Ouwe Brikkers go Twente Tour - OBTT 8

Wanneer gaan we nou??

  • 5 september dus

    Stemmen: 31 68,9%
  • eh..5 september?

    Stemmen: 14 31,1%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
.........
24. Lianneke ('tis een heel eind hoor!)
.........

L :+ L
daarom denk ik er over om het misschien maar in 3 daagjes te doen ;)
dag 1: op mijn gemakkie binnendoor tuffen naar welke plaats het beginpunt ook is
dag 2: de OBT mee hobbelen en afsluiten met een heerlijk etentje ergens :9
dag 3: weer langzaam binnendoor naar huis O-)

moet ik nog eens over nadenken, want het zijn voor mijn doen héél wat km'tjes :P ...en misschien kan ik wel helemaal niet dan houd het gewoon op '(
 
Wasda? Trugkrabbelen terwijl we nog in de ontwerpfase zitten?!

ik krabbel nie terug................nog nie O-) :+

ikke was ook nog effe met wat ontwerpjes bezig omdat ik weet dat het voor mij toch best wel wat km's zijn en gezien mijn gigantische snelheden waarmee ik over de weg suis kan het wel een hele dag duren voordat ik op het beginpunt ben :P en ik wil eigenlijk geen obt meer wil missen ;)
 
waarom niet eens op een dinsdag :)

Doe eens wild, gewoon lekker dwars op een dinsdag.




ps, count me in in september/of oktober, lijkt me wel lachen tussen die boeren uit het Noorden. B|
 
Wees gerust: bij olielekkages vervalt je status van je fiets al snel in die van een brik!! ;)
Ook bij vorige OBT's was het aantal "echte ouwe hokken" vs. "nieuwerwets Tupperware" bijna 1:1....
Iedereen is weer vermeld ;)

Nou!! de NTV lekt niets hoor, hij gebruikt het netjes op O-) en het XLetje verbruikt er ongeveer 90% van en lekt er 10% van *D
Maar ik zal proberen het topic in de gaten te houden ;)
 
Is mijn fiets oud genoeg om brik genoemd te worden? Sinds ik de pakking van koppelingsdeksel heb vervangen lekt 'ie namelijk niet meer zoveel olie ... :+
Nog nooit mee geweest, er wel van een maat van over gehoord. Is uiteraard afhankelijk wanneer.
 
De vorige (1e OBT voor mij) is mij goed bevallen.. :)

Dus als m'n plof het nog doet, en ik ook en er komen verder geen schokkende dingen tussen, dan ben ik ook van de partij. :]
 
op zich zeker interesse, als mijn helm weer over mijn hoofd heen past. Ben alleen de laatste drie weken van Augustus op vakantie als het meezit, en mijn contract nog verlengt wordt......

Anders wel thuis maar geen vakantie vrees ik.
 
L :+ L
daarom denk ik er over om het misschien maar in 3 daagjes te doen ;)
dag 1: op mijn gemakkie binnendoor tuffen naar welke plaats het beginpunt ook is
dag 2: de OBT mee hobbelen en afsluiten met een heerlijk etentje ergens :9
dag 3: weer langzaam binnendoor naar huis O-)

moet ik nog eens over nadenken, want het zijn voor mijn doen héél wat km'tjes :P ...en misschien kan ik wel helemaal niet dan houd het gewoon op '(
ik zit er ook aan te denken om het in 2 dagen te doen... aangezien m'n meidje bijna zeker meegaat is 't toch een hele rit op 1 dag met z'n 2e op m'n brikkie....
 
Voorlopig heb ik de lijst bijgewerkt,als er later door diverse oorzaken toch afvallers zijn gaan we wel weer krassen... ;)

@Roeltjeh,Lianneke: kom nou jongens, zo groot is die afstand nu ook weer niet!
Een uurtje of twee knallen brengt je toch al snel in Twente vanuit bijna-België.. ;)
 
@Roeltjeh,Lianneke: kom nou jongens, zo groot is die afstand nu ook weer niet!
Een uurtje of twee knallen brengt je toch al snel in Twente vanuit bijna-België.. ;)

oke hier de echte reden........

[me]"ons Lianneke" is mama en komt toch al niet al te veel alleen buiten de deur dus is dit een mooie gelegenheid om eens in haar 1tje een paar dagen er tussenuit te gaan :P onder het mom "mijn fiets kan nie zo hard en zo hoef ik niet te haasten" O-) [/me]

....en knallen?........ik :? 8-)
 
Laatst bewerkt:
uit eerdere reacties deed het mij overkomen alsof Twente vergelijkbaar is met de Ukraïne,maar zo groot is de afstand niet.
Als jij er eens lekker een paar dagen tussenuit wilt,is de OBT een goed excuus.. ;)
 
L :+ L
daarom denk ik er over om het misschien maar in 3 daagjes te doen ;)
dag 1: op mijn gemakkie binnendoor tuffen naar welke plaats het beginpunt ook is
dag 2: de OBT mee hobbelen en afsluiten met een heerlijk etentje ergens :9
dag 3: weer langzaam binnendoor naar huis O-)

moet ik nog eens over nadenken, want het zijn voor mijn doen héél wat km'tjes :P ...en misschien kan ik wel helemaal niet dan houd het gewoon op '(

Campings in Twente

8-)
 
als er nog wat te sleutele valt gaat ik ook mee
kan niet zonder viese vingers :]


Kijkt wat makkelijker :P

full


uit eerdere reacties deed het mij overkomen alsof Twente vergelijkbaar is met de Ukraïne,maar zo groot is de afstand niet.
Als jij er eens lekker een paar dagen tussenuit wilt,is de OBT een goed excuus.. ;)


OBT, rust gevend tourend door een leuke provincie in Nederland, als u terug komt bent u geheel uitgerust .. blah blah .. ken zo in een vakansie folder :+

 
@Roeltjeh,Lianneke: kom nou jongens, zo groot is die afstand nu ook weer niet!
Een uurtje of twee knallen brengt je toch al snel in Twente vanuit bijna-België.. ;)

is ook wel zo... maar met z'n 2e op da veelste korte zadeltje van mij is al nie echt comfortabel en een weekendje weg is niks mis mee :)
 
Was er niet ooit zo'n TV-programma: "lekker weg in eigen land"??

Waar een OBT al niet goed voor is... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan