oude motorsportfoto's. Wie zijn dit?

Hier nog een ander soort fotootje uit de oude doos:
Alle vier gevallen in dezelfde bocht vlnr:

Katayama, North, Hernandez, Herron.

Katayama_North_Fernandez_Herron.jpg
 
Ongelofelijk fraai materiaal, Ik geloof dat ik ook weer es in d'oude doos moet duiken, :P :P
 
Zou het een leuk idee zijn om een nieuw topic te openen om er oude wegrace foto's van vóór 1985 in te plaatsen?
 
Ten éérste: Zo praat je niet over je vriendin. Ten tweede: daar heb je geen tijd voor, je moet oude foto's zoeken ;)


Wat doen die ouwe foto's een oud mannenhart toch weer veel sneller kloppen, heerlijk !!!! Laat maar komen !!!
Tering hee, ik heb ook nog onwijs veel van de Formule 1 op zandvoort... In de pits











da's zeker niks op een motor forum
 
Op zaterdag 01 november 2003 21:27 schreef TZ750 Owner het volgende:[hakinnen : ]
Toen de TZ750 op de markt kwam was het eigenlijk wel afgelopen met de hoogtij dagen van de TR750, het gewichtsverschil was gewoon te groot. Maar het was inderdaad een prachtige machine.

Inderdaad,Ik heb nog een oud boek liggen(titel: Formula racing,uit1975,geschreven door wim ramkema)dat vol staat met een helehoop prachtig oud fotomateriaal. Denk dat ik al minstens 100keer doorheengebladerd heb!
Vroeg jij in een ander topic niet eens voor een piccie van de Rekers machine?
In het boek staat een piccie van de Rekers Honda tijdens de nacht van Oss 1974 met als rijders Middelburg / Schouten.

Vooral blijven posten die oude piccies, ik vind ze prachtig en sla ze allemaal op!
Misschien nog mensen die anecdotes hebben uit de oude tijd?

Oja ,ik post toch nog maar een piccie van mijn favoriet, de TR750!! :]
Alhoewel,TZ750 owner,als ik net zoals jij een TZ750 zou bezitten zou ik de koning te rijk zijn!! Vraag me trouwens zwaar af wie jij bent????????? (wellicht een verlossend mailtje naar hakinnen@hotmail.com?)

gegroet maar weer.

Hakinnen :)


full
 
Hm, wel vreemd, zoveel motorsportliefhebbers op dit forum maar niemand die mij kan vertellen wie dit nu zijn. Ook heb ik de MRTT gemaild en de foto gestuurd, maar nog géén antwoord gekregen. De laatste foto is waarschijnlijk het moeilijkst omdat hij niet zo heel erg helder is.
 
Ik ben van 84, dus ik heb een geldig excuus ;)
Vraag op het TT-circuit de 'oud-gedienden' onder baco's, wedstrijdleiders en teamleden eens.
 
Ik heb hier intern even de persoon met de meeste kennis op het gebied race history de fotoos overhandigd.

Hij zou even zijn archief napluizen

laat het je weten als hij wat heeft gevonden.
 
Ik heb mischien nog "zelfgemaakte" foto's van de nat.wegrace in Mill (1974).
K'zal ook eens gaan spitten....ergens. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan