oude motor naar de stort ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trixo

MF veteraan
25 aug 2007
2.214
439
omg. den bosch
hallo, ik heb een oude motorscooter staan waar ik van af wil, een peugeot elyseo 125 cc.
kan ik die gewoon naar een sloper brengen en krijg ik dan een vrijwaarding, of hoe gaat dit eigenlijk ?
ik woon in de regio den bosch...................dus: houdoe en bedankt :W
 
Niet meer te redden of in onderdelen te verpatsen?
Sloop geeft je inderdaad een vrijwaring, kenteken zelf verdwijnt dan, soms krijg je nog een paar tientjes ervoor ook.
Al zal je op MP ook altijd wel een gek vinden die je meer geeft. (gratis tipje :+ )
 
Ja, als je naar een erkende sloper gaat krijg je gewoon vrijwaring. Of als hij ouder dan 15 jaar is mag je een motor ook nog slopen in eigen beheer, dan vraag je zelf vrijwaring aan bij de rdw. Kan je hem in onderdelen verkopen, of naar een niet erkende sloper.
 
Helaas een beetje te ver weg maar een slopertje is altijd leuk en leerzaam om uit elkaar te halen :t
 
hij is uit 2001, er zitten niet echt verkoopbare onderdelen aan, het is nogal een barrel zeg maar.
kan gewoon naar een auto sloper ?
hij is ook bij mij op te halen, mocht iemand dat willen.
 
...... hij is ook bij mij op te halen, mocht iemand dat willen.

Ojee ojee ojee ojee ojee ojee
😬😬😬😬😬


Nee laat ik het maar niet doen.

Je kan gewoon een sloper bellen, auto of motor en vragen of ze hem willen hebben. Komen ze hem halen en ben je er vanaf.
Marktplaats is inderdaad ook een goeie. Zet hem erop voor 150 euro, krijg je er misschien 100 voor. Ben je er ook vanaf en heb je nog een paar biertjes verdiend. Wel over laten schrijven natuurlijk!
 
zadel op div. plekken gescheurd. uitlaatdemper is een universeel demper van een auto. valschade aan kappen. benzine kraan is een universele (niet vacuum)
motorisch wel goed, al zal de accu wel leeg zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan