Ouwe Brikken op de Baars

Cecotto

MF veteraan
6 jun 2002
1.429
10
Oisterwijk
Collega brikkers,
Het is er dan toch van gekomen: ik heb zojuist mijn brik eens geparkeerd tussen de kanonnen op de Baars. Nou lees ik op dit forum ook wel eens de sectie snel+plat, dus de Baars kende ik al. Na het zien van een filmpie kende ik de Baars helemaal, daar woon ik dus 2 kilometer vanaf. FF zitten pitten ;) :z :z :z

Daar moeten wij ons gezicht+brik meer laten zien ! Niet om te wielieen of knieopdrukoefeningen te doen, maar om FF in de gaten te houden dat ze onze toekomstige fietsen niet teveel afraggen.

cu (op de Baars),
John
 
kunnen we er geen openbaar ouwebrikken race-circuit van maken??, als wij een keer langs zijn geweest durven ze niet meer vanwege alle olieplassen :P :+ ;)
 
Ik vond het wel leuk van de week dat contrast tussen mijn OB en al die snelle racegevallen. Ik woon er trouwens ook een kilometer of twee vandaan.
 
ook met een oude brik kun je nog snel door de bochten hoor :P , al kun je de bochtenexperts op een snelle moderne sport niet bijhouden, menig minder rijdende op een sportmonster, zijn wel bij te houden :P
 
ook met een oude brik kun je nog snel door de bochten hoor :P , al kun je de bochtenexperts op een snelle moderne sport niet bijhouden, menig minder rijdende op een sportmonster, zijn wel bij te houden :P
Oké, anekdote...

Ikke met cb400 & duopassagier op vakantie met zwager&zus op fzr600. Op stukkie bochtenweg in Italië. Zegt zwager 'ik rij effe vooruit, effe zeiken'.

Terwijl ik voor mijn gevoel keihard ging rijen om in de buurt te blijven, was 't typisch gevalletje kansloos. Kleine km verder stond ie al een boompje water te geven & nog een km verder hattie me al weer ingehaald. Wassik meteen effe op mijn plek gezet met m'n ouw brik. :z

Moraal van 't verhaal.: 't verschil tussen motoren kan groter zijn dan je denkt. ;)
(wordt idd soms gecompenseerd door berijders :} )
 
Och ja, maar als je alléén op een cb'tje 400 zit en zo'n modern geval wil je alleen z'n achterband laten zien bij een stoplicht, kunnen ze nog wel eens raar opkijken. Zo ook een zzr600 die ik (tot de 80 welliswaar) met m'n toenmalige 400 bijbleef! *D (daarna is het ook heel hard afgelopen, maar veel harder kon het daar toch niet). Die dingetjes wegen niks en trekken als een idioot boven de 6000rpm he?
 
'k zal nog vaker een typvoutje maken. '(

als je een blikje knakworsies meeneemt zal ik je er niet meer mee pesten, goed? :+ En niet meer huilen, zo was het niet bedoeld!!!!! Doe maar gewoon weer :) :) :)

Edit: typo...knapworsies?
 
Laatst bewerkt:
Kwoot
Spocky woont ook maar 2 km van de Baars af
Geen Kwoot

Hej Spocky,
....dan moeten we een keer samen de Baars in-olieen !!

cu,
John
 
Wij kunnen met onze brikken natuurlijk perfect als baancommisarissen optreden bij de Baars.
Tactisch opgesteld langs de route op de vluchtstrook:
* Witte doek met olievlekken = vrij baan / geen radar-laser in zicht
* Oranje doek met olievlekken = plat mag maar snel niet ivm radar-laser
* Oranje doek zonder olievlekken = snel kan maar plat FF niet (olie niet op doek maar op traject)
* Geen doek zichtbaar = brik wordt gestart

Verder valt het niet op als er 10 van onze brikken op de vluchtstrook staan te vlaggen :+

cu,
John
 
Wij kunnen met onze brikken natuurlijk perfect als baancommisarissen optreden bij de Baars.
Tactisch opgesteld langs de route op de vluchtstrook:
* Witte doek met olievlekken = vrij baan / geen radar-laser in zicht
* Oranje doek met olievlekken = plat mag maar snel niet ivm radar-laser
* Oranje doek zonder olievlekken = snel kan maar plat FF niet (olie niet op doek maar op traject)
* Geen doek zichtbaar = brik wordt gestart

Verder valt het niet op als er 10 van onze brikken op de vluchtstrook staan te vlaggen :+

cu,
John

Inderdaad, we kunnen gewoon doen of onze motortjes het niet doen. Mag je overal stil gaan staan :P

(valt het erg op als je zegt dat je je motor aan het repareren bent en ondertussen een camera in je handen hebt? Nee toch?? :P )
 
Inderdaad, we kunnen gewoon doen of onze motortjes het niet doen. Mag je overal stil gaan staan :P

(valt het erg op als je zegt dat je je motor aan het repareren bent en ondertussen een camera in je handen hebt? Nee toch?? :P )
Elk moment een goed moment om te filmen, ook repareren.
Stel je voor dat je een paar onderdelen vergeet waar ze zaten, kan je ff terug kijken ;)
 
Kwoot
Spocky woont ook maar 2 km van de Baars af
Geen Kwoot

Hej Spocky,
....dan moeten we een keer samen de Baars in-olieen !!

cu,
John

Dan moet ik wel een blik olie meenemen want mijn brikkie lekt geen olie. Verder lijkt het me wel leuk om eens met een aantal brikkies naar de Baars toe te gaan.
 
Dan moet ik wel een blik olie meenemen want mijn brikkie lekt geen olie. Verder lijkt het me wel leuk om eens met een aantal brikkies naar de Baars toe te gaan.

Lijkt me ook leuk, ergens midden augustus, ga eerst maandag met vakantie (en kan dus niet mee met OBT2 ;( ). We toppiccen wel een oproep tegen die tijd.

cu,
John
 
Lijkt me ook leuk, ergens midden augustus, ga eerst maandag met vakantie (en kan dus niet mee met OBT2 ;( ). We toppiccen wel een oproep tegen die tijd.

cu,
John
[off topic]Prettige vakantie, gaat je brik mee?[off topic]

ik zie die oproep wel komen.
 
Kunnen die schuivers ook "vonken" met de motorbeugels :?

En hoe komt een brikker aan een doek zonder olie?
De olie is op |( :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan