ouwebrikken parts-run versie nul

Oké, effe maar in apart topic. (al verschillende topics hierover zitten 'vervuilen' ;) )

Onder Valkenswaard (bij de zuiderburen) ligt een nog niet door ons geplunderde sloperij.

Het gaat dus om volgende week donderdag (8aug). 't is nog onder voorbehoud, want ik moet maandag as. nog effe terugbellen, want zelf is ie er overdag niet.


Kapjes & Buddies heeftie liggen, maar hij weet niet zeker wat er nog tussen zit. ('t is iig een paar rekken vol kapjes, prijzen van 500tot1000bfr)

Mijn spanning-stroom-regelaar&gelijkrichter zou zo'n 2500bfr moeten kosten.

Een kennis van 'm heeft 3 cb750 sohc's staan, dus daar misschien ook nog mogelijkheden. :?

Voor 'glanc' heeft ie zekerste weten ook 'n cb750kz dohc blokkie liggen. :)


Verders gaan we gewoon maar lekker neuzen.
Ga ook zeker mee op donderdag (onder voorbehoud) Dan zal ik wel voorop rijden want ik ben er al een paar x eerder geweest en weet de weg al een beetje :]
 
Donderdag vertrekken om een uur of half twee, ergens in Valkenswaard.
de markt (centrum)? de N69 vanaf Eindhoven naar Hasselt loopt dwars door Valkenswaard langs de markt. De kans dat je er per ongeluk voorbijrijd is erg klein gezien het feit dat de verkeerslichten net voor de markt meestal op :( staan wanneer je aan komt rijden. Heb je wel mooi de tijd om even rond te kijken/zoeken.

Hoop dat ik niet moet werken donderdag, dan ben ik ook van de partij.
 
Vanavond ga'k weer eens bellen. (overdag alleen op afspraak geopend)

't wordt langzaam aan wel een flinke groep. :)

Als we nou te veel wensen hebben met z'n allen, zijn we nooit voor 't avondeten terug in ons eigen landje.
 
Ik wil wel op tijd terug ivm. vakantieplannen aankomend weekend. Dus donderdag al inpakken enzo.
Als de groep te groot wordt ga ik wel een keer later als ik in de buurt ben. Dan kijk ik rdz gewoon lief aan en beloof hem een ijsje en dan wil ie wel met me mee... :)
 
Ik wil wel op tijd terug ivm. vakantieplannen aankomend weekend. Dus donderdag al inpakken enzo.
Als de groep te groot wordt ga ik wel een keer later als ik in de buurt ben. Dan kijk ik rdz gewoon lief aan en beloof hem een ijsje en dan wil ie wel met me mee... :)
Mag jij gewoon als 1e met de sloop-meneer praten. ;) (neem ik 8eraf jou korting wel :P )
 
Hee RDZ ,

Neem jij dan ook mijn accu mee? Heb hem nodig want ernst krijgt mijn brik voor onbepaalde tijd.
Ik heb ook nog een vouw-schep van U. neem ik dan ook mee.

Kom je hier langs, of zien we elkaar in V'waard?
 
Hee RDZ ,

Neem jij dan ook mijn accu mee? Heb hem nodig want ernst krijgt mijn brik voor onbepaalde tijd.
Ik heb ook nog een vouw-schep van U. neem ik dan ook mee.

Kom je hier langs, of zien we elkaar in V'waard?
Accu kun je terugkrijgen, waarschijnlijk ga ik met 4wieler, rechtstreeks van 't werk naar V'waard. (Is al vloeistof-ge-bij-vuld & geladen.)

(ree joe hef meel ;) )
 
kan helaas niet mee, wegens ziekte van collega,, kan nu dus geen vrij nemen, helaas 't is jammer, maar de volgende keer ben ik erbij :)
 
Even een vraagje aan oudebrikkenrijders.....

Zoals enkelen van jullie weten ben ik een Laverda 750 SF aan het restaureren.
Nu ben ik op zoek naar de schakelaars. De originelen zijn afkomstig van het Engelse merk Lucas, maar die zijn van dermate slechte kwaliteit dat ik die niet meer wil gebruiken.

