our 3 minutes of fame - http://3fm.omroep

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.191
74
Leusden
Tja hier bijna wel om 18.00 uur. :)
Ben benieuwd hoe corne gaat reageren na die aantijgingen hier op het MF. ;)
 
Helaas heb ik hier geen radio op m\'n werk ;(

Hoop vanavond de MP3 te kunnen downloaden. ;)
 
Ik ook geen radio. Kan moeilijk de klanten vragen ff stil te zijn ( terwijl ik ze pijn doe ) omdat ik naar de radio wil luisteren ;)
Ik begrijp wel uit bovenstaand bericht dat er een MP3 van komt. Die ga ik dan ook beluisteren
 
Ik ook geen radio. Kan moeilijk de klanten vragen ff stil te zijn ( terwijl ik ze pijn doe ) omdat ik naar de radio wil luisteren ;)
Ik begrijp wel uit bovenstaand bericht dat er een MP3 van komt. Die ga ik dan ook beluisteren

Ja Mp3 luisteren zou beter zijn.. stel je voor, straks maak je er per ongeluk een Motor Forum-tattoo van ipv het roosje wat mevrouw op d\'r reet wilde hebben ;)

BTW: Heb hier ook geen radio dus we horen het nog wel wanneer de mp3 er is.
 
directe url naar waar luisteren nu pls :)
lama, gevonden

En rot op met die Britney!

grmbl, wel irritant dat je\'t niet in winamp kan beluisteren ofzo.
ik klik die website altijd dicht :(
 
Laatst bewerkt:
Op Donderdag 25 oktober 2001 18:38 schreef poohbeer het volgende:
directe url naar waar luisteren nu pls :)
lama, gevonden

Wel haperend af entoe :( Ligt toch echt niet aan mijn verbinding.

En rot op met die Britney!

bla bla bla alweer muziek!!
 
ik ook!!! erg ongeduldig. Ik denk dat ze voor het journaal niets meer te zeggen krijgen! Ze moeten even een kort gesprek van een minuut krijgen!!
en dat dan 60 keer in een uur!!!!
 
Wat een fuck-zooi zeg. Zit ik hier met de radio aan en mijn ouders al zowat een uur tv kijken waarvan het geluid van mij niet aan mag :) .
 
Ik ben nu al een uur \"noodgedwongen\" radio 3 aan het luisteren, maar nog steeds niks, maar 1 x motor-forum genoemd. Wordt nu eindelijk tijd dat ze een paar bandjes gaan oproken in de studio. })
 
Noujah, als ik corne was wachtte ik ook tot na\'t nieuws.. kon je tijdens die korte pauze effe de kunsten gaan bewonderen. Heb je ook iets om over te lullen he :)
 
Ik ben nu al een uur \"noodgedwongen\" radio 3 aan het luisteren, maar nog steeds niks, maar 1 x motor-forum genoemd. Wordt nu eindelijk tijd dat ze een paar bandjes gaan oproken in de studio. })

Wheely in studio :9
maar blij wel luisteren :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan