Ouwe bakken -> Brikken en Klassiekers

Weg met die barrels!

  • Nee

    Stemmen: 17 40,5%
  • Tuurlijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeker wel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ok

    Stemmen: 1 2,4%
  • Yes!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Ja

    Stemmen: 22 52,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42

Speedphreax

MF veteraan
21 mrt 2003
4.485
48
Het valt me op dat er in dit forum altijd een hele hoop topics staan over oude crossers/enduro's zoals de vintage modellen XL500/600L/R, XR600, XT500/550 of DR500. Aan al die informatie heb ik niets dus ik stel voor dat in het vervolg de mensen met een topic over een motor die meer dan 10 jaar oud is, zich verplaatsen naar de Brikken en Klassiekers hoek.

Ter info en om het geklaag voor te zijn: :+ :+
 
Op het moment dat dit soort fietsen worden omgebouwd naar SM, wat dan :? Ik denk toch echt dat ondanks verouderde techniek, de oudere omgebouwde croosers toch echt in O en SM behoren?

Ik mis trouwens een optie in je poll :+
 
Beetje meer respect voor de modellen die a/d wieg van jou sm-etje stonden zou je niet misstaan. Een eerlijke poll trouwens ook niet ;)

Greetz v/d XT550 outlaw }) O-)

Ps. nieuwe off roadjes verschillen niet zo gek veel van de oudjes. Je kan dus beter om een apart SM subtopic vragen..ik zie ze nl. niet graag tussen the off roadjes ;) })
 
Het valt me op dat er in dit forum altijd een hele hoop topics staan over oude crossers/enduro's zoals de vintage modellen XL500/600L/R, XR600, XT500/550 of DR500. Aan al die informatie heb ik niets dus ik stel voor dat in het vervolg de mensen met een topic over een motor die meer dan 10 jaar oud is, zich verplaatsen naar de Brikken en Klassiekers hoek.

Dus alles ouder dan 94 is een brik? Dacht het toch niet, en klassiek zijn het al helemaal niet wat hebben ze dan in die afdeling te zoeken. Het zijn toch echt off/allroads

In de titel van dit MF deel staat toch duidelijk -- Off/Allroads & SM -- je bent dus met je SM hier gewoon een gast en niet de baas. Ga lekker zelf zeuren bij de MODjes voor een eigen stukje MF :P :P
 
whahahahahh toen mijn xr allang rondscheurde, lag jouw apparaatje nog op de ontwerptafel...
en hij is nog nat achter zn windhappers.

SU :P
 
whahahahahh toen mijn xr allang rondscheurde, lag jouw apparaatje nog op de ontwerptafel...
en hij is nog nat achter zn windhappers.

SU :P
Ja, en toen jij nog luiers droeg reed ik al motor. Toch apart dat zo'n jonge vent al voor antiek spul kiest. Is een BMW uit 1965 niets voor je? :+

En voorlopig staat de poll nog op 100% ja
 
Nee gestemd. Waarom verplaatsen :? Het zijn off&allroads die mensen er vaak bij hebben voor de lol. Mag niet te veel kosten, zijn relatief makkelijk zelf te onderhouden vanwege de simpele techniek.

O... shit het was niet serieus bedoeld dit topic :) :+ Solly voor de serieuze reactie... ben ik er toch mooi ingetrapt :P
 
Wat een belachelijk poll systeem op deze site trouwens. Ik kan zomaar nieuwe antwoorden invoeren terwijl er al gestemd is en ook kan ik zomaar een antwoord veranderen waar reeds op gestemd is.
 
Wat een belachelijk poll systeem op deze site trouwens. Ik kan zomaar nieuwe antwoorden invoeren terwijl er al gestemd is en ook kan ik zomaar een antwoord veranderen waar reeds op gestemd is.
Het is pas belachelijk als jij het ook daadwerkelijk veranderd ;) (huftert)
 
Het is pas belachelijk als jij het ook daadwerkelijk veranderd ;) (huftert)
:^

Wat doe je hier nog als niets je aanstaat en alles "fout" is.... :?
full


Ter info en om het geklaag voor te zijn: :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Ja, en toen jij nog luiers droeg reed ik al motor. Toch apart dat zo'n jonge vent al voor antiek spul kiest. Is een BMW uit 1965 niets voor je? :+

En voorlopig staat de poll nog op 100% ja

ik heb ook nog een z400 uit 79 :9 ....en ik ga misschien ook nog een volvo 540 uit 19** kopen...
oud spul roelt.
gaat niet zo enorm snel stuk. vroeger...toen ze alles 2x zo zwaar maakten dat het gewoon niet stuk kon...

owja..oud spul? mn pa heeft vanavond een vleugel gekocht (prijs zal ik maar buiten beschouwing laten) ..ding is hagelnieuw, en daar ga ik me zeker mee vermaken :}
 
owja..oud spul? mn pa heeft vanavond een vleugel gekocht (prijs zal ik maar buiten beschouwing laten) ..ding is hagelnieuw, en daar ga ik me zeker mee vermaken :}
Wow martijntje...i'm jealous at ya! (keyboards zuigen nogal...als het op echt piano geluid aankomt).

Zo, dit topic dient vervuild te worden :+
 
Ja, spam dit topic maar dicht...
allemaal onzinnige dingen posten, brikken pfff.. denk het ook wel! :(


:+
 
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
en als ik nou een '77 XL250 naast mijn '00 XR650 rijd,
mag ik dan ik niet meer posten?

het spijt me overigens ook dat het geen KTM's zijn B|
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
 
Het valt me op dat er in dit forum altijd een hele hoop topics staan over oude crossers/enduro's zoals de vintage modellen XL500/600L/R, XR600, XT500/550 of DR500. Aan al die informatie heb ik niets dus ik stel voor dat in het vervolg de mensen met een topic over een motor die meer dan 10 jaar oud is, zich verplaatsen naar de Brikken en Klassiekers hoek.

Ter info en om het geklaag voor te zijn: :+ :+
Ik wil graag effe je KTM lenen, maak ik er in een kwartier een brik van :P
En geloof me: ik heb daar ècht geen moeite mee :9
Dan kun je direct naar de "Brikken en Klassiekers"

Honda XR 600 R uit '94 en
Honda XR 250 R uit '97
 
Hmmm aan het aantal stemmen te zien is de topicstarter in de minderheid met zijn standpunt.

By the way... ik heb, net als de meesten, ook op "Nee" gestemd, want ik heb zelf ooit een XL600R gehad. Beetje respect voor die motoren is wel op z'n plaats.
 
Ik wil graag effe je KTM lenen, maak ik er in een kwartier een brik van :P
En geloof me: ik heb daar ècht geen moeite mee :9
Dan kun je direct naar de "Brikken en Klassiekers"

Honda XR 600 R uit '94 en
Honda XR 250 R uit '97

Ik ken The Mighty Powerfred. Maar dat lukt hem nooit. Hij heeft al moeite om zijn XR 250 in bedwang te houden :Z
Enige wat hij goed doet is een spoor van olie achterlaten ;)
 
Een keurige "black beast" Kawa KLR600 van 87 is mijn deel....Oud??? ja, up to date en capabel??? vind van wel....alu velgen standaard, keurige waterkoeling, netjes gebalanceerd, schijfremmen (achter niet standaard)

Rij er menig crossertje mee uit en op de weg kan ik het ook langer dan een uur volhouden....voor het geld hoef je het niet te laten, wel heel wat tooltime uiteraard...

Brikken roeleren!! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan