Ouwe Brikkers go Twente Tour - OBTT 8

Wanneer gaan we nou??

  • 5 september dus

    Stemmen: 31 68,9%
  • eh..5 september?

    Stemmen: 14 31,1%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben er ook bij, datum maakt mij ook niet uit :P , toch wel weer eens lekker een OBT in je eigen achtertuin :P
 
MagnaManiac wil ook weer mee, en ikke zei de gek zie nog wel of ik weer achterop kruip.
Datum zal niet zoveel uitmaken (alleen geen 22 augustus dan gaan we weer dieren voeren met de diervoertoer of 11 of 12 september,liggen we in Zandvoort met de motorclub) 8-)
 
Ik wil ook weer mee :)
Mogelijke data voor mij: 27/6, 11/7, 25/7, 8/8, 5/9, 19/9, 3/10, 17/10, 31/10.
Onder voorbehoud van plotseling opduikende vakantie-plannen...
 
Mocht de volgende OBT in Salland/Twente/Drenthe zijn. Bij ons thuis is wel plaats voor een stop met iets te drinken enzo. Wij hebben een vrij grote parkeerplaats bij huis.
In de buurt zijn ook diverse leuke weggetjes, dijkje in de buurt....Het is maar een aanbod.

Stiekum omdat ik en mijn vader het wel onwijs leuk zouden vinden zoveel motoren achter het huis :P

Dit aanbod blijft zeker gelden. Maar ik wil ook wel meerijden!!!
 
2en weekend van september ben ik er niet, maar als het op een andere dag is wil ik zeker van de partij wezen...

vorige rit was gaaaaaaffff.... :} :}
 
Zoals het er nu uitziet kan ik enkel het laatste weekend van september niet, dus bijna altijd wel :9
Zet mij er maar bij!!
 
Mooi zo, mooi zo :} :} :}

De volgende is dus reeds in de maak!
Ik heb geen idee wat ik tegen die tijd allemaal moet doen; bij mij is het wie het eerst komt wie het eerst maalt, waarbij valsspelen uiteraard tot de mogelijkheden behoort (als het om een OBT gaat dus) 8-)

Prik maar een datum eind aug. of in september : I'll be there! :9

Ver weg? Hoezo ver weg; er ligt toch al asfalt? :+

Hoop tegen die tijd mijn oliebootprobleem allang in de analen van het Brikken bijgeschreven te hebben!
Ben doende een gereviseerd blokje te bemachigen :9~
 
Nou, zolang het maar op een Zondag is ben ik zeker van de partij!

Als het onzalige plan wordt opgevat om hem op zaterdag in te roosteren kan ik alleen wanneer die dag in mijn vakantie valt. (en ik weet nog niet wanneer die is)
 
Zeg vriendelijke vriend waarom sta ik niet op plek nr 1 :?

:+

bij deze dus ff regelen graag :)

de afspraak is dat bierelier altijd als eerste op de lijst wordt gezet als zijnde brikker van het eerste uur :) ( hoeweel de CB nog lang geen brik is )
 
Zeg vriendelijke vriend waarom sta ik niet op plek nr 1 :?

:+

bij deze dus ff regelen graag :)

de afspraak is dat bierelier altijd als eerste op de lijst wordt gezet als zijnde brikker van het eerste uur :) ( hoeweel de CB nog lang geen brik is )
Da wou'k zeggen ja.
Eerst es een echte motor kopen.
Zo een die ook echt olie lekt :9
 
:P Ikke ook wel mee wille *D enne ik ben dubbel "Brik" zowel me moos als ik op 't moment O-)
Als we 't nou 20 Juni doen (of doen de mensen hier nog aan Vaderdag :? ) dan zit ik al lekker in de buurt *D na een "BikeNet" ritje :}

Shit!! ik zie net staan
Voilá: een topicje voor de nieuw te rijden/ontwerpen Ouwe Brikkers Tour!

De mijne is van '89 dus nog niet echt oud, (al kost het me op zo'n ritje een half litertje olie O-) ) mag ik dan wel mee?? of moet ik op me XLetje die is van '83 als dat wel oud genoeg is!! (dan mag ik helemaal wel 2 liter olie menemen :X )
 
Laatst bewerkt:
Wees gerust: bij olielekkages vervalt je status van je fiets al snel in die van een brik!! ;)
Ook bij vorige OBT's was het aantal "echte ouwe hokken" vs. "nieuwerwets Tupperware" bijna 1:1....
Iedereen is weer vermeld ;)
 
Hoi, ik ga ook mee, zet mij maar bij de lijst! De afgelopen OBT heb ik ook gemist, dus dit gaat m'n eerste worden! Ben benieuwd! Groeten, Matthijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan