Hoihoi,
Vraagje voor de verwoede brik-cb rijders. In het plaatje hieronder heb ik het zgn. air cut membraan van mijn carburateur (honda cb400N uit '79) afgebeeld. Deze schijnt het mengsel tijdelijk te verrijken als het gas ineens van hoge toeren wordt dichtgedraaid (voorkomen backfire)(?)
Nu zitten in dat membraan van mij alleen 2 miniscule gaatjes. Kan dit problemen veroorzaken? Motortje loopt namelijk niet helemaal perfect en bougie wordt zwart, maar kom er maar niet achter waar het aan ligt.
Iemand ervaring met die carbs, membranen en afstellen van het geheel?
Tenks, jeronymus
Dit is btw die bougie...
Vraagje voor de verwoede brik-cb rijders. In het plaatje hieronder heb ik het zgn. air cut membraan van mijn carburateur (honda cb400N uit '79) afgebeeld. Deze schijnt het mengsel tijdelijk te verrijken als het gas ineens van hoge toeren wordt dichtgedraaid (voorkomen backfire)(?)
Nu zitten in dat membraan van mij alleen 2 miniscule gaatjes. Kan dit problemen veroorzaken? Motortje loopt namelijk niet helemaal perfect en bougie wordt zwart, maar kom er maar niet achter waar het aan ligt.
Iemand ervaring met die carbs, membranen en afstellen van het geheel?
Tenks, jeronymus
Dit is btw die bougie...