Oude helmen

Goed idee. Binnenkort ook karten met de jongste en vriendjes/vriendinnetjes van school. Lekker de eigen C3 BasicPro mee en reclame maken voor M-F
 
Goed nieuws, mijn helm van 18 jaar oud heeft altijd donker gestaan, zelden gebruikt (-nee,niet van een oud vrouwtje geweest), ziet er als nieuw uit en pasvorm is nog steeds goed en geen geld voor een nieuwe.
Het enige wat ik heb met wetenschappelijk onderzoek is dat onderzoeken als de waarheid worden aangehaald terwijl er altijd wel wetenschappelijke onderzoeken te vinden zijn zijn die het tegendeel beweren en dat je goed moet kunnen lezen wat er daadwerkelijk bedoeld wordt.
 
RIVM baseert zijn besluiten op wetenschappelijke rapporten, welke...., en worden we daar nog wijzer van.....ik niet iig.... :?
 
voortschrijdende inzichten, net als bij helmen.
voorgeschreven inzichten wellicht. :+
met vaak als bedoeling dat wij gewone mensen er niet veel wijzer van worden, dan hetgeen men ons over die rapporten vertelt... :/

gelukkig is het bij t zoeken naar een nieuwe helm nog wat eenvoudiger. :t
maar om dan nog een mondkapje in je helm te willen dragen...? :+8)7
 
Kan allemaal....
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200731-191917_Google.jpg
    Screenshot_20200731-191917_Google.jpg
    142,5 KB · Weergaven: 6
Mijn oude helm gaat bij het vuil of gebruik ik bij het karten. Maar ik moet altijd wel lachen om die gasten die elke 5 jaar een nieuwe helm kopen maar na 12 jaar (of langer) nog steeds de eerste, rubberen, remleidingen op hun motor hebben zitten. Die heb ik dan al Lang vervangen door stalen leidingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan