Ouwebrikkentour (heropend topic)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op vrijdag 31 mei 2002 16:06 schreef Johan Verhagen het volgende:Ons topic lijkt wel een stikkie, hij blijft boven in de lijst van active topics staan

BertV is volgens mij undercover aan het meelezen en heeft er stiekem een stikkie van gemaakt... :P :P
 
Helaas moet ik me afmelden voor deze toer. ;(
Verwacht volgende week een berg verhalen te lezen op het forum. Het weer zit jullie in ieder geval mee. Veel rijplezier :] en misschien tot de volgende tocht.
 
Helaas moet ik me afmelden voor deze toer. ;(
Verwacht volgende week een berg verhalen te lezen op het forum. Het weer zit jullie in ieder geval mee. Veel rijplezier :] en misschien tot de volgende tocht.
Dat is jammer zeg, maarja dr komt vast nog wel een volgende OBT, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende, en een volgende
 
BertV is volgens mij undercover aan het meelezen en heeft er stiekem een stikkie van gemaakt... :P :P
Tuurlijk zit BertV mee te lezen. Net als de rest van het forum die nu stiekum allemaal op zoek zijn naar een brik om ook een reden te hebben om hier te mogen posten. })

Maar het geeft niet hoor jongens!! We hebben een goede tijd hier in ons aparte klassiekers-gedeelte. :]


Zijn er trouwens nog mensen die een draadloze intercom hebben en meenemen? Ik heb een PMR446 intercom, en als er meerdere mensen met zo'n zijn neem ik hem mee (of verfoeien jullei moderne techniek allemaal? :P ).
 
Laatst bewerkt:
Helaas moet ik me afmelden voor deze toer. ;(
Verwacht volgende week een berg verhalen te lezen op het forum. Het weer zit jullie in ieder geval mee. Veel rijplezier :] en misschien tot de volgende tocht.
die verhalen komen wel , daar hoef je niet bang voor te zijn
(alleen ff goed zoeken naar de posts tussen de rest van dit zooitje ongeregeld prettig onderwerpen vullen topic ;) )
 
Zijn er trouwens nog mensen die een draadloze intercom hebben en meenemen? Ik heb een PMR446 intercom, en als er meerdere mensen met zo'n zijn neem ik hem mee (of verfoeien jullei moderne techniek allemaal? :P ).
wij werken nog met vlaggetjes :P
 
je maakt me jaloers met je icon
( ben vergeten bier te kopen , heb tig soorten lege flessen en zit van ellende aan de wijn )
 
Zijn er trouwens nog mensen die een draadloze intercom hebben en meenemen? Ik heb een PMR446 intercom, en als er meerdere mensen met zo'n zijn neem ik hem mee (of verfoeien jullei moderne techniek allemaal? :P ).
Ik heb een Kenwood FUNKEY intercom, vraag me af of ik daarmee met je kan communiceren :? , want er zitten heel veel freqenties op. Is ook een draadloos systeem dus...
 
Ik heb een Kenwood FUNKEY intercom, vraag me af of ik daarmee met je kan communiceren :? , want er zitten heel veel freqenties op. Is ook een draadloos systeem dus...
Die werkt volgens mij ook op de 446MHz frequentie. Ik zal trouwens eerst eens kijken of ik er wel batterijen voor heb. Zo ja, dan neem ik hem mee.
 
Ok, dat was het dan voor mij wat betreft dit topic. Allemaal leuk en aardig, maar ik heb echt geen zin om elke dag eerst 30 posts door te lezen als ik thuis kom.

Tot zondag dan maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan