Out of helmet effect

Lees de eerste zin die je schrijft nog een keer en trek een conclusie bij je vraag.

Om je te helpen heb ik die zin in deze post gequote....

Ik snap het nog steeds niet. Er beter uit willen zien impliceert mijn vraag toch ook :?
 
Ik doe gewoon mijn haar nooit :')

Schijnt nog enigzins sexy te zijn heb ik me laten vertellen :P

Zal wel aan mij liggen O-)
 
Deze moet je hebben en dan wanneer je uit de douche komt niets meer aan doen:

HR2_HR2_hr2.jpg
 
totdat het hele terras nauwlettend toekijkt hoe jij je helm afdoet en je vervolgens de beteuterde gezichten ziet omdat je geen meid maar een vent met lang haar blijkt te zijn _O-

Iemand op de motor gezien: lang haar, wit/roze motor en zwart pak met roze accenten.
Komt er een gozer onder vandaan -O-

Waarschijnlijk had ik die wel zover kunnen krijgen dat ie mee ging naar een leuke parkeerplaats (lees ontmoetingsplek), anders draag je toch niet zulke vrouwelijk troep :?

Maar ik ga toch maar voor de vrouwdieren :j

En wat maakt iedereen zich zo druk :?
Troep voor in je haar meenemen, bij aankomst even naar het toilet en klaar is Kees.
Of gewoon geen haar (heerlijk!).
 
Laatst bewerkt:
Iemand op de motor gezien: lang haar, wit/roze motor en zwart pak met roze accenten.
Komt er een gozer onder vandaan -O-

Waarschijnlijk had ik die wel zover kunnen krijgen dat ie mee ging naar een leuke parkeerplaats (lees ontmoetingsplek), anders draag je toch niet zulke vrouwelijk troep :?

Maar ik ga toch maar voor de vrouwdieren :j

En wat maakt iedereen zich zo druk :?
Troep voor in je haar meenemen, bij aankomst even naar het toilet en klaar is Kees.
Of gewoon geen haar (heerlijk!).
Het gaat erom dat hij zijn haar juist goed vind zitten als hij zijn helm afzet maar dit effect ook wil hebben wanneer hij geen helm draagt.
 
Drinkyoghurt, Ik heb precies het tegenovergestelde.
Mijn haar ziet er niet uit als ik mijn helm op heb gehad. Ook niet als ik daarvoor eerst mijn haren doen en laat drogen.

Het zit wel goed als ik alleen mijn haar doe, laat drogen (of föhnen) en dan er doorheen ga met mn handen om de gel er wat uit te halen.


succes!
 
Met de helm op gaan fietsen, als je dan aankomt zit je haar goed, makkelijk zat toch ! ! !
 
Oh, is dit trouwens om je haar goed te krijgen voor je date op 5 juni?

Misschien is er hier wel een kapp(st)er in de zaal?
 
We leven toch in een rare wereld, maar wellicht is dit een oplossing voor je?

166672_1_Loreal_Paris_Studio_Line_Special_Fx_Out_Of_Bed.jpg


Zelf heb ik meer het omgekeerde probleem. Normaal gemillimeterd haar maar als het te lang is heb ik een "omgekeerde hanekam" van m'n C3. Maar goed, ik hoef er zelf niet naar te kijken en er wat aan doen is zulke onzin want 's middags gaat het weer hetzelfde.
 
Drinkyoghurt, Ik heb precies het tegenovergestelde.
Mijn haar ziet er niet uit als ik mijn helm op heb gehad. Ook niet als ik daarvoor eerst mijn haren doen en laat drogen.

Het zit wel goed als ik alleen mijn haar doe, laat drogen (of föhnen) en dan er doorheen ga met mn handen om de gel er wat uit te halen.


succes!

En hoe lang ben je daar mee bezig per dag? Wat een werk man..

Ik kan wel altijd heel mooi zien waar de voering in m'n helm m'n haar naar beneden heeft geduwd..
 
En hoe lang ben je daar mee bezig per dag? Wat een werk man..

Ik kan wel altijd heel mooi zien waar de voering in m'n helm m'n haar naar beneden heeft geduwd..
Ik doe gemiddeld nog maar 2 dagen in de week gel in mijn haar.
Mijn vriendin boeit het niet als ik mijn haar niet doe en ik trek me er geen reet van aan als anderen zeggen dat mijn haar er niet uit ziet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan