ben niet bekend in de ZW-hoek des lands,maar het idee spreekt me an!
Tis wel een stukkie rijden voor ik ter plekke zal zijn,maar er zijn er die van nóg verder moeten komen...
U staat genoteerd!
 
Allereerst een
full


en daar hoort een goed voornemen bij en dat is het organiseren van een OBT en de Zuidwesthoek is aan bod. Gelijk maar een daad stellen om dit jaar weer eens wat actiever te brikken!

Hondafour, Triple XS en ufootje welkom, het organisatiecommitee krijgt al vorm, dus binnenkort de echte aftrap! Ik heb er zin in en jullie zo te lezen ook! We zien elkaar. :Y
 
Laatst bewerkt:
Zal het in de gaten houden...kom ik ook wel op een v/d brikken ;)

Ok zie het topic wel verschijnen. Die jij eens gemaakt heb tijdens een OBT is mooier. Moet die ook nog hebben, zal em opzoeken en die gebruiken. Heeft heel lang als desktop op m'n laptop gestaan. :Y
(Afbeelding)
deze dus, is 1 van mooiste plaatjes ooit van m'n brik gemaakt. :} :}
Blijft helaas wel een honda :+
:P
_O-


Voor een ieder nog een gezond en gelukkig nieuw jaar. :W
 
[me]JooGhum heeft het topic gemarkeerd :W
[/me]


en ook hier maar gelijk de hoop uitspreken dat we met z'n allen probleemloos door 2006 mogen sturen :]
 
Laatst bewerkt:
hee hallo *O*
zie dat de oude brikker mij wakker heeft geschud. ben een paar dagen met een beertender bezich geweest wel vermoeiend. maar is gelukt hebben het weer gered naar het nieuwe jaar. hou dit tema in de gaten en ik neem met de oude brikker eens contact op voor hulp met de toer.gr :]
 
Hallo mensen!
Hardstikke leuk!
Je kan vanuit rotterdam heel leuk binnendoor naar middelburg of vlissingen rijden!
Er is zelfs een gedeelte van het noordzeestrand dat geafvalteerd is, rijdt het heel leuk!
Dan over de haringvlietkering en de neeltje jans
Groet
Bas
 
Voor het organiseren van een OBT voorjaar 2006 wordt een medebrikker gezocht. Toergebied Zuidwest Nederland oftewel Zuid hollandse Eilanden en/of Zeeland.
Ik meen dat er wel belangstelling is om deze kant eens op te komen.

Adviezen van de meer ervaren voorijders zijn uiteraard zeer welkom.


:Y
Ten eerste iedereen de beste wensen en een hoop veilige km toegewenst.


Hoi Ting Ting :} :} ,

IK wil me aanmelden voor deze OBT en ook mijn hulp voor de organisatie aanbieden. Ik kom uit Schiedam en ken in zuid holland en de zuid hollandse eilanden leuke tourweggetjes. Om met me in contact te komen moet je maar me aan je msn lijst toevoegen william1976_2@hotmail.com

groeten, William :+ :W
 
Ik kom ook uit Schiedam en het lijkt me leuk om ook eens met andere mensen als mijn eigen clubje te toeren.

De 1400 Truder wordt ook al bijna 20....dus O.B.T. time is here :Y
 
Count me in! :Y

*O*

* JiP doet het altijd goed als mee-rijder. O-) *


Edit: Mag je trouwens ook als niet brikkenrijder meerijden?

@Marcules (en de rest van R'dam Inc.): Nee, ik wil geen opmerkingen over The Big T(Ace)ty horen! B|
 
Als ik weet wanneer!....kan ik het ff in m'n werkrooster markeren, weet ik meteen of ik vrij moet nemen....


...
Zoals bijv de Maesland kering bij Maasluis(?), om vervolgens met de pont over te gaan naar Rosenburg?
Is misschien een vernieuwend element in de OBT-historie;
een bezoek aan een bijzonderheid.

...... 8-) .....Dé Sloopkogel....te Maassluis..... _O-

Edit: Mag je trouwens ook als niet brikkenrijder meerijden?


.....toch'n opmerking :P ...
==> kijk maar'es ff wie er het afgelopen jaar 'vriendjes' zijn geweest met het asfalt/greppel/duitse pliesie-bak :X
Bied'em aan als vervangend vervoer aan één van deze slopers, en je apparaatje is binnen no-time brik-waardig..... O-)
 
Hela, topic is bij deze gemarkeerd! Als onze vrinden de routeplanners op tijd zijn wordt dit wellicht de Z&ZHKKR1! :P

Anyway, ik doe wel mee! :]
 
Ik kom ook uit Schiedam en het lijkt me leuk om ook eens met andere mensen als mijn eigen clubje te toeren.

De 1400 Truder wordt ook al bijna 20....dus O.B.T. time is here :Y
Zit er roest aan, of tape van een bepaalde soort O-) , of de alom geroemde TyRaps?
Zo ja : Brik zonder voorbehoud.
Zo nee : wacht u voor het oordeel van "de deskundigen" 8-) :+
 
Hallo mensen!
Hardstikke leuk!
Je kan vanuit rotterdam heel leuk binnendoor naar middelburg of vlissingen rijden!
Er is zelfs een gedeelte van het noordzeestrand dat geafvalteerd is, rijdt het heel leuk!
Dan over de haringvlietkering en de neeltje jans
Groet
Bas
Geasfalteerd strand :9 ?
Ik mag het hopen!
Ik rij (althans, probeer het) op een soort motor :P en niet met een halftrack.. :+
 
Hier te lande staan grote dingen te gebeuren maar of dat per motor zichtbaar gemaakt kan worden.
We zouden met zijn allen eens door de Sofiatunnel (in de Betuweroute tussen R'dam en Oud Alblas)moeten knallen.
Zo'n 6km per herrieplezier. :9
Het rijden is wat minder, met al die dwarsliggers. |( :P
 
Zit er roest aan, of tape van een bepaalde soort O-) , of de alom geroemde TyRaps?
Zo ja : Brik zonder voorbehoud.
Zo nee : wacht u voor het oordeel van "de deskundigen" 8-) :+

Hehe, krijgen we die discussie weer? Hoe zit het dan met het criterium kilometer stand? :P
 
Kilometerstand: 60.000+
Ty ribs: Yep (Om de crossrubbers op zijn plek te houden.
Byz: MB50 kuipje
Roest: Kom nou!


?? B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan