Ouwe liefde beetje veranderen

goed gecontroleerd op scheuren..??
ook zo'n ding gehad en bij verkoop bleek dat t linkerdeel onafhankelijk van t rechterdeel bewoog..
achterbrug dan..
blij dat t nooit was afgebroken..
Heb de brug na dit bericht even goed nagekeken maar kan niks raars ontdekken .
 
Kan je eens aangeven waar die scheuren dan moeten zitten? Ik heb namelijk 2 fietsen met een dergelijke vork. Sorry voor het inbreken in je topic.
!__20130412_HPIM3453.jpg
 
Kan je eens aangeven waar die scheuren dan moeten zitten? Ik heb namelijk 2 fietsen met een dergelijke vork. Sorry voor het inbreken in je topic.
Bekijk bijlage 1509020
Kan je eens aangeven waar die scheuren dan moeten zitten? Ik heb namelijk 2 fietsen met een dergelijke vork. Sorry voor het inbreken in je topic.
Bekijk bijlage 1509020
zou ik ook wel willen weten waar eventueel scheurtjes kunnen zitten. Ik kan er bij mijn achterbrug geen vinden
 
Die stukjes zijn van het uitboren van de tapeindjes . Iets te ver geboord helaas☹️
Als je de foto beetje vergroot zie je het gaatje zitten. Donderdag wilde ik even het kleppendeksel omwisselen maar toen ik de deksel eraf had zag ik dit. Balen maar het is gebeurd en ik ben een groot deel van de dag bezig geweest om met diesel het blok te spoelen . Blok is weer schoon nu,duurt even voor alle troep weg is.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan