ouwebrikken parts-run versie nul

DSC00049.JPG

dit is dus mijn zijkappie, rechts, maar ik weet dat er veel verschillende modellen zijn, dus ik ga mee met PR2.0, mocht je er zoo een zien liggen mag je hem natuurlijk wel meenemen :P , iig succes en veel plezier 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb intussen telefonisch contact gehad & 't wordt vroeg 's avonds.

Ik had bed8 +-nus half zeven op de markt van Valkenswaard aan te rijen.

De rechterzijkappies van John&Jochem hebbik afgeprint, dus als er tijd is ga'k effe neuzen in de kappenbakken.
 
tussenstand PR_v0:
+
reetje
roestendoenze
glanc
fozzie

-
ralfie
spocky
jochem
johnK6
laffie

?
sideburns
folkert
 
Laatst bewerkt:
RDZ, Ga je op de motor of met de voiture.
Als je met de ootoo gaat, kunnen we samen rijden (met 1 auto bedoel ik dan). Ik haal jou op of jij mij?
 
RDZ, Ga je op de motor of met de voiture.
Als je met de ootoo gaat, kunnen we samen rijden (met 1 auto bedoel ik dan). Ik haal jou op of jij mij?
Ik bel je vanavond. Vanmiddag hebbik vrij & dus geen motorforum. Dan mag jij me meteen effe updaten over de eindstand in dit topic. :)
 
Ik bel je vanavond. Vanmiddag hebbik vrij & dus geen motorforum. Dan mag jij me meteen effe updaten over de eindstand in dit topic. :)
Ja zeg. Dan kan ik niet spelen. Heb gisteren een leuk spelletje ontdekt dat via het internet ook goed te spelen is. Ben tot 3.40 uur vanochtend bezig geweest })
 
Ja zeg. Dan kan ik niet spelen. Heb gisteren een leuk spelletje ontdekt dat via het internet ook goed te spelen is. Ben tot 3.40 uur vanochtend bezig geweest })

Live met rdz spelen op de sloperij is toch ook leuk??? :P
 
zeker leuk.
Ik moet hebben een M-stuur en eens kijken of er grotere carbs voor mijn fiets zijn. Ik heb standaard 32mm maar er bestaan ook dezelfde in 34mm en zelfs 36mm :} :} :}
 
hoe laat en vanaf waar vertrekken we?
19:30 markt Valkenswaard?
of is het net zo makkelijk om met deze kleine groep bij iemand thuis af te spreken (en over te stappen in auto)
WC Woensel (Eindhoven) ligt niet echt op de route denk ik dus ik fiets sowieso een stukje.
 
hoe laat en vanaf waar vertrekken we?
19:30 markt Valkenswaard?
of is het net zo makkelijk om met deze kleine groep bij iemand thuis af te spreken (en over te stappen in auto)
WC Woensel (Eindhoven) ligt niet echt op de route denk ik dus ik fiets sowieso een stukje.

tot nu toe 4 man.
Ik woon op de Boschdijk. Geen probleem om je ff op te pikken.
 
de eerste brikken-parts-run zit erop.
Maar 2 dingen megenomen:

RDZ: een gelijkrichter/spanningsregelaar CB750kz
Reetje: een M-stuurtje

Niet te geloven wat die gast allemaal aan rommel heeft liggen.

Ik heb ook gekeken naar carbs en hij had zelf 5 setjes van een XS liggen, maar ik weet verder niet hoe ik kan zien welke diameter ect het is. Daar dus maar eerst naar op zoek gaan.

Zaterdag gaan we terug op de motor....
 
Ben net terug van vakantie, maar las dat jullie een leuke sloperij gevonden hebben in la belgique. ik ben nu een cb400f aan het restoreren, heeft die gast daar nog spullen voor liggen? dan wil ik ook wel mee. kan iemand me dat laten weten? ik kijk nog wel effe of er nog nieuws is morgen, maar anders meel me even. ik woon in boxtel-city, bij eindhoven, dus afspreken wordt niet moeilijk.

alvast bedankt!
 
de eerste brikken-parts-run zit erop.
Maar 2 dingen megenomen:

RDZ: een gelijkrichter/spanningsregelaar CB750kz
Reetje: een M-stuurtje

Niet te geloven wat die gast allemaal aan rommel heeft liggen.

Ik heb ook gekeken naar carbs en hij had zelf 5 setjes van een XS liggen, maar ik weet verder niet hoe ik kan zien welke diameter ect het is. Daar dus maar eerst naar op zoek gaan.

Zaterdag gaan we terug op de motor....


:)

En zaterdag al deel 2, da's lekker snel... :P

Edit: wa kostte da stuurke???
 
Laffie,
Hij heeft ook schakel-units liggen (knopjes aan het stuur). Maar we wisten niet meer van welk type jij nu nodig had.
Suzuki GS? Kosten nog 25 euro per stuk.
 
Stuurtje zit erop.

Wat is dat wennen zeg. Handvatten zitten nu zo'n 15-20cm lager. Ziet er wel erg :9~ uit.
Meteen maar de rechter spiegel eraf gelaten om het geheel nog strakker te laten zijn.
Nu nog die chrome beugel over het zadel weg en een nieuwe achterband.
 
Terug
Bovenaan Onderaan