oude, vieze, lelijke, verweerde motorhoes

raceeend

MF veteraan
22 jan 2005
1.200
0
rotterdam
waarim ik geen nieuwe motorhoes koop? over 2 weken verhuis ik en kom ik in een wat mindere buurt van rotterdam te wonen. en het grootste nadeel is dat ik hierbij geen stalling of garag had zoals in mijn oude woning. nu ben ik bang dat als ik de motor onder een mooie hoes zet, dat hij veel te snel gejat wordt, dus zoek ik een lelijke hoes om de indruk te wekken dat er een stuk schroot onder staat.

wel in de buurt van r'dam.
 
ja maar das wel weer heeeel erg beunhazerig.. plus de meeste motorhoezen zijn gemaakt van stof die zich wel makkelijk laat opvouwen enzo... zo'n mega boterhamzak van bouwplastic lijkt me niet handig onder je buddy steken als je weg wilt.
 
waarim ik geen nieuwe motorhoes koop? over 2 weken verhuis ik en kom ik in een wat mindere buurt van rotterdam te wonen. en het grootste nadeel is dat ik hierbij geen stalling of garag had zoals in mijn oude woning. nu ben ik bang dat als ik de motor onder een mooie hoes zet, dat hij veel te snel gejat wordt, dus zoek ik een lelijke hoes om de indruk te wekken dat er een stuk schroot onder staat.

wel in de buurt van r'dam.

als jij nou een nieuwe voor mij koopt mag je mijn oude hebben :Y
 
Nieuwe hoes kopen, met te weinig textielverf in de wasmachine doen. Volgens mij komt ie er dan rete smerig uit.

Of je hangt een hoes een dagje in het toilet bij een bouwplaats ofzo.
 
niemand die net een nieuwe hoes heeft gekocht en nog een oude heeft liggen? ik betaal zelfs geld voor die oude troep. (nee niet zoveel als een nieuwe ;) )
 
Laatst bij lidl geloof ik 3 euroknaken !
Ga je toch geen verweerde 2de hands kopen, heb er nog wel 1 liggen buiten voor je, mag je voor niks hebben scheelt mij weer een loopje naar de kliko
Kan je aardig wat hoezen kopen mocht de oude kapotgaan Toch ??



;)
 
Laatst bij lidl geloof ik 3 euroknaken !
Ga je toch geen verweerde 2de hands kopen, heb er nog wel 1 liggen buiten voor je, mag je voor niks hebben scheelt mij weer een loopje naar de kliko
Kan je aardig wat hoezen kopen mocht de oude kapotgaan Toch ??
;)
Lees nou ff... hij wil juist een lelijke motorhoes, zodat niemand verwacht dat er een nieuwe motor onder staat.
 
waarim ik geen nieuwe motorhoes koop? over 2 weken verhuis ik en kom ik in een wat mindere buurt van rotterdam te wonen. en het grootste nadeel is dat ik hierbij geen stalling of garag had zoals in mijn oude woning. nu ben ik bang dat als ik de motor onder een mooie hoes zet, dat hij veel te snel gejat wordt, dus zoek ik een lelijke hoes om de indruk te wekken dat er een stuk schroot onder staat.

wel in de buurt van r'dam.
Dat gaat alleen maar averechts werken. Als ze zo'n verweerd stuk plastic zien denken ze "Zo hee, moet je dat stuk afval zien! Die heeft wel een hele dure fiets gekocht, als 'ie geen centen meer heeft voor zelfs een hoes van de Lidl... daar staat vast minstens een MV Agusta F4 Senna onder! Kom, we nemen 'm mee!"

Dan zou je hooguit het geluk kunnen hebben dat ze nogal teleurgesteld zijn als ze ontdekken dat er geen MV onder staat en 'm daarom laten staan, maar toch... :X
 
Waar ga je heen in Rotterdam. Ik woon momenteel nog op zuid, maar heb van de week een huis gekocht buiten de stad. Mijn fiets staat illegaal in een bewonersgarage en als die van mij weg is kan er natuurlijk weer een ander staan. Deze garage is dicht in de buurt van Zuidplein, dus.....

Ik heb sleutels om binnen te komen (achterneef woonde daar ooit), helaas niet voor de garage deur zelf dus die doe ik al ruim 3 jaar met de hand open.

Heb btw geen oude hoes voor je.
 
Ik heb nog een oude hoes liggen. Formaat groot (mijn Ural heeft er een jaar buiten onder gelogeerd)
Voor een tientje mag je 'm komen halen. (in Den Haag) Wil het ook best opsturen, dan is het €16.-
 
verkoop gewoon je motor en koop een stuk schroot weer kun je ook een nieuwe hoes kopen!! _O- :Y :Y :Y

















:+
 
Laatst bij lidl geloof ik 3 euroknaken !
Ga je toch geen verweerde 2de hands kopen, heb er nog wel 1 liggen buiten voor je, mag je voor niks hebben scheelt mij weer een loopje naar de kliko
Kan je aardig wat hoezen kopen mocht de oude kapotgaan Toch ??



;)
ik heb wel intresse.

kan ik hem binnenkort op komen halen?

p.s. ja reactie liet lang op zich wachten, maar ben aan het verhuizen dus me adsl was ff foetsie (van isdn naar analoog overgestapt, dus nieuwe modem nodig en vervolgens had ik een kapotte modem bij de mediamarkt gehaald. |( )
 
ik heb wel intresse.

kan ik hem binnenkort op komen halen?

p.s. ja reactie liet lang op zich wachten, maar ben aan het verhuizen dus me adsl was ff foetsie (van isdn naar analoog overgestapt, dus nieuwe modem nodig en vervolgens had ik een kapotte modem bij de mediamarkt gehaald. |( )

wat kost dat nou, een kapotte modem :+
 
daar betaal je gewoon nog 60 euro voor!! afzetters... meteen maar teruggebracht en bij een andere zaak een ander gehaald... (ff een (semi-)goed merk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan