ouwebrikken parts-run versie nul

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
21.848
5.745
omg.Helmond
Oké, effe maar in apart topic. (al verschillende topics hierover zitten 'vervuilen' ;) )

Onder Valkenswaard (bij de zuiderburen) ligt een nog niet door ons geplunderde sloperij.

Het gaat dus om volgende week donderdag (8aug). 't is nog onder voorbehoud, want ik moet maandag as. nog effe terugbellen, want zelf is ie er overdag niet.


Kapjes & Buddies heeftie liggen, maar hij weet niet zeker wat er nog tussen zit. ('t is iig een paar rekken vol kapjes, prijzen van 500tot1000bfr)

Mijn spanning-stroom-regelaar&gelijkrichter zou zo'n 2500bfr moeten kosten.

Een kennis van 'm heeft 3 cb750 sohc's staan, dus daar misschien ook nog mogelijkheden. :?

Voor 'glanc' heeft ie zekerste weten ook 'n cb750kz dohc blokkie liggen. :)


Verders gaan we gewoon maar lekker neuzen.
 
1000 bef = vroeger 50 gulden = nu 22 euro..dat zijn de betere prijzen!!! :)

I'm in, tenzij ik echt moet werken :P
 
Als de baas zegt dat ik dan wel een dagje vrij kan krijgen, ben ik er ook bij, ehhh wat moet er allemaal meegenomen worden :P , rugzakken, tyerappies,spanbanden???, om alles weer naar NL te laten komen :P :P , ben ook nog op zoek naar een goed voorspatbord, beugeltjes voor het voorspatbord, evt 2e remschijf+ remklauw+een rempotje van een F2 ofzo :P , ennevoor voorraad, een spanningsregelaar, gelijkrichter, knipperlichtglaasjes.
 
Als de baas zegt dat ik dan wel een dagje vrij kan krijgen, ben ik er ook bij, ehhh wat moet er allemaal meegenomen worden :P , rugzakken, tyerappies,spanbanden???, om alles weer naar NL te laten komen :P :P , ben ook nog op zoek naar een goed voorspatbord, beugeltjes voor het voorspatbord, evt 2e remschijf+ remklauw+een rempotje van een F2 ofzo :P , ennevoor voorraad, een spanningsregelaar, gelijkrichter, knipperlichtglaasjes.

Jij komt zeker met een vrachtwagen??? :P
 
Op vrijdag 02 augustus 2002 08:34 schreef roestendoenze het volgende:

... groepskorting! *D
(hoe meer we ineens kopen hoe meer korting)

las het woord korting enne ik ben nederlander he :P , sloeg toen ff helemaal door :9
 
ben eigenlijk ook wel geinteresseerd om daar eens een kijkje te nemen voor m'n cb500/4
heb nog wel wat kleine spulletjes nodig, met name een mooie set wielen en van die chromen sierstrips voor je tank. en indien hij chromen onderdelen heeft die er beter uitzien dan de mijne dan zou dat misschien een goedkopere optie zijn dan verchromen.
 
ben eigenlijk ook wel geinteresseerd om daar eens een kijkje te nemen voor m'n cb500/4
heb nog wel wat kleine spulletjes nodig, met name een mooie set wielen en van die chromen sierstrips voor je tank. en indien hij chromen onderdelen heeft die er beter uitzien dan de mijne dan zou dat misschien een goedkopere optie zijn dan verchromen.
Iig is 't niet 'n mooie/grote/complete sloperij. Maar wel goeiekoop & nog niet alles wat 'zeldzaam' is, is weggeplundert.

(kun je ritje doen met 'onze' Jochem, vanuit Uutreg :? )
 
D'r wordt veel geouwerhoord over 'jullie' Jochem, als 'ie d'r niet bij is ;)

Heb helaas even een cash-flow probleempje wat betreft die CB400'jes... Wil wel graag mee (mét evt. meerijders vanuit Utrecht?). Staat donderdag nog? Zo ja; hoe laat en waar?
 
Staat donderdag nog? Zo ja; hoe laat en waar?
Staat wel, maar pas na maandagavond gaat 't 'onder voorbehoud' er pas af. Dan weet ik pas zeker of de vriendelijke dorpsgenoot van de slopert ons kan ontvangen. (slopert zelf heeft overdag een baan, sloperij is meer hobby voor derbij)

Ik denk dat we 't beste in V'waard kunnen afspreken. Er is een afslag valkenswaard aan de snelweg & dan hoeft niemand eerst een andere kant op te rijden.
 
Staat wel, maar pas na maandagavond gaat 't 'onder voorbehoud' er pas af. Dan weet ik pas zeker of de vriendelijke dorpsgenoot van de slopert ons kan ontvangen. (slopert zelf heeft overdag een baan, sloperij is meer hobby voor derbij)

Ik denk dat we 't beste in V'waard kunnen afspreken. Er is een afslag valkenswaard aan de snelweg & dan hoeft niemand eerst een andere kant op te rijden.

Ik kom met Laffie vanaf Eindhoven als het allemaal lukt. Tijd = begin v/d middag, ik weet maandag pas meer over hoe laat ik in E'hoven moet/kan zijn etc. Probeer alles uiteraard wel op elkaar af te stemmen :)
 
OK prima! Ik hoor 't wel!

Als er mensen mee willen rijden via Utrecht, laat het me even weten dan!
 
Voor 'glanc' heeft ie zekerste weten ook 'n cb750kz dohc blokkie liggen.

dank je, als het lukt wil ik donderdag zeker even meerijden, maar een blokje heb ik gelukkig al :) gehaald bij Mook in Ell.
Nu nog een keer in het frame hangen en rijden weer :9~
 
Zonder hier nu gelijk versie .1 van te maken maarruh.... Hoelaat gaan jullie donderdag?

Meestal ben ik op tijdklaar met werken en dan ga ik wel mee.
Zoek nog wat dingetjes voor mijn fiets. Misschien dattik ook vast wat spullen tegenkom voor de FJ van Hellraiser. Je kunt maar vast weten waar het spul ligt.
 
Ik ga ook zeker mee.
Weet niet of ik ook echt iets ga kopen, want het geld is met de vakantie op gegaan.

Maar altijd weer een leuk toertje...
 
In welk dorp ligt die sloperij, dan kan ik een keer in mijn eentje gaan kijken. Ik kan namelijk as. donderdag niet mee. Geef anders ff een telefoonnummer van die slopert
 
Donderdag vertrekken om een uur of half twee, ergens in Valkenswaard.
Sloop ligt net in België, rdz weet adres enzo. Ik ben het kaartje eventjes kwijt zeg maar... 8-)
 
In welk dorp ligt die sloperij, dan kan ik een keer in mijn eentje gaan kijken. Ik kan namelijk as. donderdag niet mee. Geef anders ff een telefoonnummer van die slopert
Die sloperij ligt in het dorpje Hechtel(B) aan de Comansweg 42, tel toegangscode belgie is 0032 of 0031 en dan 11-73.35.76 staat iig op mijn kaartje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan