Oudejaarsavond 2004 + 1e MFFM 2005

Naamstickers de 31e?

  • Ja doe maar.

    Stemmen: 9 26,5%
  • Moet dat nou? Nee.

    Stemmen: 2 5,9%
  • Wie hier klikt is een prutser.

    Stemmen: 3 8,8%
  • Wie hier klikt kan niet motorrijden.

    Stemmen: 2 5,9%
  • Wie hier klikt moet nodig eens naar bed gaan.

    Stemmen: 2 5,9%
  • Wie hier klikt geilt gewoon op klikken.

    Stemmen: 5 14,7%
  • Wie hier klikt moet strippen de 31e (exclusief voor Mini)

    Stemmen: 6 17,6%
  • Wie hier klikt gaat niet komen.

    Stemmen: 5 14,7%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ding ding ding! That's the spirit!
Aanhang? Wat drink je?
Geen aanhang ws. misschien iemand die ook nog motor wil gaan rijden maar hem zie ik niet snel naar een groep onbekenden komen. Zal het m iig vragen

Bier, maar niet te veel ;) Beetje ervaring etc. uitwisselen is handig, maar dan liever wel kunnen onthouden om nog meer van :] te genieten
 
Geen aanhang ws. misschien iemand die ook nog motor wil gaan rijden maar hem zie ik niet snel naar een groep onbekenden komen. Zal het m iig vragen

Bier, maar niet te veel ;) Beetje ervaring etc. uitwisselen is handig, maar dan liever wel kunnen onthouden om nog meer van :] te genieten

Bier heb je zelf in de hand en zeg hem maar dat we erg relaxed zijn op MF feestjes.

En aangezien je wel wat bier wil zet ik erbij dat je blijft pitten. Ik duik er nu in. Promoot het feestje nog maar wat onder de MF-ers.
 
Roy,

Ik zat net de foto's van de meeting van dit weekend (29 en 30 oktober) bij jou te posten en zag je link.

Ik wil me graag DEFINITIEF AANmelden.
* Geen anhang
* bier (de whisky (Schots)/whiskey (Iers) neem ik zelf wel wat van mee
* slapen (ja graag)

Misschien is het een idee dat iedereen iets meeneemt om te eten/drinken: taart voor bij de koffie, iets van alcohol voor in de koffie, salade, oliebollen, appelflappen, champagne, kaas, worst, chips, of wat men ook maar kan bedenken. Als iedereen zijn/haar favoriete gerecht/drank meeneemt (voor zover mogelijk natuurlijk zelf gemaakt) kan het een leuke verrassing worden wat er te eten en te drinken zal zijn.

In het andere geval zal er, neem ik aan, een financiële bijdrage gevraagd worden maar moet jij alle boodschappen halen, terwijl als iedereen iets meeneemt de verrassing wat er allemaal is, veel groter zal zijn.

Als men wil zien hoe gezellig het bij je is, kan iedereen even hier kijken. Wél even bladeren naar 31 oktober laat/later op de avond, en nog later.
 
Laatst bewerkt:
Roy,

Ik wil me graag DEFINITIEF AANmelden.

Ik zat net de foto's van de meeting van vandaag bij jou te posten en zag je
link. Als men wil zien hoe gezellig het bij je is, kan iedereen even hier kijken. Wél even bladeren naar 31 oktober laat/later op de avond, en nog later.

Kom maar niet weg UBNY@#&^#F#@JV en moet er echt om 5.15 uit.

Goed bezig! Laat me nog ff weten wat te drinken/slapen/aanhang, maar ik gok op whiskey/slapen/geen
 
Hee Roy, goed bezig :)

Ik zal het thuis eens voorleggen.

Mogen er trouwens ook niet motorrijders komen ??
 
Hee Roy, goed bezig :)

Ik zal het thuis eens voorleggen.

Mogen er trouwens ook niet motorrijders komen ??

Mag wel als je maar niet met 20 man komt van je eigen vriendenkring ofzo. Moet wel een beetje MF blijven.

Lekkere meiden zijn altijd welkom...

Ik ga denk echt wachten op de volgende oudjaarsfeest :X

Anders hoor je het nog wel Royr ;)

Aangezien dit een succes gaat worden zal ik hem volgend jaar wel weer opstarten :P
 
mocht je ruimte gebrek hebben, ik heb thuis wel een schuur waar makkelijk 400 man in kan!!
ik hoord t' wel!




grtzz
maart
full
 
Maart78, mag ik zo vrij zijn om hier te vermelden dat je ergens in het Westland woont, dus aan de andere kant van Nederland: RoyR woont in de Achterhoek tegen de Duitse grens.
Ik denk dat hij bedoelde dat het feest ook bij hem gegeven mocht worden als het te druk zou worden bij RoyR. Als alleen slaapplaats is het idd een behoorlijke afstand dan :P
 
Ke Maart78! Alternatieve lokatie is gevonden...

Mag ik hier uit opmaken dat je er dus ook zeker bij bent? En dus nu gaat zeggen wat ik vraag in de openingspost? *D


@ stropdas haal aub dat piccie ff weg! Zelfs met Adsl duurt ie eeuwen! :P
 
Ke Maart78! Alternatieve lokatie is gevonden...

Mag ik hier uit opmaken dat je er dus ook zeker bij bent? En dus nu gaat zeggen wat ik vraag in de openingspost? *D


@ stropdas haal aub dat piccie ff weg! Zelfs met Adsl duurt ie eeuwen! :P

ik ben er denk wel bij }) ik kan wel voor de muziek zorgen(ik heb een drive-in gehad)
full


je hoort het nog wel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan