oudere onderwerpen

eddy0497

MF veteraan
28 jul 2009
3.360
3
werkplaats achter in de tuin
Hallo, heb gisteren een topic geopend dat iets later weer afgesloten is.
Bleek dat het al gepost was en bij de oudere onderwerpen stond, weliswaar niet onder dezelfde omschrijving als het mijne maar 't kwam wel op hetzelfde neer. Om in de toekomst de moderators de moeite te besparen zal ik dat in de toekomst beter nagaan en een oud topic kicken, maar nu is mijn vraag wel... Hoe kom ik erachter dat een topic reeds gepost is. Moet ik dan de volledige lijst met oudere onderwerpen afschuimen(dewelke soms wel heel lang zijn) en wat als het niet op dezelfde manier geformuleerd is in de titel, Hoe vind ik het dan ooit terug. Ik kan toch moeilijk al die oudere onderwerpen op inhoud kontroleren. Laten jullie mij iets weten, zodat ik het de volgende keer wel correct kan doen. Thanx... :W
 
Maak je niet druk joh. Als je een redelijk vermoeden hebt dat er al een onderwerp bestaat kan je even zoeken, vind je niks, dan post je. En als het niet goed is, dan hoor je het wel weer. Daarvoor hebben we modjes in dienst, en we betalen ze meer dan voldoende, dussss :P
 
Leer er maar mee te leven, je bent niet origineel. Alles wat je kan verzinnen is al eerder door iemand anders verzonnen. En gepost. Daarom is dit forum uitgerust met een zoekfunctie waarmee je aan de hand van een paar door jou te bedenken zoektermen kan vinden wat er al eerder door iemand anders over dat onderwerp is gezegd.
 
Mijn persoonlijke mening.
Het komt er eigenlijk op neer dat alle onderwerpen al eens zijn verzonnen.
Een nieuwe topic opstarten die al eens in 2008 of 2007 of wanneer dan ook, de revue heeft gepasseerd wordt direct op slot gezet, ook als je je best hebt gedaan om een leuk verhaal neer te zetten. Nee..topics over wat voor kleur motorpak je hebt of wanneer je je motor in had gewassen zijn interessanter.
Oude topics opstarten wordt ook niet in dank afgenomen want dan krijg je een flauwe reactie van een moderator dat het al zo'n oud onderwerp is.
Ik vind het nou niet bepaald bemoedigend om hier dit forum nog eens iets neer te kalken zonder de constante bemoeienissen van moderators en heb er dus geen zin meer in.
Hoogstwaarschijnlijk komt als reactie hierop vast wel weer een flauwe bijdehante reactie van een moderator of dit word ge-deleted/gelocked.
Bedankt
 
Mijn persoonlijke mening.
Het komt er eigenlijk op neer dat alle onderwerpen al eens zijn verzonnen.
Een nieuwe topic opstarten die al eens in 2008 of 2007 of wanneer dan ook, de revue heeft gepasseerd wordt direct op slot gezet, ook als je je best hebt gedaan om een leuk verhaal neer te zetten. Nee..topics over wat voor kleur motorpak je hebt of wanneer je je motor in had gewassen zijn interessanter.
Oude topics opstarten wordt ook niet in dank afgenomen want dan krijg je een flauwe reactie van een moderator dat het al zo'n oud onderwerp is.
Ik vind het nou niet bepaald bemoedigend om hier dit forum nog eens iets neer te kalken zonder de constante bemoeienissen van moderators en heb er dus geen zin meer in.
Hoogstwaarschijnlijk komt als reactie hierop vast wel weer een flauwe bijdehante reactie van een moderator of dit word ge-deleted/gelocked.
Bedankt

Graag gedaan :)
 
Ik ben allang eraan gewend dat er altijd wel iemand wat te zeiksnollen heeft en deleten doen we hier niets, tenzij het veeeel verder gaat dan vrijheid van meningsuiting cq fatsoensnormen.
 
Hallo, heb gisteren een topic geopend dat iets later weer afgesloten is.
Bleek dat het al gepost was en bij de oudere onderwerpen stond, weliswaar niet onder dezelfde omschrijving als het mijne maar 't kwam wel op hetzelfde neer. Om in de toekomst de moderators de moeite te besparen zal ik dat in de toekomst beter nagaan en een oud topic kicken, maar nu is mijn vraag wel... Hoe kom ik erachter dat een topic reeds gepost is. Moet ik dan de volledige lijst met oudere onderwerpen afschuimen(dewelke soms wel heel lang zijn) en wat als het niet op dezelfde manier geformuleerd is in de titel, Hoe vind ik het dan ooit terug. Ik kan toch moeilijk al die oudere onderwerpen op inhoud kontroleren. Laten jullie mij iets weten, zodat ik het de volgende keer wel correct kan doen. Thanx... :W

Probleem is dat er soms inderdaad topic's worden geopend die echt net een week ervoor al in exact dezelfde vorm zijn geopend. En een maand ervoor ook.
En 3 maand ervoor ook.
In zo'n geval zou je de zoekfunctie kunnen gebruiken en 1 van die andere topic's kunnen gebruiken om forumvervuiling tegen te gaan.

Maar je doet het ook nu correct hoor, we nemen niemand iets persoonlijk kwalijk.
Alhoewel sommigen wel erg hun best doen O-)
 
Mijn persoonlijke mening.
Het komt er eigenlijk op neer dat alle onderwerpen al eens zijn verzonnen.
Een nieuwe topic opstarten die al eens in 2008 of 2007 of wanneer dan ook, de revue heeft gepasseerd wordt direct op slot gezet, ook als je je best hebt gedaan om een leuk verhaal neer te zetten. Nee..topics over wat voor kleur motorpak je hebt of wanneer je je motor in had gewassen zijn interessanter.
Oude topics opstarten wordt ook niet in dank afgenomen want dan krijg je een flauwe reactie van een moderator dat het al zo'n oud onderwerp is.
Ik vind het nou niet bepaald bemoedigend om hier dit forum nog eens iets neer te kalken zonder de constante bemoeienissen van moderators en heb er dus geen zin meer in.
Hoogstwaarschijnlijk komt als reactie hierop vast wel weer een flauwe bijdehante reactie van een moderator of dit word ge-deleted/gelocked.
Bedankt

Das ook om forum-vervuiling tegen te gaan. :Y :P
 
Had er totaal geen probleem mee hoor, vroeg me alleen ff af hoe of wat het beste was om het in de toekomst te vermijden. Wou enkel maar ff laten weten dat het geen bewuste keuze was om oude koeien uit de sloot te halen maar dat dat het niet altijd even duidellijk is dat het een oude koe was en als het dan toch gebeur, dat het onbewust is
 
Terug
Bovenaan Onderaan