Oudejaarsavond 2004 + 1e MFFM 2005

Naamstickers de 31e?

  • Ja doe maar.

    Stemmen: 9 26,5%
  • Moet dat nou? Nee.

    Stemmen: 2 5,9%
  • Wie hier klikt is een prutser.

    Stemmen: 3 8,8%
  • Wie hier klikt kan niet motorrijden.

    Stemmen: 2 5,9%
  • Wie hier klikt moet nodig eens naar bed gaan.

    Stemmen: 2 5,9%
  • Wie hier klikt geilt gewoon op klikken.

    Stemmen: 5 14,7%
  • Wie hier klikt moet strippen de 31e (exclusief voor Mini)

    Stemmen: 6 17,6%
  • Wie hier klikt gaat niet komen.

    Stemmen: 5 14,7%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Even dit topic in de gaten houden :)
 
Rema kan er nog geen zinnig woord over zeggen... :X :X :X
Maar als ik geen part-time vader hoef te zijn, dan ben ik graag van de partij... ;)

Geen aanhang, eventuele sterke drank neem ik zelf wel mee en slapen kan ik wel in m'n blik, tenzij het -10 °C is (mmmm, of ik pleurt er een electrisch kacheltje in...) ;)
 
heb ik al plannen? - nee
klinkt dit leuk? - ja
zijn er anderen waar ik rekening mee moet houden? - ja


je hoort nog van me!
 
Rema kan er nog geen zinnig woord over zeggen... :X :X :X
Maar als ik geen part-time vader hoef te zijn, dan ben ik graag van de partij... ;)

Geen aanhang, eventuele sterke drank neem ik zelf wel mee en slapen kan ik wel in m'n blik, tenzij het -10 °C is (mmmm, of ik pleurt er een electrisch kacheltje in...) ;)

d'r is verwarming hoor. en plek zat voor een luchtbed :)
 
Wat me nou vooral niet duidelijk is: waar wordt het nou gehouden? Bij RoyR of bij Maart78? Scheelt nogal in de afstand die ik moet afleggen...
 
Misschien kom ik ook wel ;)

U staat op misschien...

Rema kan er nog geen zinnig woord over zeggen... :X :X :X
Maar als ik geen part-time vader hoef te zijn, dan ben ik graag van de partij... ;)

Geen aanhang, eventuele sterke drank neem ik zelf wel mee en slapen kan ik wel in m'n blik, tenzij het -10 °C is (mmmm, of ik pleurt er een electrisch kacheltje in...) ;)

U staat erbij tussen haakjes...

heb ik al plannen? - nee
klinkt dit leuk? - ja
zijn er anderen waar ik rekening mee moet houden? - ja


je hoort nog van me!

Nog een misschien...

tuurlijk. Maar moet ik 200 km rijden? Of maar 20?

Das afhankelijk van de opkomst. Als het een serieuze groep word gaan we naar Maarten en anders bij mij. Tenzij Maarten; Doe maar gewoon hier?
 
Das afhankelijk van de opkomst. Als het een serieuze groep word gaan we naar Maarten en anders bij mij. Tenzij Maarten; Doe maar gewoon hier?
[/quote]


maak mij niet uit, ik heb nog een aantal vrienden die ook willen komen. zeg het maar ;)
 
maak mij niet uit, ik heb nog een aantal vrienden die ook willen komen. zeg het maar ;)

Mij maakt het ook nix uit. Of ik nu aan de ene of andere kant van het land omflikker van het bier. Als jij tijd hebt daar alles te regelen (afhankelijk van opkomst) vind ik het best. Als jij ja zegt doen we het bij jou, zodat we ook niet last-minute nog weer moeten gaan verkassen.
 
Mij maakt het ook nix uit. Of ik nu aan de ene of andere kant van het land omflikker van het bier. Als jij tijd hebt daar alles te regelen (afhankelijk van opkomst) vind ik het best. Als jij ja zegt doen we het bij jou, zodat we ook niet last-minute nog weer moeten gaan verkassen.


best best doen we h't bij mij.
(ken ik tenminste in m'n eigen nest slapen, en niet op zo'n lek luchtbed) B|
 
puppy en pussy zullen er niet bij zijn ivm de kans op het werpen van onze eerste kind!!!! dus hiebij wens ik iedereen alvast een fijn feestje!!! :9 :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan