Oude helmen gevraagd.....

Jazeker wil ik nog helmen hebben! Ik heb alleen nog geen tijd kunnen maken om ze op te halen!

Ik stuur binnenkort aan iedereen die in dit topic heeft gereageerd een PB om af te spreken wanneer ik langs kom om ze op te halen, maar als iemand toevallig in de buurt van Zeddam komt, dan zou dat natuurlijk heel fijn wezen!
Gr,

Hathi
 
heb hier ook nog 2 helmen liggen waar ik niks meer mee doe...

Als je volgende week in de buurt van Apeldoorn bent, kan ik ze evt. voor je meenemen, anders kan je ze in Lemelerveld afhalen.
 
Ik heb nog een oude helm voor je heeft alleen wat krassen op de zijkant door een ongeluk, maar zal binnenkoret beschrikbaar zijn als de verzekering het geld heeft uitbetaald.

Laat het daarna wel horen dan en stuur anders een pm wanneer je die andere gaat ophalen.

mzzl psycho
 
Ja, ik weet het... ik had de helmen al lang op moeten halen, maar ben op dit moment erg druk met mijn werk, 2 Scoutingkampen aan het voorberijden en aan het voorberijden voor de 4Daagse van Nijmegen...

Maar een S en een XS kan ik heel goed gebruiken, dus als je ze nog even wilt bewaren, dan heel graag!

Vast bedankt, Hathi
 
ik heb nog een scooterhelm voor je liggen.

afhalen in Den haag, evt afleveren in de buurt.
stuur ff een email.

grtjes
 
Ik heb hier een Shark RSR fogarty replica... nou zal jou dat jeuken. Maar het wás een dure helm... nu is het troep.

Zonder vizier ed mag je hem hebben. Waar je hem voor wil gebruiken dus voldoende.

Tegen verzendkosten of ophalen.

Quick edit: Zie als adres Zeddam. Das in de buurt! Mail me maar als je hem wil afhalen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan