• Beste Bezoeker,

MF heeft een update gehad. Kijk hier voor meer informatie.

our 3 minutes of fame - http://3fm.omroep

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
0
Helaas heb ik hier geen radio op m\'n werk ;(

Hoop vanavond de MP3 te kunnen downloaden. ;)

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
21.345
88
Nederland
www.startersmotor.nl
Ik ook geen radio. Kan moeilijk de klanten vragen ff stil te zijn ( terwijl ik ze pijn doe ) omdat ik naar de radio wil luisteren ;)
Ik begrijp wel uit bovenstaand bericht dat er een MP3 van komt. Die ga ik dan ook beluisteren
Ja Mp3 luisteren zou beter zijn.. stel je voor, straks maak je er per ongeluk een Motor Forum-tattoo van ipv het roosje wat mevrouw op d\'r reet wilde hebben ;)

BTW: Heb hier ook geen radio dus we horen het nog wel wanneer de mp3 er is.

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.139
0
www.pricewatch.be
directe url naar waar luisteren nu pls :)
lama, gevonden

En rot op met die Britney!

grmbl, wel irritant dat je\'t niet in winamp kan beluisteren ofzo.
ik klik die website altijd dicht :(

Laatst bewerkt:

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.237
0
43
Amsterdam
ik ook!!! erg ongeduldig. Ik denk dat ze voor het journaal niets meer te zeggen krijgen! Ze moeten even een kort gesprek van een minuut krijgen!!
en dat dan 60 keer in een uur!!!!

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
43
Den Hoorn
Wat een fuck-zooi zeg. Zit ik hier met de radio aan en mijn ouders al zowat een uur tv kijken waarvan het geluid van mij niet aan mag :) .

Marc-oh

MF'er
2 sep 2001
228
0
Emmen
Ik ben nu al een uur \"noodgedwongen\" radio 3 aan het luisteren, maar nog steeds niks, maar 1 x motor-forum genoemd. Wordt nu eindelijk tijd dat ze een paar bandjes gaan oproken in de studio. })

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.139
0
www.pricewatch.be
Noujah, als ik corne was wachtte ik ook tot na\'t nieuws.. kon je tijdens die korte pauze effe de kunsten gaan bewonderen. Heb je ook iets om over te lullen he :)