Oude topics "kwijt"?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.540
36.023
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Hellow modjes...

Kan het zijn dat sommige topics niet meer bestaan?
Aangezien tegenwoordig er geen inkoopacties meer mogen op MF en ik misschien wel eens op de site die Grandia me liet zien zoiets zou willen opstarten is het wel prettig als ik dan linkjes naar de 2 succesvolle inkoopacties van mij kan laten zien.

De laatste (paddockstands) is nog gewoon te zien, maar die van de laptimers kan ik niet meer vinden? Alweer gevonden, die had ik afgerond nadat een ander hem begonnen was :P

En omdat hij leuk was: Een topic van "Mys" waarin ze een vrijgezel(lige) motorrijders zocht om haar dochter naar een MM te rijden zocht kan ik ook niet meer vinden.
 
Laatst bewerkt:
Tenzij een topic verloren is gegaan door een database-crash (wat de laatste tijd niet meer is gebeurd [me="Pierre"]klopt af[/me]), verdwijnen er geen topics.

[q]En omdat hij leuk was: Een topic van "Mys" waarin ze een vrijgezel(lige) motorrijders zocht om haar dochter naar een MM te rijden zocht kan ik ook niet meer vinden.[/q]
Zoeken
geeft als derde resultaat gezocht vrij(gezellige!!)motorrijder met plek :)

En Zoeken zelfs als enige resultaat.


Search Powah! *D
 
Laatst bewerkt:
Tenzij een topic verloren is gegaan door een database-crash (wat de laatste tijd niet meer is gebeurd [me="Pierre"]klopt af[/me]), verdwijnen er geen topics.

[q]En omdat hij leuk was: Een topic van "Mys" waarin ze een vrijgezel(lige) motorrijders zocht om haar dochter naar een MM te rijden zocht kan ik ook niet meer vinden.[/q]
Zoeken
geeft als derde resultaat gezocht vrij(gezellige!!)motorrijder met plek :)

En Zoeken zelfs als enige resultaat.


Search Powah! *D

Das waar ook... ik kon het topic wel vinden, maar krijg dit in beeld:
User not allowed to access this forum

(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed gegenereerd door de 'global_forum' klasse)
 
Das waar ook... ik kon het topic wel vinden, maar krijg dit in beeld:
User not allowed to access this forum

(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed gegenereerd door de 'global_forum' klasse)
Dat topic staat in het oude archief van Gezocht & Gevonden topics dat niet toegankelijk is. Dat archief is aangelegd toen we de nieuwe TKA/TKG structuur invoerden en niet alle topics wilden/konden verplaatsen.
 
Dat topic staat in het oude archief van Gezocht & Gevonden topics dat niet toegankelijk is. Dat archief is aangelegd toen we de nieuwe TKA/TKG structuur invoerden en niet alle topics wilden/konden verplaatsen.

Mag die verplaatst worden dan zodat we (ik) hem nog eens (kan) kunnen lezen? *D naar off-topic ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan