oude brikkentour al geweest ?

S.O.T

MF veteraan
4 jun 2001
3.375
172
Oirschot
Leek er op tweede pinkersterdag wel op .
Komende uit de Eifel leek het soms wel een parade van oud roest.
Het leek erop dat de motor ouder moest zijn dan zijn berijder.
Wat we maandag hebben gezien kom ik in Assen nog niet tegen,zou ook wel kunnen omdat de meeste dit niet zouden halen. :)
Het bleek wel dat de oude jappen het beter deden dan de Amerikanen. :}
volgens mij stonden er zeker een stuk of 4 Amerikaanse dromen stil. :P
de een met een kapotte primaire ketting, een waar de demper er op de snelweg afviel, een met een plasje olie eronder en een waar de eigenaar het ook niet wist(te zien aan zijn denkende blik).
met het verstand van de div rijders was ook het een en ander mis.
Ze stonden op een "droom" te wachten op een uitvoegstrook naar een parkeerplaats (met zeker 15 motoren en ook een zijspan)
Lekker als er net een vrachtwagen op die parkplaats moet zijn!.
als je daar iets van zegt krijg je een :j .
Die harley rider met zijn afgevallen demper probeerde zijn demper op te rapen tijden het drukke verkeer!
Hij zal wel er niet aan gedacht hebben dat die wel eens heet kon zijn })
kortom ik was blij dat ik op mijn eigen japanse droom reed.
 
Die harley rider met zijn afgevallen demper probeerde zijn demper op te rapen tijden het drukke verkeer!
Hij zal wel er niet aan gedacht hebben dat die wel eens heet kon zijn })

een harley demper krijgt toch nooit de kans om heet te worden????????

als hij net loopt gaat hij toch weer kapot :+
 
Kweeniehoor, maar als ik stop voor een motor met pech is die motor gemiddeld 20jaar jonger dan de mijne. (Dat komt ongeveer 2 keer per jaar voor, gedurende afgelopen 8 jaar.)

Vorige week nog gestopt bij een ducati-monster, met warmloop problemen. :P
 
Afgelopen weekend nog gestopt voor een oud duits blokje, kortsluiting bleek de oorzaak. Zegt hij ook nog tegen mij: "tegenwoordig stoppen ze niet meer vaak". Snap ik nou nix van, stop toch altijd voor defecte fietsen... ;)
En soms kan ik ze verder helpen en soms niet!
 
Kweeniehoor, maar als ik stop voor een motor met pech is die motor gemiddeld 20jaar jonger dan de mijne. (Dat komt ongeveer 2 keer per jaar voor, gedurende afgelopen 8 jaar.)

Vorige week nog gestopt bij een ducati-monster, met warmloop problemen. :P


Vertel ze de volgende keer meteen ff dat zij dat ook moeten doen wanneer er iemand met een 20jaar oudere motor stilstaat! Ik stond afgelopen zondag zonder benzine langs de kant van de weg...geen een van de toch wel 15 motoren stopte...Ze hadden dan toch wel niks kunnen doen, maar dat zie je van een afstand niet toch? :)
 
normaal stop ik ook .
maar nu reed de rest door, moest ik wel mee.
laatst in Tilburg nog een biker s'nachts geholpen met zijn lekke voorband.
 
Terug
Bovenaan Onderaan