oude en nieuwe circuits

Bostrom155

Die hard MF'er
3 jul 2002
562
0
Staphorst
Het leek me interessant om een topic te starten over mijn/jullie favoriete circuits.

1.Wat is jullie favoriete circuit?
2.Waar zouden zouden de GP/SBK machines weer moeten gaan rijden?
3.Waar zouden ze niet moeten rijden?

1.Persoonlijk vind ik tijdens het gamen met bijv. GP500 en de verschillende superbike spellen de circuits Brno, Mugello en Assen het meest leuk om op te rijden
2.Ik zou graag de GP machines weer op Laguna Seca, Francorchamps en de Salzburgring zien rijden, het WSBK is wat dat betreft weer wat mooier verdeeld, hier zou ik Francorchamps een aanwinst vinden.
i.p.v. elk jaar drie GP's in spanje zou ik graag een van die races laten rouleren op andere circuits, het lijkt me ook weleens leuk als ze een keertje op Zandvoort zouden rijden
3.Ik vind de sachsenring (DUI), Jaceparagua (BRA) enb Motegi (JAP) echt drie keer niks.

ik ben benieuwd wat jullie vinden.

mzzl
 
favoriete permanente circuit is idd. franchorchamps, alhoewel 'permanent' :?

Dus dat zou wat mij betreft zeker terug mogen komen.

Wat het WSB betreft trouwens, daar zouden ze de races wat meer mogen verspreiden, want 3x Italie, 2x Engeland, 2x Duitsland zou wat mij betreft wel beter kunnen.
 
Ik zou heel graag eens zien hoe die kanonnnen over de Nurburgring Nordschleife denderen.

Uit veiligheidsoogpunt zal hier natuurlijk nooit meer gereden worden, maar het lijkt me een hels spectakel.

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
In de real-world moet ik kiezen tussen Zolder en Zandvoort. Doe mij maar Zolder. Veel meer afwisseling.

In GP500 vind ik Donnighton wel erg tof.
Imola is ook wel cool met zijn lange doordraaiers.
 
Favoriete circuits: Assen, Donington, Brands Hatch, Laguna Seca, Monza en Hockenheim vanwege de bijna altijd spannende races en Jerez vanwege de sfeer.

De meeste circuits waar we de mannen ook wel (weer) eens zouden willen zien rijden voldoen gewoon niet aan de huidige veiligheidseisen: Zandvoort, Spa, Laguna Seca (al rijden de SBKs daar nog wel :? )

Interlagos en de Salzburgring vond ik ook altijd erg gaaf.
 
Francorchamps is supergaaf.

En idd, de Nordschleife, maar dan worden we zelf weer zo verschrikkelijk met onze tekortkomingen geconfronteerd.
 
Om te zien laguna seca en francorchamps ,om te rijden waarschijnlijk ook wel leuk.

Enne de sacramentsheuvel blijft leuk..op Zolder 8-)
 
Laatst bewerkt:
Nordschleife is inderdaad top.

Wij gaan altijd een weekje crossen in Luxemburg endaarvandaan altijd wel een dagje naar de Nordschleife. De rit daarnaartoe is al heel erg leuk en als het mogelijk is dan rijden we meestal ook een rondje op de 21 km lange baan. We hebben een keer de videcamera op de tank geplakt... errug leuk *D
 
Nordschleife is inderdaad top.

Wij gaan altijd een weekje crossen in Luxemburg endaarvandaan altijd wel een dagje naar de Nordschleife. De rit daarnaartoe is al heel erg leuk en als het mogelijk is dan rijden we meestal ook een rondje op de 21 km lange baan. We hebben een keer de videcamera op de tank geplakt... errug leuk *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan