Oude Harley kopen

kan best joh :Y

P2091370.jpg





:o
 
heb zelf net een 1975 FLH gekocht, mijn Honda VTR staat nog te koop.
neem van mij aan, MOTOR rijden doe je op een Harley.
En tuurlijk, allemaal hebben ze wel wat.. noemen ze karakter, net als het baasje hoort te hebben.
Daarnaast, Harley's komen uit het land van de lange wegen en luie mensen... Dat gaat niet kapot, en mocht het zo zijn, het is zo weer gemaakt..
En idd, blijf uit de buurt van de dealers, veel en veel te duur en geen verstand van de oudere fietsen...
 
heb zelf net een 1975 FLH gekocht, mijn Honda VTR staat nog te koop.
neem van mij aan, MOTOR rijden doe je op een Harley.
En tuurlijk, allemaal hebben ze wel wat.. noemen ze karakter, net als het baasje hoort te hebben.
Daarnaast, Harley's komen uit het land van de lange wegen en luie mensen... Dat gaat niet kapot, en mocht het zo zijn, het is zo weer gemaakt..
En idd, blijf uit de buurt van de dealers, veel en veel te duur en geen verstand van de oudere fietsen...
Geloof me...die krengen gaan wel kapot.
 
Koppen ingelast,verhoogde uitlaatzitting,carter uitgelijnd,oliepomp bewerkt,bigend lagers behandelt ,toleranties terug gebracht naar bijna 0, en nog wat kleine dingen die nodig zijn om het spul weer lekker te laten draaien,althans bij mijn shovel.
Geen diepere zitting murph ,maar een verhoogde (staat ie beter in de verbrandingskamer met meer ruimte om hem heen) uitlaat zitting,scheelt heel wat graden.
 
Laatst bewerkt:
Koppen ingelast,verhoogde uitlaatzitting,carter uitgelijnd,oliepomp bewerkt,bigend lagers behandelt ,toleranties terug gebracht naar bijna 0, en nog wat kleine dingen die nodig zijn om het spul weer lekker te laten draaien,althans bij mijn shovel.
Geen diepere zitting murph ,maar een verhoogde (staat ie beter in de verbrandingskamer met meer ruimte om hem heen) uitlaat zitting,scheelt heel wat graden.


Verhoogd is verlaagd als je van de andere kant kijkt.logisch.
Ga die van mij volgende week wat in model kloppen met mijn 5 ponds hamer.
 
Laatst bewerkt:
Jan,

Erg mooie fiets om te zien. Ben je ook een beetje blij met de rijeigenschappen?

Luxer,

Ik heb heel wat motoren in mijn bezit gehad de afgelopen jaren.

Hij stuurt niet zo strak als me kawa zx10r, of z1000.

Maar hij rijd niet veel anders als me vulcan 800 destijds ;) Bochtjes gaan prima.

Hopen dat het dievengilde deze eens met rust laat.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Koppen ingelast,verhoogde uitlaatzitting,carter uitgelijnd,oliepomp bewerkt,bigend lagers behandelt ,toleranties terug gebracht naar bijna 0, en nog wat kleine dingen die nodig zijn om het spul weer lekker te laten draaien,althans bij mijn shovel.
Geen diepere zitting murph ,maar een verhoogde (staat ie beter in de verbrandingskamer met meer ruimte om hem heen) uitlaat zitting,scheelt heel wat graden.

Wat heeft dat nou bij elkaar gekost ?
 
Gents,

Ik heb vandaag geprobeerd me accu eraf te halen zodat ik hem aan zo een accu apparaat kan hangen :)

Na het verwijderen van de beschermkappen, blijft dat ding gewoon zitten zoals het zit.

Ik kan eraan trekken wat ik wil, hij verschuift geen CM :)

How come ? :P
 
Laatst bewerkt:
Gents,

Ik heb vandaag geprobeerd me accu eraf te halen zodat ik hem aan zo een accu apparaat kan hangen :)

Na het verwijderen van de beschermkappen, blijft dat ding gewoon zitten zoals het zit.

Ik kan eraan trekken wat ik wil, hij verschuift geen CM :)

How come ? :P

Sommige typen hebben dat.Je moet je primaire kast en aandrijving verwijderen.Daarna je versnellingsbak demonteren.Nu kun je je achterste cilinder van je blok lostrekken.Als die eraf is kan de accu er gemakkelijk uit.
 
Gents,

Ik heb vandaag geprobeerd me accu eraf te halen zodat ik hem aan zo een accu apparaat kan hangen :)

Na het verwijderen van de beschermkappen, blijft dat ding gewoon zitten zoals het zit.

Ik kan eraan trekken wat ik wil, hij verschuift geen CM :)

How come ? :P
Geen idee :? hij zal wel op één of andere manier vastzitten want anders ligt ie in z'n accubak te stuiteren.
 
Sommige typen hebben dat.Je moet je primaire kast en aandrijving verwijderen.Daarna je versnellingsbak demonteren.Nu kun je je achterste cilinder van je blok lostrekken.Als die eraf is kan de accu er gemakkelijk uit.


Wow, is het bij zo'n oude HD echt zo gemakkelijk? , ik moet eerst helemaal mijn zadel demonteren
;) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan