Ouwe lullen Honda CB750 ---> ratbike

is al geregeld 8-)

Hoi Triaatje,
Ik heb je broer gisteren gemaild, maar nog niets gehoord.. Zo dadelijk ga ik naar de Gamma voor wat matzwarte verf... Het spuiten van de tank wil ik uiterlijk tot morgen uitstellen.. Ik heb hem mijn telefoonnummer gegeven, dus kan je vragen of hij mij zo snel mogelijk belt?
Die andere tank die er nu op zit is namelijk niet van mij, maar ik mag 'm zolang 'lenen' en ook matzwart spuiten.
 
schande die tank moet je goed houden, normaal ben ik ook wel van het matzwarte maar bij een volledig orginele in goede staat verkerende tank doe ik het toch echt niet.
 
Hoi Triaatje,
Ik heb je broer gisteren gemaild, maar nog niets gehoord.. Zo dadelijk ga ik naar de Gamma voor wat matzwarte verf... Het spuiten van de tank wil ik uiterlijk tot morgen uitstellen.. Ik heb hem mijn telefoonnummer gegeven, dus kan je vragen of hij mij zo snel mogelijk belt?
Die andere tank die er nu op zit is namelijk niet van mij, maar ik mag 'm zolang 'lenen' en ook matzwart spuiten.
Ben er eigenlijk te laat mee, maar de matzwarte verf van de kwantum is net zo goed en stukken goedkoper(weet zo de prijs niet, maar heb het zelf eens vergeleken :Y )
 
Ben er eigenlijk te laat mee, maar de matzwarte verf van de kwantum is net zo goed en stukken goedkoper(weet zo de prijs niet, maar heb het zelf eens vergeleken :Y )

Inderdaad te laat.. nu heb ik het al bij de Gamma gekocht :X

Maar waarschijnlijk heb ik nog wel iets meer nodig, dus kan ik daar maandag altijd even gaan kijken! Bedankt voor de tip *D
 
schande die tank moet je goed houden, normaal ben ik ook wel van het matzwarte maar bij een volledig orginele in goede staat verkerende tank doe ik het toch echt niet.

Zo goed ziet die tank er niet uit hoor. Dat lijkt op de foto misschien zo, maar de lak is echt niet meer perfect.
Ik vind het geen probleem om een tank van 'mindere kwaliteit' te gebruiken, maar dan moet ik die wel hebben....
 
Oh? kwist niet dat dat spul aan de prijs was -O-

Nah, aan de prijs is het nu ook weer niet, maar wel duurder dan gewone matzwarte verf.
Omdat ik ook nog een chopper aan het bouwen ben en ik 2 weken geleden voor mijn rij-examen ben gezakt (kosten 285 euro) ben ik HELEMAAL blut -O-
 
Nu is het nog duur, strak als het ratje af is en rbw binnen is rij je lekker low budget, toch ;)
 
Is die lak v/d Gamma wel bestand tegen brandstof?
Op mijn eigen brik spuit ik Motip hittebestendige lak (kachelzwart) , als je dan een keer uitschiet met tanken loopt de lak tenminste niet in straaltjes van je tank af (gewone matzwarte lak van Motip was me niet "mat" genoeg )
 
schoolbordenverf van de hema. kost iets van 3 euro.

martzwarte verf van de action. is 2,99 hebk alles mee gedaan, blijft opt blok zitte en op tank.

en van de gamma, de deco is 6,50 is mooie matzwarte verf. ook wel goed, alleen wat duurder
 
De motor is zo goed als af!

Helaas is de batterij van mijn camera leeg, dus ik kan even geen foto's maken.

Maar het nòg betere nieuws is dat ik vandaag geslaagd ben voor mijn rij-examen en dus ook eindelijk op de motor kan gaan rijden!!!!! *O* *O* *O*
 
Is die lak v/d Gamma wel bestand tegen brandstof?
Op mijn eigen brik spuit ik Motip hittebestendige lak (kachelzwart) , als je dan een keer uitschiet met tanken loopt de lak tenminste niet in straaltjes van je tank af (gewone matzwarte lak van Motip was me niet "mat" genoeg )

stap eerst eens even de eerste de beste dumpzaak binnen.
amerikaanse camouflage verf..
zo mat als nodig is en in zwart... sahara beige... groen.. en bruin verkrijgbaar

prijs hoef je het niet voor te laten en zelfs thinner lost het niet op |( |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan