our 3 minutes of fame - http://3fm.omroep

Da Foolio: gewoon van die letterplakkertjes halen en motor-forum.nl langs je cockpit plakken.

Op mijn motor hoef het niet meer ;) , ik ben al motor-forummer (en ben er trots op). Maar op andere plaatsten waar veel motor-rijders komen kan ook wel wat reclame lijkt mij.
 
ik zag net dat we 16 users hadden en 33 gasten en het loopt op dus het doet ons al een beetje goed! Nu nog wat coole extra input.
 
jajaj.. ik heb \'m ook gehoord! :)
Ik was toevallig ff naar de mac met de auto (foei) en had m\'n autoradio aan.. en lekker onder het vreten zitten luisteren naar duderuud en unstable ;)
 
Was erg geinig in de studio! Jammer dat er maar 8 motoren waren! We waren met 9 mf-ers.

Linda
Unstable
Duderuud
Johnv
Johan Verhagen
MartijnL
Raul
Zut
BertV (sorry, ff mezelf erin gehacked)

Iedereen die aanwezig was mocht ook de studio in en de hele uitzending aanwezig zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Weet je dat dan nog niet? })
Btw, ik wil die clijn daar echt wel zien op die circuitdag hoor. Eens kijken oftie dan ook nog echt fietser is.
En dan bedoel ik niet dat ie wat kunstjes kan, maar dat hij er zichtbaar plezier in heeft.

Hij heeft er echt wel plezier in. Als hij komt zul je dat vast en zeker zien.

Iedereen die aanwezig was weet trouwens ook waar de MFCD zal zijn })
 
Hij heeft er echt wel plezier in. Als hij komt zul je dat vast en zeker zien.

Iedereen die aanwezig was weet trouwens ook waar de MFCD zal zijn })

Kon je\'m nu gvd niet vragen of\'k effe een fiets mocht lenen van\'em? :(
Hij heeft er genoeg toch?! ;)
 
Zo jongens! Dat was HEEL gaaf!

Ten eerste, in de studio hoor je TOTAAL iets anders als in de lucht! Hij luistert 3 nummers door elkaar, soms kanonhard :) . Dan nog een paar jingles erdoorheen om te testen, dan het filenieuws nog...best wel chaotisch!

Nou ja, we hebben VEEL over motoren gepraat, ik was er al vanaf 16:30...dus een flinke tijd! :)
Tussen de nummers/reclame door nog lekker met elkaar gekletst, maar als de rode lamp ging branden moest je wel je smoel houden, hehe!

Er waren nog een paar dingen die ik wilde vertellen, maar daar hadden we geen tijd voor. Hij heeft per dag maar 10 minuten voor een \'item\', dus vandaar. Wat wel tof is van hem, is dat ik maar een mailtje moest sturen met wat punten die nog genoemd worden, en die gaat hij dan, verspreid over een aantal dagen, alsnog vertellen!! Moest gespreid, want hij mocht van zijn baas niet teveel over motoren lullen :) :)

En toen we naar huis gingen misschien nog wel het leukste....hehe!!!! :) :) Een aantal van jullie weten dat hij een M3 heeft...en ik kon het niet laten om te vragen of ik er even in mocht zitten...(ben helemaal weg van een M3, de mooiste auto qua \'lijnen\')
Wat denk je, hebben we samen even over het mediapark rondgecrossed, hehe!! :) :) :)
Dat ding is SNEL, dat wil je niet weten!
Ik had gelijk door dat het een liefhebber was, en geen patser: hij ging gelijk vanalles uitleggen wat het was (hele gave toeters en bellen in dat ding!), en wat de technische specificaties waren...echt een liefhebber van mooie auto\'s (EN motoren natuurlijk :) ).
Eigenlijk is dat meerijden met een M3 \'a drea come true\', mijn dag kan/kon niet meer stuk! :) :)

Albert (Unstable) heeft inderdaad wat foto\'s gemaakt, en ook minimaal één filmpje, die is ook wel gaaf! :)

Dus Unstable, posten die handel! :)

[me]duderuud is erg vrolijk, want hij heeft ook nog eens GP500 op de kop kunnen tikken voor f14,95 :) :) [/me]
 
Er waren nog een paar dingen die ik wilde vertellen, maar daar hadden we geen tijd voor. Hij heeft per dag maar 10 minuten voor een \'item\', dus vandaar.

Dan had je nog 7 minuten tijd na het 3 minuten durende gesprekje :P

Een aantal van jullie weten dat hij een M3 heeft...en ik kon het niet laten om te vragen of ik er even in mocht zitten...(ben helemaal weg van een M3, de mooiste auto qua \'lijnen\')
Wat denk je, hebben we samen even over het mediapark rondgecrossed, hehe!! :) :) :)
Dat ding is SNEL, dat wil je niet weten!
Heej jah, heb\'k van de week (als passagier) ook nog effe aan\'t pushen geweest.. bij 270 moest ie toch echt opzij om pooh en broer door te laten hoor :P

Maar uitenindelijk was het gewoon die gelukkig rijke smeerlap die we allemaal wel willen zijn.. zoals moi had gezegd dus })

PS. Jullie hadden de hele uitzending kunnen volgen via de webcam :)
Hehe, Hier kom je wel weer goed op tijd mee af he ruud :)
 
Nog een cut&paste van Unstable:

Ik vond het erg leuk....die Corne is echt zwaar relaxed, alleen is een radio uitzending toch wel ff wat anders als dat je je voorstelt.

Die man zit daar echt naar keiharde muziek te luisteren, tussendoor luistert ie ook nog ff naar wat ie uitzend, is ie ook nog es bezig een nieuw nummer uit te zoeken....en lult ie ook nog wat met ons. Je hoort echt van alles door elkaar, jingles, reclame, muziek....en Corne natuurlijk

Een hele leuke actie voor MF en natuurlijk leuk van Corne om ons uit te nodigen. Nog bedankt Corne!!

Morgen ga ik de foto\'s die met mijn camera gemaakt zijn posten...
 
Geen opgeslagen webcambeelden??? Kan vriend Corné vast wel regelen als deze opgeslagen zijn, toch? :) Volgens mij wordt ook niet altijd beeld uitgezonden van die webcam, toch :?
 
Wat mij wel leuk lijkt is een foto van Ruud in die M3... Altijd leuk om glunderende gezichtjes te zien... Ruud met *D *D ... Of was het meer een blik van \'ik durf het bijna niet te vragen, maar... :} \'

Was er graag bij geweest, maar was pas om 17.50 thuis van werk... ;(
 
R1no was volgens mij niet bij...

En wel meer niet.

Maar vanaf nu dus geen gezeur meer over Corne want Corne is cool 8-) .

Als je het niet gelooft had er maar bij moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan