Oudere dames deel 3 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Truffel, zeker blijven "klagen" hoor, wij allemaal leven erg met je mee, zoals je kunt lezen, en ja het is zeker balen dat je alles in huis hebt voor de Europesche en dan niet mee kunt gaan, maar bewaar het over twee jaar kijken we allemaal , en zien dan hoe jij "ff"GOUD binnen sleept :j

Word dan een heel groot feest, dan komen we naar je toe, ontvangst enzo, rondrijden in een cabrio, willen we niet missen *O*
 
Truffel, zeker blijven "klagen" hoor, wij allemaal leven erg met je mee, zoals je kunt lezen, en ja het is zeker balen dat je alles in huis hebt voor de Europesche en dan niet mee kunt gaan, maar bewaar het over twee jaar kijken we allemaal , en zien dan hoe jij "ff"GOUD binnen sleept :j

Word dan een heel groot feest, dan komen we naar je toe, ontvangst enzo, rondrijden in een cabrio, willen we niet missen *O*

En wij allemaal met motoren erbij. :}
 
hartstikke bedankt allemaal , leuk zo!
van die 2009 daar hou ik jullie aan. In 2009 zijn de world master games in Sydney, australie en de europesche master zwemkampioenschappen in Cadiz Spanje. Dan moeten jullie twee keer uitrukken hahahahahahahhaha,


nog maar 14 dagen en dan krijg ik beweeggips. *O*
 
Als DIT Baksteen moet voorstellen, ben ik errrg benieuwd naar t merk van zn motor..en of zn sexy blote buikkie niet in de weg gaat zitten :X


611787062zsdpm7.jpg


Zoiets?

Het laat in ieder geval ruimte voor de buik *O*





*da's wel heel klein fotootje*
 
Laatst bewerkt:
Sleutel je alleen of rij jij ook. Ik had een ex-vriend die sleutelt alleen, met mij wilde hij niet rijden. Later hoorde ik dat hij 3 mnd in Argentinie had getoefd ;(

Beetje late reactie ivm met omstandigheden. Ik mag wel zegen dat ik veel rij. Eigenlijk het gehele jaar door (op de bmw) Alleen bij sneeuw, ijzel etc. blijft hij in de schuur. Samen met dochterlief ook graag ritjes naar het buitenland. Liefst naar het Noorden b.v. Noord Duitsland, Denemarken etc. etc. Vorig jaar nog naar Moskou gereden.
 
Dames (en heren geloof ik ook ;) inmiddels) ik ben weer het wad overgestoken naar de wal. Een heerlijk weekend gehad. Zit je in de stress? Ga alleen op een eiland zitten, doe waar je zin in hebt en doe vooral niet waar je geen zin in hebt dan ga je als herboren naar huis *O*
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen (pfff, chique) dat wij (m'n LAT) weer on speaking terms zijn. Het heeft veel voeten in aarde gehad, ik ga dat natuurlijk niet hier allemaal vertellen, straks wordt een en ander gecensureerd door Baksteen :+ , is m'n hele verhaal weg.
Maar op zo'n eiland in je eentje kan ik iedereen aanraden. Je eigen gedachten, geen rekening hoeven houden met anderen, keuzes maken waar je zelf achter staat zonder de mening van een ander.
Er was een ding wat ik vreselijk miste maar daar hoef ik geen nadere uitleg aan te geven denk ik :] Maar ja, als vrouw sleep je zoveel mee dat kan niet op een motor gepakt worden, heb geen koffers.
Maar vanmiddag alweer het gemis ingehaald 8-)

@Truffel, lekker klagen hoor, hoort erbij. Hier kan je toch heel wat kwijt nietwaar.
 
Heerlijk hoor Truffel om je weer positief te "horen"helpt het "klagen "hier toch een beetje :j

Annet succes met het verdere latten , en ja eilanden zijn heerlijk om ff lekker je te ontspannen, frisse wind door het hoofd helpt altijd ook jij :j

Verdere oudere dames lekker :] en vooral blijven :W
 
Dank je wel. Ik pak zo mijn breiwerk wel weer en lees nog even mee op het N8-topic. De tv op de achtergrond en dan komen wij de nacht wel weer door.

Truste :j
 
Annet , Truffel, fijn om te lezen dat de stemming er weer in zit! :W :W
Steun uit het hele land doet blijkbaar goed! Plus een gezonde dosis positiviteit van jullie eigen kant! Zou Baksteen - Boeddha hier een hand in hebben?? O-)


Ook maar even klagen dan: laten we het eens over het weer hebben: ben ik eindelijk vrij
is het hozen geblazen, dus niks lekker sturen :] '(
Heb al voor mijn leven genoeg regen gevangen tijdens het lessen dus daar zijn we klaar mee!
Over lessen gesproken: Wart , ben jij alweer begonnen of vind je het wel even goed zo?

Wat ik heel leuk vind in dit topic is dat ik zonder in de nickname balk te kijken begin te weten van wie een bepaald bericht is: jullie hebben allemaal je eigen schrijfstijl, en het valt me op dat iedereen behoorlijk 'welbespraakt' is, de stukjes zijn leuk om te lezen!
Ik blijf nog even als dat mag :+

Groeten aan alle dames!
smileyhandkissss5.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan