our 3 minutes of fame - http://3fm.omroep

Ik zit nog steeds thuis met een zere poot na mijn stuiter partij van de motor
Ik heb gisteren naar corne klein geluisterd en weet gelijk weer waarom ik dat nooit deed
Wat een kut muziek draaid hij toch.
Voor de rest kwam het bij mij over dat een klein groepje naar hem toe mocht en dat dat al afgesproken was wie mochten
 
Nope...oorspronkelijk was het de bedoeling dat er een heel stel zou komen, en dat er 4 man (Ik, Unstable, Zut en Linda) de studio in mochten...

Uiteindelijk stond iedereen die de moeite had genomen in de studio :)

Ps. Unstable, thx voor de foto\'s! :)
 
Ben je dan soms een tandarts ofzo :?
Body-piercer !! Idd bij Skin Art in Utrecht.tattooshop in Utrecht.
Wij zijn er allemaal al geweest en hebben daarom Motor Forum op onze knokkels staan!
Voor degenen die \"Motor - Forum\" op hun knokkels getatoeeerd willen hebben, kom maar langs, we maken een mooi prijsje voor je ;) ( waar dat streepje getatoeerd wordt worden we wel eens Pooh ). Voor degenen die in de buurt zijn met een motorritje: we hebben erg lekkere koffie!

MP3 van Corne show: erg goede reclame.
 
Laatst bewerkt:
Cadeautje voor de eerste 100 gebruikers die meer als 100 berichten hebben gepost })

Ideetje: Leuke palm zodat we altijd onze nuttige bijdrage kunnen leveren aan dit forum :P
Wie moet ik mijn adres geven waar mijn cadeau moet worden afgeleverd? :? :P
 
Op Zaterdag 27 oktober 2001 10:13 schreef nitromax het volgende:Body-piercer !! Idd bij Skin Art in Utrecht.tattooshop in Utrecht.Voor degenen die \"Motor - Forum\" op hun knokkels getatoeeerd willen hebben, kom maar langs, we maken een mooi prijsje voor je ;) ( waar dat streepje getatoeerd wordt worden we wel eens Pooh ). Voor degenen die in de buurt zijn met een motorritje: we hebben erg lekkere koffie!

MP3 van Corne show: erg goede reclame.

Mwah ik heb liever nix op mijn fikken getatoeerd, aangezien je dan in sommige branches niet aan de bak komt ;) Doe je trouwens ook prins alberts, nitromax? ;)

Jammer dat ik niet echt van koffie houd, anders was ik zeker een keer langsgekomen. (ach, ik kom er minstens 1x per week langs zoals je weet, en over het algemeen altijd op 2 wielen) :)
M\'n vriendin heeft volgens mij ooit daaro een tattoo laten zetten op het hoekkie waar je werkt. Zal eens vragen of het daar was...
 
Mwah ik heb liever nix op mijn fikken getatoeerd, aangezien je dan in sommige branches niet aan de bak komt ;) Doe je trouwens ook prins alberts, nitromax? ;)

Jammer dat ik niet echt van koffie houd, anders was ik zeker een keer langsgekomen. (ach, ik kom er minstens 1x per week langs zoals je weet, en over het algemeen altijd op 2 wielen) :)
M\'n vriendin heeft volgens mij ooit daaro een tattoo laten zetten op het hoekkie waar je werkt. Zal eens vragen of het daar was...
Prince Albert: zeker, behoorlijk populaire piercing!
Kom een keer \'s avonds langs, ik ben er tussen 18.00 en 20.00 en Zaterdag van 12.00 tot 18.00. We hebben ook thee, chocomel en frisdrank dus nu geen excuus meer. Op de motor, vriendin mee, kunnen we gelijk die tattoo bekijken.
( over die tattoo\'s op die knokkels: die zetten we niet eens, of je moet al behoorlijk vol met tattoo\'s zitten en dus ervaring hebben met de bekrompenheid van de maatschappij :r )
 
Terug
Bovenaan Onderaan