De fabriek is bij de latere versies van de 750 en ook van de 1000 modellen overgestapt op de modellen van Susuki uit die tijd. En dan moet je denken aan de schakelaars die gebruikt zijn bij de GT modellen.

Dus mijn vraag aan jullie: Heeft iemand nog ergens van die schakelaars liggen.....??
 
'(
Gisterenavond alleen maar een keer of 4 't antwoordapparaat gehoord & dus nog altijd nix definitief afgesproken.

:z
Ralfie is in den beginne gekomen met 't verzoek om overdag&doordeweeks te gaan. Intussen gaattie niet mee, vanwege 'strijdige belangen'. (Toch?)

:)
Mijn (kort door de bocht) conclusie:
We gaan dus lekker na 't avondeten effe neuzen. Ik ga iig een spannings-&stroomrichtings-regelaar kopen. Reetje gaat kijken voor een M-stuurtje.

:?
Of zijn er die mijn conclusie tegenspreken? Ik kan namelijk waarschijnlijk vanavond nog altijd afspreken voor 's middags & effe bellen moet ik sowieso.
 
Je hebt helemaal gelijk mrrdz. Mijn afspraak in Eindhoven gaat uberhaupt niet door, dus ik ben toch al niet in de buurt. Maar een andere keer ga ik uiteraard graag mee!!! :)

En als jullie tijd over hebben om voor een kappie te kijken... :P
 
'(
Gisterenavond alleen maar een keer of 4 't antwoordapparaat gehoord & dus nog altijd nix definitief afgesproken.
dat had ik al begrepen
Ralfie is in den beginne gekomen met 't verzoek om overdag&doordeweeks te gaan. Intussen gaattie niet mee, vanwege 'strijdige belangen'. (Toch?)

:)
Begrijp ik
Mijn (kort door de bocht) conclusie:
We gaan dus lekker na 't avondeten effe neuzen. Ik ga iig een spannings-&stroomrichtings-regelaar kopen. Reetje gaat kijken voor een M-stuurtje.

:?
Of zijn er die mijn conclusie tegenspreken? Ik kan namelijk waarschijnlijk vanavond nog altijd afspreken voor 's middags & effe bellen moet ik sowieso.

nu heb ik een probleem. Heb vanavond een afspraak......... ..... |( |( |( |( |( |(
doh! tijdens het typen besef ik dat we morgen pas gaan.

Ok , dus. Weet je al hoe laat?
 
Op woensdag 07 augustus 2002 11:02 schreef Reetje het volgende:dat had ik al begrepenBegrijp iknu heb ik een probleem. Heb vanavond een afspraak......... ..... |( |( |( |( |( |(
doh! tijdens het typen besef ik dat we morgen pas gaan.

Ok , dus. Weet je al hoe laat?

dit is wel een heel omslachtige manier om te zeggen dat je meegaat!!! :)
 
Tja, kom net uit bed rollen. Heb gistern nog tot diep in de nacht op het internet gedwaald na een gezellig avondje met RDZ en Laffie.

zo, lekker wezen zuipen zekerrrrrr. Ouwebrikkenkroegentocht, ook leuk. RDZ is al zo stil vandaag... :P
 
Hmmmm Morgenavond is voor mij ook niet handig... Wellicht eens een kkeer een versie 2.0 uitzetten?
 
En hoe nou met de CBlinkerzijkappies? Ik ken ze niet uit elkaar houen.

Tips/piccies/whatever?
Misschien dat we anders toch nog effe voor cb-kappies kunnen snuffelen?

Als je voor mij zou willen zoekn; heel; graag! K7 kappie (dat ik zoek) is het enige K kappie zonder gat voor de oliedop. De moet als het goed is een bbordje met '750Four K' opzitten. Bijgaand een plaatje, waar 'ie op zou moeten Lijken. Bovenste is een linker, de onderste een rechter. Ik zoek dus een rechter! (de onderste dus) Kleur/ staat maakt me niet uit, maar het moet niet al te gortig worden qua Euro's.. Maakt ook niet uit of het logootje d'r op zit, want dat heb ik nog wel liggen)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan