Oude fietsen

Mooie foto's 'roestendoeze'!Alleen...veel te braaf en te gelikt.
Ik zal die twee van mij eens op een plaatje knallen,kun je zien wat ik onder verbouwen versta.(gna!)
 
Ik ben 2,5 jaar geleden weer begonnen met rijden op 2 wielen na 17 jaar alleen maar 4 wielen te hebben rondgereden. Ik kocht een Magna V 45 uit '82. Een besst van een machine. Ligt (lag) als een tank op de weg maar had last vande " 7 plagen"
m.a.w. het 1 na het ander ging kapot. Die heb ik na een jaar maar ingeruild voor een wat deugdelijker (lees burgelijker) apparaat: een BMW F650 uit 1996. Die was mij ook niet lang gegund want na 3 maanden werd ik eraf gereden : totall loss.
Nu op een VT 600 uit 1994. Is denk ik niet oud genoeg?

Bijlage: magna.jpg
 
WAUW!!! Euhhh... typefoutje, of hebbie werkelijk 840000 km met je Bol gedraaid?

:} RESPECT!!! :}

Ennuh... hoeveel revisies heeft je dat gekost?!?

L :+ L

[offtopic] Ik heb eens een keer in zo'n blaadje voor VW freaks een ouwe golf uit '83 of zo gezien met 933.0000 km op de klok. En aan de motor was nog nooit wat vervangen. De eigenaar wilde per se de 1 miljoen kilometers halen, dus hij reed nooit meer harder dan 70 of 80 en schakelde over bij lage toeren. Respect :}
 
full

Simpel zo doe je dat. [img*]..plaat adres...[/img]* Zonder sterren.
Quote mijn reactie even in je eigen post kan je ook zien hoe je het doen moet.
Wel kleinere plaatjes gebruiken s.v.p o.a voor modem gebruikers.

Hele mooie fiets trouwens
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor! Ziet er nog super uit voor z'n leeftijd! (volgens mij rijdt half brikkend nederland op een CB rond he? :P en terecht!!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan