Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geloof me...die krengen gaan wel kapot.heb zelf net een 1975 FLH gekocht, mijn Honda VTR staat nog te koop.
neem van mij aan, MOTOR rijden doe je op een Harley.
En tuurlijk, allemaal hebben ze wel wat.. noemen ze karakter, net als het baasje hoort te hebben.
Daarnaast, Harley's komen uit het land van de lange wegen en luie mensen... Dat gaat niet kapot, en mocht het zo zijn, het is zo weer gemaakt..
En idd, blijf uit de buurt van de dealers, veel en veel te duur en geen verstand van de oudere fietsen...
Is door het zelfde bedrijf gereviseerd en draait al jaren probleemloos.
Als je eens in capelle komt doe de groeten aan M1.
Wat is er gedaan, vertel !
Iets met uitlijnen,terugbrengen van toleranties,diepere zittingen,gevlakte carters voor oliepompen en gunstiger aangrijpende stoterstangen denk ik.Zoiets zal het wel zijn.
Had ik jou wat gevraagt
Graag een reactie vd desbetreffende, altijd interessant.
Iets met uitlijnen,terugbrengen van toleranties,diepere zittingen,gevlakte carters voor oliepompen en gunstiger aangrijpende stoterstangen denk ik.Zoiets zal het wel zijn.
Had ik jou wat gevraagt
Graag een reactie vd desbetreffende, altijd interessant.
Sorry.
Koppen ingelast,verhoogde uitlaatzitting,carter uitgelijnd,oliepomp bewerkt,bigend lagers behandelt ,toleranties terug gebracht naar bijna 0, en nog wat kleine dingen die nodig zijn om het spul weer lekker te laten draaien,althans bij mijn shovel.
Geen diepere zitting murph ,maar een verhoogde (staat ie beter in de verbrandingskamer met meer ruimte om hem heen) uitlaat zitting,scheelt heel wat graden.
Jan,
Erg mooie fiets om te zien. Ben je ook een beetje blij met de rijeigenschappen?
Luxer,
Ik heb heel wat motoren in mijn bezit gehad de afgelopen jaren.
Hij stuurt niet zo strak als me kawa zx10r, of z1000.
Maar hij rijd niet veel anders als me vulcan 800 destijds Bochtjes gaan prima.
Hopen dat het dievengilde deze eens met rust laat.
Sorry.
Luxer,
Ik heb heel wat motoren in mijn bezit gehad de afgelopen jaren.
Hij stuurt niet zo strak als me kawa zx10r, of z1000.
Maar hij rijd niet veel anders als me vulcan 800 destijds Bochtjes gaan prima.
Hopen dat het dievengilde deze eens met rust laat.
Koppen ingelast,verhoogde uitlaatzitting,carter uitgelijnd,oliepomp bewerkt,bigend lagers behandelt ,toleranties terug gebracht naar bijna 0, en nog wat kleine dingen die nodig zijn om het spul weer lekker te laten draaien,althans bij mijn shovel.
Geen diepere zitting murph ,maar een verhoogde (staat ie beter in de verbrandingskamer met meer ruimte om hem heen) uitlaat zitting,scheelt heel wat graden.
Neem even contact op heb nog wat tips voor je, qua stalling bv.
Gents,
Ik heb vandaag geprobeerd me accu eraf te halen zodat ik hem aan zo een accu apparaat kan hangen
Na het verwijderen van de beschermkappen, blijft dat ding gewoon zitten zoals het zit.
Ik kan eraan trekken wat ik wil, hij verschuift geen CM
How come ?
Geen idee hij zal wel op één of andere manier vastzitten want anders ligt ie in z'n accubak te stuiteren.Gents,
Ik heb vandaag geprobeerd me accu eraf te halen zodat ik hem aan zo een accu apparaat kan hangen
Na het verwijderen van de beschermkappen, blijft dat ding gewoon zitten zoals het zit.
Ik kan eraan trekken wat ik wil, hij verschuift geen CM
How come ?
Sommige typen hebben dat.Je moet je primaire kast en aandrijving verwijderen.Daarna je versnellingsbak demonteren.Nu kun je je achterste cilinder van je blok lostrekken.Als die eraf is kan de accu er gemakkelijk uit.