Ouwe brikken in de Alblasserwaard!

Santtu Pikkarainen

MF veteraan
29 okt 2001
4.476
2
Ermelo
He schrootrijders!

Afgelopen zondag heb ik een rit met een zwikkie Intruders gedaan door de Alblasserwaard e.o. Onderweg ben ik heel wat ouwe zooi tegengekomen. Gaf natuurlijk wel wat troep met al die afvallende onderdelen, maar goed. Hebben nog wat mensen van hier eraan meegereden???

Voor een eventuele 2e brikkentoer heb ik wel een leuke rit (die wij dus gereden hebben) die ik wel wil organiseren, ondanks dat ik zelf niet zo'n oud hok heb (op m'n BSA trap-fiets na dan).
 
2e brikkentoer? We moeten eerst de 1e maar eens zien te overleven!!! :P
 
:^ pciess...

Eerst de eerste rit, als ik dan nog onderdelen over heb, ben ik wel in voor een tweede :P
 
Onderweg ben ik heel wat ouwe zooi tegengekomen. Gaf natuurlijk wel wat troep met al die afvallende onderdelen, maar goed. Hebben nog wat mensen van hier eraan meegereden???
Vollegus mij hebben niet-users onze topics zitten mee-lezen en hebbie die stiekem off-line hun eigen plan getrokken. :(

Laat ze zich allemaal registreren & aanmelden voor de echte ouwebrikkentoer! :]
 
Natuurlijk hebben jullie wat sleuteltijd nodig na de eerste brikkentour, maar wie weet is er na de zomer wat te regelen. :)

Geef maar een seintje
 
Na de zomer? Kan het niet eerder? De motor rijd nu nog :)

hahahaha, na jullie eerste rit wordt het toch eerst een week de hele rit aanvegen om de onderdelen te verzamelen, dan 2 weken uitzoeken wat van wie is en dan een aantal maanden om de boel in elkaar te sleutelen???? :D:D:D:D:D:D

Jullie moeten zelf maar aangeven hoe en wat, ik heb de route klaar liggen en hoef slechts een startpunt te regelen.

Voor een impressie van de rit zie:
http://www.opinternet.com/mb/ioch/messages/101.html (www.opinternet.com/mb/ioch/messages/101.html)
 
Heb net een kilometertellerkabel voor mijn oud brik gehaald. Zometeen ff installeren.
Heb ook nog een set bandenlichters gehaald voor de vakantie. Geen zin om in de middle of nowhere (offroad) met een lekke band te staan en dan zelf verder niets kunnen doen. Wordt dus wel eerst oefenen op de banden van mijn oud brik.
Daarna nog een 12V plug installeren.
Genoeg te doen dus ik ga maar eens beginnen...

[zeur-mode]
Ja ja, tis idd mooi weer, maar ik heb er al 3 uur over gereden om de kabel te halen terwijl het ook in een half uurtje had gekunt. eerst ff sleutelen, dan weer lekker rijden.
[/zeur-mode]
 
1e keer dubbelpost...


hee lui, dat ligt toch echt aan mezelf.

'Back' gebruikt nadat ik had gepost, om bericht te wijzigen.
 
Laatst bewerkt:
Heb net een kilometertellerkabel voor mijn oud brik gehaald. Zometeen ff installeren.
Heb ook nog een set bandenlichters gehaald voor de vakantie. Geen zin om in de middle of nowhere (offroad) met een lekke band te staan en dan zelf verder niets kunnen doen. Wordt dus wel eerst oefenen op de banden van mijn oud brik.
Daarna nog een 12V plug installeren.
Genoeg te doen dus ik ga maar eens beginnen...

[zeur-mode]
Ja ja, tis idd mooi weer, maar ik heb er al 3 uur over gereden om de kabel te halen terwijl het ook in een half uurtje had gekunt. eerst ff sleutelen, dan weer lekker rijden.
[/zeur-mode]

'n tikkie offtopic :?
 
He schrootrijders!

Houden we het wel een beetje beleefd ja???? :P :P :P

En dat allemaal omdat ik op deze manier mijn bougies verwissel...tssss....

moker%20op%20motor.JPG
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 08 mei 2002 11:19 schreef Ralfie het volgende:Houden we het wel een beetje beleefd ja???? :P :P :P

Bhoeaaahhhh, ik vond het redelijk netjes :) Het zou pas beledigend worden als ik jullie rijders van perfect onderhouden, prachtig glimmende, als nieuw uitziende, schitterende motoren zou noemen. Toch...?
 
uit de diepste krochten van het brikken topic het oudste topic dat ik kon vinden :P

het is echt weer vrijdag :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan